1/05/2021

Porovnanie troch makeupov Maybelline

Naposledy vás článok o makeupoch z drogérky zaujal. Dnes budem porovnávať tri makeupy od značky Maybelline. Kúsky od Maybelline majú v mojej zbierke kozmetiky celkom bohaté zastúpenie a makeupy v nej nesmú chýbať.

Affinitone - 16 Vanilla Rose (7,99€)

Keby mám zaloviť v pamäti a spomenúť si na úplne prvé makeupy, ktoré som používala, tak by som sem zaradila Affinitone. Pamätám si, že ho mávali v drogériách v setoch spoločne s púdrom. Pamätáte si to tiež? Je to tzv. makeup môjho mládí. A aj po tých rokoch musím uznať, že je stále skvelý! Na pleti je ľahký, vytvára na nej zdravý, prirodzený finish so stredným krytím. Dodá jej žiaru, život aj po neprespatej noci. Výdrž v pôvodnom stave pri použití dobrého fixačného púdru a spreju je maximálne 5 hodín. Je to taký ideálny parťák na bežný deň. Z týchto troch som si ho obľúbila najviac. Makeup je dostupný v siedmych odtieňoch a nájdete k nemu aj púder.



Fit Me! Matte+Poreless - 105 Natural Ivory (5,95€)

Tento makeup som vám už spomínala v dvoch článkoch. V článku z roku 2018 som ho označila za môjho makeupového favorita z drogérie. Tento rok som mohla otestovať jeho novú inovovanú verziu. Zmenili jeho zloženie a s ním aj jeho kvalitu vďaka čomu mu odoberám označenie mojich drogérkových obľúbencov. V skratke povedané tento makeup sa nedá zapracovať do pleti a vôbec na nej nedrží nech použijem akúkoľvek fixáciu. Z týchto troch mi sadol najmenej. Makeup je dostupný v desiatich odtieňoch a rada Fit Me! obsahuje aj korektor a lícenku.

Super Stay 24H Full Coverge Foundation - 20 Cameo (9,45€)

Makeup, ktorý má z týchto troch najvyššie krytie je určite tento Super Stay. Myslím si, že celkovo sa rada Super Stay vydarila. Makeup má stredné/vyššie krytie a matný finish. Je idálny pre zmiešanú aj mastnú pleť. Na druhej strane ho neodporúčam ženám so zrelšou a so suchou pleťou, pretože mi zvýraznil suché miesta okolo úst. Ak si nerobíte pravidelne peeling pleti (čo by ste mali napraviť), tak je môžné že vám nesadne, lebo bude zvýrazňovať vaše nedokonalosti. Najideálnejšou podlakdovou bázou pre tento makeup je  zmatňujúca báza, alebo báza na minimalizovanie pórov. Z týchto troch makeupov má najlepšiu výdrž, ktorá síce nie je celodenná, ale napríklad do práce by som kľudne nosila. 


Robí peknú pleťovku, ktorá je matná, ale nepôsobí ako maska. Stále zachovavá prirodzený efekt pleti, ktorá sa vôbec neleske. Celkovo som s ním spokojná, ale viac mi sadol makeup Affinitone, ktorý síce nemá takú výdrž, ako Super Stay, ale finishom a celkovým pocitom sa mi páči viac. Makeup je dostupný v štyroch odtieňoch. Rada Super Stay okrem makeupu zahŕňa aj korektor, púder, fixačný sprej, tekuté matné rúže a rúže v ceruzkách.

Maybelline má u nás v ponuke ešte makeup Dream Urban Cover, ktorý u nás nie je dostupný v drogérkach, ale len na notino.sk v šiestich odtieňoch. Jeho cena je 9,60€.

Aké sú vaše skúsenosti makeupom od Maybelline?

41 komentárov:

  1. Ja napríklad Affinitone nemôžem používať lebo mi strašne oxiduje na pleti a neviem kde je chyba....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s týmto nemám problém ani pri jednom z týchto makeupov :-) Ale ako som ti písala aj na instagrame, že na mne asi žiadny makeup neoxiduje, alebo som si to nevšimla :-D

      Odstrániť
  2. Ahoj, jediný make-up, který jsem neměla je Fit me, protože prostě není vhodný pro mé potřeby, ale oba dva make-upy znám a jsou skvělé!!! Zrovinka mám Affinitone rozpoužívaný a je parádní. ☺♥ Krásný den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Myslím si, že o nič neprichádzáš, ak si Fit Me ešte neskúšala :-D

      Odstrániť
  3. Anonymný1/24/2021

    Môj momentálne najobľúbenejší makeup, ktorý používam je od Miss sporty Perfect to Last 24h ❤️

    Ig: Discover.beauty_w_mia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám rada Catrice makeupy :-) @angelika_endzi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Používam na denne Licenie maybelline affinitone , vyzerá veľmi prirodzene a nenapadne. Odtieň ti momentálne nepoviem, sedím na wecku 😁

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Používam na denne Licenie maybelline affinitone , vyzerá veľmi prirodzene a nenapadne. Odtieň ti momentálne nepoviem, sedím na wecku 😁

