8/27/2018

Letné nákupy 2018

Ani toto leto sa nezaobišlo bez nákupov kozmetiky, ktoré mali ako vždy na svedomí lákavé letné zľavy na rôznych e-shopoch a v drogériách. Ulovila som si pár kúskov, po ktorých som už dlhšie túžila, ale aj také ktoré odporúčajú viaceré SK&CZ blogerky. Aký mám na ne názor ja?

HolikaHolika - Látkové/sheet masky Green Tea, Acai Berry

Väčšinou vám recenzie o maskách píšem len na instagram, ale tentokrát urobím výnimku. O dvoch maskách tejto kórejskej značky som vám písala už na spomínanom instagrame, a keďže som bola s nimi veľmi spokojná rozhodla som sa skúsiť ďalšie. Obidve mám z beautybay.com a jedna stojí 2,25.

Obidve masky veľmi dobre držia na pleti, nie sú typicky látkové (ako tie z dmky napr.), ale sú mäkkšie a viac obalené obsahom, ktorý tvorí gélovú vrstvu na maske, vďaka čomu obsah nekvapká kadetade pri vyberaní von z obalu. 

Maska Green Tea je určená pre citlivú, podráždenú a začervenanú pleť a zabezpečuje jej upokojenie a hydratáciu vďaka esenciám zo zeleného čaju. Dala som si ju pred spaním a dobre som urobila, lebo pleť zostala lepkavejšia, ale na druhý deň hydratovaná a jemná. 

Druhá maska Acai Berry zabezpečuje hebkosť a vyživenie pleti. Je určená pre unavenú, alebo zrelšiu pleť, ktorá potrebuje podporiť elasticitu, rozžiariť a hydratovať. Táto maska sa mi zdala o niečo lepšia, keďže okrem toho, že veľmi príjemne voňala mi pleť nezostala lepkavá. Už sa teším, ako skúsim ďalšie!

Maybelline - FIT me makeup (115) a korektor (15), tekutý matný rúž (20 pioneer)

Tieto tri produkty som si ulovila v TOP/TETA drogérií so zľavou (jednu z ich pobočiek rušili u nás v Nitre a ponúkali zľavu na celý nákup 30-40%). 

Už dlho ma lákala kúpa makeupu a korektoru FIT ME, keďže ich odporúčajú viaceré blogerky. Z toho, čo som do teraz skúsila by som ich zaradila medzi stred. Makeup FIT me Matte+poreless má stredné krytie, je určený pre normálnu až mastnú pleť, veľmi ľahko sa s ním pracuje, nie je moc tekutý, netvorí masku na pleti, je ľahký/vzdušný a jeho výdrž je  cca 5 hodín (s fixáciou púdrom a sprejom), pleť sa po ňom vôbec neleskne. 

Mal by zjemniť viditeľnosť pórov, ktoré mám teraz na nose veľmi výrazné a na tomto mieste mi skoro vôbec nedrží. Z makeupov, ktoré som skúsila z drogérie je spolu s Healthy Mix od Bourjois je asi jedinými, ktoré by som si kúpila aj druhý krát.

Korektor má také isté vlastnosti, ako makeup a stredné krytie. Obidva tieto produkty sú fajn na bežné denné nosenie (do práce, do školy, na nákupy atď.). Po makeupe by som pravdepodobne nesiahla, ak by som vedela, že líčenie mi bude musieť vydržať celý deň, alebo ak by som sa líčila na nejakú výnimočnú, spoločenskú udalosť. 

Korektor má vysoké krytie, respektíve dobre prekryje kruhy pod očami a nedokonalosti len ak sa ako podklad použije ešte nejaký farebný korektor, či už žltý, oranžový, alebo zelený.

Čo sa týka rúžu SUPER STAY MATTE INK, tak ten som si tiež kúpila na základe mnohých recenzii od ostatných blogeriek. Farba je úžasná, plne pigmentovane červená. Rúž stačí netreba vrstviť. Druhú vrstvu by som neriskovala, keďže už v prvej je lepkavý. To je nevýhoda, ktorú spomínalo veľa blogeriek a aj mojich kamarátok, ktorého ich skúsili. 

