8/06/2018

6 druhov produktov pre dokonalé obočie

Dokonalé obočie je základ! To ovláda každá z nás. Momentálne mám vo svojom kozmetickom kufríku rôzne druhy produktov na úpravu obočia, preto som sa rozhodla napísať tento článok. Budem rada, ak mi dole do komentárov pod článok napíšete, ako a s čím si upravujete obočie vy.




Moje obočie nikdy nepatrilo medzi husté a dokonale vytvarované. Aj keby si mesiac netrhám obočie, tak mi nikdy nebude rásť na tých miesta, kde ho mám riedke respektívne žiadne. 

Pokúšala som sa dať si obočie do poriadku s ricínovým olejom. Po pól roku som naozaj videla výsledky, ale potom ostali na rovnakej úrovni. Na druhej strane som s mojim obočím spokojná, keďže vďaka tomu, že nie je dokonalé môžem skúšať, testovať a spoznávať rôznu kozmetiku určenú na jeho úpravu, a potom zdieľať moje skúsenosti s vami. Svoje obočie by som si nikdy nedala upraviť tetovaním, microblandingom či inou formou pernamentnej úpravy obočia. Proste sa mi to nepáči a radšej si ráno privsatnem a upravím si ho podľa seba.

Ceruzky na obočie

Keď som začala riešiť svoje obočie (asi v 16 rokoch), tak som najskôr používala klasickú čiernu ceruzku na obočie, čo bolo dosť hrozné. Potom (konečne) som si začala kupovať hnedé ceruzky na obočie. 

Čo si pamätám, tak som skúsila ceruzky skôr z drogérie od Miss Sporty, essence, Catrice, Trend It Up. Momentálne mám ceruzky od ARTDECO a Catrice. Catrice Eye brow stylist patrí medzi moje dlhodobo najobľúbenejšie ceruzky na obočie. 

Odtieňovo mi veľmi dobre sedí, ľahko sa s ňou kreslí, nevytrháva mi chĺpky, neláme sa a ma fakt dlhú výdrž. Kupujem ju v dmke za 2,59 a majú ju v troch odtieňoch.

Tiene na obočie

Moje prvé tiene boli od essence Eyebrow stylist set a pamätám si, že som mala minimálne 3 balenia. 

Potom som dostala na Vianoce väčšiu paletku na obočie z limitky od Makeup Revolution, ktorú do dnes používam. Napriek tomu, že už má dva a pól roka sa kvalita tieňov vôbec nezmenila, čo hodnotím pozitívne.

Tiene sú kvalitné, dajú sa pekne tieňovať medzi sebou a aj výdrž je veľmi dobrá. Nikdy nepoužívam tiene samostatne, vždy si ako podklad zvolím ceruzku. 

Ak však máte pekné, husté obočie verím, že s tieňmi si vystačíte. Za negatíva považujem balenie, pretože vrchný kryt sa odlomil pri otváraní asi po dvoch týždňoch. 

A aj tri pomády, ktoré sú hrozné, takže tie používam len na fotky. Nie sú vodeodolné, sú veľmi mastné, rozmazávajú sa a asi po dvoch hodinách sú fuč. Najnovšiu paletku na obočie Freedom som vyhrala na notino.sk a ešte som do nej nesiahla.

Pomády na obočie

Niekto tvrdí, že pomády na obočie pôsobia tvrdo a neprirodzene. To však záleží od toho, ako viete s pomádou pracovať. Začiatočníkom môže trvať dlhšie, kým sa s ňou naučia pracovať, naučia sa obočie pekne tieňovať a dokresliť si ňou ideálny tvar. Hovorím zo svojich skúseností. 

Jediná pomáda na obočie, ktorú som skúsila je moja milovanááá Anastasia Beverly Hills. Pamätám si, že zo začiatku som sa jej bála, lebo som s ňou proste nevedela pracovať a hlavne som si nevedela pekne vytieňovať začiatok obočia. A presne v tom je ten problém, že to vyzerá naozaj hrozne, keď to vytieňované nie je. Časom som sa naučila ako na to, preto verím, že ak dáte šancu pomádam naučíte sa s nimi robiť aj vy a budete oveľa spokojnejšie (plus keď máte pomádu ceruzky a tiene sú vám zbytočné). 

Pomády na obočie sú dnes už bežne dostupné aj v drogériách (má ich aj značka Nabla či Milani), ale či sú také kvalitné, ako tá ktorú mám ja posúdiť neviem, keďže s nimi skúsenosť nemám.

Fixky na obočie

Tie sú pre mňa aktuálne najväčším objavom. Konkrétne fixka značky Ardell Stroke a brow za 10,49, ktorú som si kúpila na krasotika.sk. 

Keď som si ňou dokreslila obočie prvý krát bola som z nej unesená, pretože si ňou viem dokreslit každý jeden chĺpok, ktorý mi chýba. Obočie pôsobí prirodzenejšie. 

Chĺpky na obočí sa dajú dokresliť aj pomádou, ale treba nato extra precízny štetec, trpezlivosť a pevnú ruku. 

Mne osobne sa to nikdy nepodarilo a vždy to skončilo nešťasne, preto sa mi táto fixka páči, že je to oveľa jednoduchšie. Fixka je vodeodolná a bez problémov mi vydržala 8-9 hodín kým som bola v práci.

Gély na začesanie a fixáciu obočia

Ak máte mega husté a tmavé obočie myslím, že si pokojne vystačíte s gélom. Alebo ak ste s hustotou a tvarom spokojné, ale máte dlhé chĺpky, ktoré sa vám strapatia, tak gél by vám ich mal dobre zafixovať a "očesať".

Gély na obočie má asi každá značka. Vybrať si môžete väčšinou zo zafarbených gélov, alebo transparentných = priesvitných gélov. 

V mojom kufírku mám jeden transparentný Rimmel Brow This Way za 5,45 z notino.sk a jeden hnedý gél na obočie ZOEVA Graphis Brow Fix za 10,50 (ja som si ho kupovala ešte na slovenskom eshope, ktorý už nefunguje, ale majú ho na beautybay.com). 

Pozitívnou vlastnosťou zafarbených gélov na obočie okrem fixácie je aj to, že vám zafarbí biele/bledšie chĺpky v obočí, čím nadobudne hustejší tvar. 

Rozjasňovač pod obočím

Ten je pre mňa "čerešničkou na torte" a používam ho vždy. Nemusíte mať špeciálny rozjasňovač na obočie. Stačí vám hociaký púdrový, ktorý bežne používate ak nemá príliž výrazné trblietky. Rozjasňovač krásne zvýrazní spodnú líniu obočia a pekne dotvorí celkové líčenie očí. Aspoň podľa môjho názoru.
Produktov na úpravu obočia je naozaj veľmi veľa a je len na vás, ktorý vám bude vyhovovať s ktorým si budete vedieť obočie najlepšie upraviť. V tomto naozaj žiadne pravidlá neexistujú. Ktorý je váš obľúbený?

2 komentáre:

  1. Dokonalosť tento článok! Aj tvoje obočie :D Ja som si najviac zamilovala kolekciu na obočie z Benefitu, bez nej by som neprežila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzka, prosim ta, kde zakupim taky stetec, horny obrazok (na precesavanie obocia) ktory je odfoteny uplne na prvej foto, uplne dole, ma taku zahnutnu stetinkovu hlavicu. Vopred dakujem za info

    OdpovedaťOdstrániť