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prajem pekný deň :) mne najviac vyhovujú makeupy od značky catrice :) nevysušujú mi pleť (pri mojej seborei je to hotový zázrak)..a pekne kryjú :) tina.kika.kikuska ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný1/24/2021

    Mam rada catrice makeup true skin-pekne kryje a nevysušuje ma :)
    @emmma_scincareandmakeup

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný1/24/2021

    Ja používam aktualne strú klasiku -dermacol v tubičke... cover ci jako sa volá��. Ten jediný ma aktuálne nedráždi. A to som vyskúšala catris, mayballine, miss sporty, alverde, proste... veľa makeupov, ktoré šli buď do koša, alebo kamoškám��‍♀️.
    @ria.w13

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahojky monentalne môj najobľúbenejší je od Revlon Colorstay . 😉 Ig :vcielkamaja2108

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Môj obľúbený je akurát spomenutý Maybelline fit me. 😀 Ing: mirkatima

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Maybelline máme doma :) Instagram: matejvarga82

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Anonymný1/24/2021

    Najradšej mám makeupy od Catrice :) momentálne ich novinku True Skin :) @romana_belianska

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Za mě určitě True Skin (Catrice) Urban Decay Stay naked foundation a od Maybelline určitě Fit Me Liquid foundation. @3494_monika

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anonymný1/24/2021

    Maybelline fit Me sona_petejova

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mirabelle1/24/2021

    Ja používam Nyx Born to glow ale chcela by som skúsiť Catrice True Skin. @shaya_khast

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Všetky tieto 3 nakeuoy som mala možnosť vyskúšať, no nesadol mi ani jeden.. Môj najobľúbenejší je Catrice Liquid Coverage :)
    @terezaburkonova

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Mým nejoblibenějším makeupem je od Catrice ig:bibi_omelkova

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Anonymný1/24/2021

    Momentálne môj najobľúbenejší je od Catrice cosmetics HD Liquid Radiance - Ilory Beige ❤️ insta:irenkairencici

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Z make-upov z článku mám vyskúšaný iba Super Stay 24H Full Coverge Foundation a síce má dobré krytie, no bola som zklamaná, mám suchú pleť a po pár hodinách sa mi vytvorili suché mapy a nevyzeralo to pekne. Teraz používam tyčinkový makeup od Revolution a som spokojná.❤
    adrika.misovska

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Z make-upov z článku mám vyskúšaný iba Super Stay 24H Full Coverge Foundation a síce má dobré krytie, no bola som zklamaná, mám suchú pleť a po pár hodinách sa mi vytvorili suché mapy a nevyzeralo to pekne. Teraz používam tyčinkový makeup od Revolution a som spokojná.❤
    adrika.misovska

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ja som vyskúšala všetky, a mne najviac sedí Sueperstay. Taktiež mam velmi rada affinitone ale na problematickú pleť sa mi žiaľ nehodí. Ig: @ajvii.d

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ani jeden z tychto makeupov som nikdy neskusila.Z drogerky mam rada Catrice true skin.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Asi Fenty❤️ Ale veľmi dlho som pouzivala Affinitone, bol Super...ig:_lyll__

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Môj obľúbený make up je od catrise som snim veľmi spokojná výhovuje mi 😊
    Ig viktroia.popovic

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Anonymný1/25/2021

    Najobľúbenejší je od Catrice ❤
    Ig: @smutne.dievc_a

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Mojím najobľúbenejším je Fit me od Maybelline 😇
    IG: @j.e.s.s.i.c.a_k

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Používám jen Catrice, každý od nich mi sedl a mají světlé odstíny.
    IG: skincare_revue

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Anonymný1/25/2021

    Rada používam Catrice, pretože ten mi najlepšie sadol
    @yesserinka.k

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Anonymný1/25/2021

    Najradšej mám Fit me ��
    Instagram : @the_unexpec.cd

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Anonymný1/25/2021

    Používám affinitone a je nejlepší nedám na něj dopustit.
    @simikadlecova

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Anonymný1/25/2021

    Neskušala som tieto mejkapy
    Ig: malalucka_13

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Anonymný1/25/2021

    Použivam Vichy
    Ig: makeup_lucinka

    OdpovedaťOdstrániť
  35. @peta.tamasikova1/25/2021

    Najčastejšie siahnem po značke catrice, zatiaľ som nemala problém. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Moj obľúbený makeup je od Catrice - HD Liquid Coverage
    IG: Simovaav

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Z drogerie mam aktualne najradsej catrice true skin (@Luccysha)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Super článoček. ❤️ Môj aktuálne najobľúbenejší je Fit me od Maybelline. Ale používam aj Affinitone. Sú super. 😊 Ale ak mi dojdú, skúsim vychvaľovaný Catrice.
    Instagram: sona.kol

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ja som skúšala fit me makeup ale nejak mi nesadol :/ ale ja milujem od catrice hd liqiud coverage alebo od essence fresh and fit makeup 😍
    Insta: cukrikova_princeznicka

    OdpovedaťOdstrániť