Je pravda, že je lepkavý, ale nie je to nič neprežiteľné (niektoré blogerky odporúčajú si na pery priložiť jednu vrstvu vreckovky a prepúdrovať si cez ňu pery, ale u mňa to lepivosť vôbec nezmiernilo). Výdrž je celkom slušná, prežije studené aj teplé nápoje, ale jedlo nie (a to som jedla nemastné aj mastné jedlá).

Takže na záver by som to zhodnotila tak, že nato, že sa jedná o rúž z drogérie, tak je dobrý, ale zas som z neho nespadla na zadok a nejdem si dokúpiť všetky odtiene.

Pupa - tieň Summer in L.A. holo eyeshadow, ceruzka na oči Multiplay , ceruzka na pery Easy liner lips

Letné zľavy ponúkali aj v predajniach Pupa, kde som si ulovila nádherný samostatný tieň, na ktorý ma nalákala tiež jedna česká blogerka. 

Nemám rada samostatné tiene, keďže podľa mňa zaberajú zbytočne veľa miesta, ale tejto farbe som neodolala. Je dokonalá! 

Hádže neskutočné bronzové a zlaté odlesky. Tieň je dobre pigmentovaný a netreba si štetec ani navlhčiť. Bol trošku drahší aj po zľave, ale je tak nádherný, že neľutujem ani jedno euro.

Ceruzku na oči Multiplay v zlatom odtieni som zatiaľ používala len do kútika oka, ktorý krásne rozžiari a výdrž je tiež dosť slušná.

Ceruzka na pery Easy liner lips na očarila jej prudko nositeľným odtieňom. Rada  ju kombinujem s podobným odtieňom rúžu, alebo ju nosím aj samostatne. Má celkom dobrú výdrž.

Osobne si myslím, že ceruzky či už na oči, alebo na pery má značka Pupa veľmi dobré. Z tých na oči mám ešte čiernu, ktorá perfektne drží vo vnútrej línii oka aj napriek tomu, že neni vodeodolná.
Pupa ma veľa produktov, ktoré by som ešte rada skúsila. Ak niečo od nich používate aj vy môžete ma inšpirovať nech viem, po čom by som sa mohla pozrieť najbližšie.

Trend It Up - lícenka Coco bronze, laky na nechty Prisma Tip a Ultra quick dry top coat

Nákupov v dmke bolo počas leta viac než dosť a priebežne som vás o nich informovala na instagrame. Z toho najzaujímavejšieho pre tento článok som vybrala Coco bronze z limitovanej edície, ktorá ma dostala vďaka jej nádhernému dizajnu. 

Až mi bolo ľúto do nej siahnuť štetcom. Pôvodne som si myslela, že ide o bronzer a tak som tento produkt aj používala, keďže si fakt neviem predstaviť, žeby bol takýto odtieň použiteľný ako lícenka, takže ho budem ďalej nazývať proste bronzer.

Bronzer má úžasnú, letnú vôňu sviežosti a kokosu, dobre sa tieňuje, je trošku lesklý. Nevýhodou pre niekoho može byť to, že je pomerne dosť oranžový a silno pigmentovaný. 

Ja vždy len jemne prejdem štetcom po povrchu, aby sa nestalo, že budem mať pod lícami nepekné oranžové fľaky.

Tie, čo ma poctivo sledujete viete, že laky Trend It Up mám veľmi rada a vždy sa na ne nechám zlákať, keď sú v akcii. Tak som prisla k laku Prisma Tip. Ide o veľmi zaujímavú zelenú farbu so striebornými, zlatými, tyrkysovými a červenými trblietkami. Je škoda, že odlesky trblietok na nechtoch nie sú tak výrazné, ako v balení. Dá sa nosiť aj samostatne v dvoch vrstvách, ale aj na iné laky.

Za dobrý objav považujem vrchný lak Ultra quick dry top coat, vďaka ktorému mi laky, ktoré sa zošúchali za pár dni vydržia oveľa dlhšie.

Okrem toho dodajú pôvodnému laku gélovy efekt. Ak si radi lakujete nechty po tomto laku za pár eur by ste sa mali určite pozrieť.

NYX - transparentný púder HD Finishing powder, samostatné náplne do púdrovej kontúrovacej paletky, lesk na pery Lingerie lip gloss

Unboxing mojej prvej objednávky z eshopu NYX ste mohli vidieť na instagrame. Dodanie trvalo tri dni, balíček mi priviezol kuriér a ani jeden z produktov nebol nijako poškodený. Veľmi sa teším z toho, že z NYX eshopu doručujú aj na Slovensko, keďže do Bratislavy, kde sú ich predajne sa veľmi ťažko dostanem. 

Objednala som si transparentný púder HD finishing powder, ktorý som mala pred tým len v sypkom prevedení a chcela som skúsiť aj to kompaktné. Porovnanie vám napíšem na instagram. 

Objednávka zahŕňala aj dva samostatné kontúrovacie púdre do paletky NYX highlight&contour pro palette, ktoré mám už v tej mojej pôvodnej minuté.

Priesvitný lesk na pery z kolekcie Lingerie, ktorý som si objednala hlavne kvôli fotkám. Lesk dodá perám objem, a keďže je priesvitný môžete si do naniesť na akýkoľvek matný rúž. 

Odporúčam používať samostatný aplikátor, aby sa vám ten originálny nezašpinil od rúžov a nenarušil tak priesvitnú farbu lesku.

beautybay.com - tekuté matné rúže Gerard Cosmetics a Jeffree Star

Veľké zľavy boli aj na mojej obľúbenej zahraničnej stránke beautybay.com. Keď som videla, že zľavy zahŕňajú aj moje milované tekuté matné rúže značky Gerard Cosmetics a Jeffree Star, tak som neodolala. 

Konečene som si kúpila odtieň Serenity, po ktorom som veľmi dlho túžila. Ten odtieň je proste dokonalý! Na bežné denné nosenie ideálny a k večernému výraznému líčeniu oči tiež. 

Pre mňa sú tieto dve značky (plus theBalm) top značkami tekutých matných rúžov a odtieň Serenity mi to opäť potvrdil, keď prežil aj dentálnu hygienu u zubára, čo teda len tak hociaký rúž neprežije (aj dentálna hygienička bola z toho prekvapená).

Od Jeffreeho som si vybrala odtieň Calabasas, ktorý milujú moje kolegyne a ja som ho proste musela mať tiež, lebo ide opäť o odtieň, ktorý sa hodí každému a na každú príležitosť. 

Jeho výdrž je perfektná, zasche expresne rýchlo na perách, neodtláča sa, a ak chcete investovať do rúžu a byť si isté tým, že bude fakt dobrý, tak niektorý z Jeffreeho rúžov vaše potreby určite uspokojí. Toto bol fakt skvelý nákup!

Ešte tu mám paletky od Anastasia Beverly Hills, ktoré som dostala od manžela k meninám. O nich sa rozpisovať moc nebudem, pretože by som im rada venovala samostatný článok, ako aj tým predošlým paletkám tejto značky.
Čo mi prišlo minulý týždeň a ešte som nestihla otestovať je tekutý matný rúž značky ColourPop v odtieni Bad Habbit, ktorá nie je u nás dostupná a pokiaľ viem da sa objednať len z ich oficiálneho eshopu.

Ja som sa k nemu dostala vďaka jednému bazáru. Týchto rúžov je plný instagram, preto som veľmi zvedavá aký bude. Recenziu a swatch na perách vám potom hodím na instagram.

To by bolo k mojim letným nákupom všetko. Som zvedavá, čo ste si v lete kúpili vy, čo vás najviac potešilo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára