11/30/2020

Porovnanie 4 fixačných gélov na obočie z drogérie

Určite ste to zažili aj vy, že váš obľúbený kúsok dekoratívnej kozmetiky prestali vyrábať, alebo zmenili ho vymenili za novú verziu. Do takejto situácie som sa dostala neraz aj ja. Vo väčšine prípadov zmena starého na nové neznamenala k lepšiemu, ale k horšiemu. Ako sú na tom dva fixačné gély z drogérky, ktoré prešli takouto zmenou?


trend IT UP: Brow Gel Filler Waterproof (2€) vs. Fiber Brow Gel Filler (3,65€)

Ak ma sledujete na instagrame, tak viete, že mojou dlhoročnou láskou bol fixačný gél Brow Gel Filler, ktorý stál iba 2€! Počas celého dňa sa mi vďaka nemu nepohol ani jeden chĺpok. Jeho pozitívom bola aj kefka, ktorá bola ideálnej veľkosti. 


Perfektne sa s ňou pracovalo, keďže nebola príliš dlhá ani nijak netradične tvarovaná. Tento gél bol cca pred rokom a pól v dopredaji za 1€ (v dmke bohužial nenájdete). Nahradila ho verzia s názvom Fiber Brow Gel Filler, ktorá má iný dizajn aj kefku. 


Sila fixácie obočia je taká istá, ako v pôvodnej verzií. Ale je oveľa hustejší. Kefku si musíte niekoľkokrát poobtierať do vreckovky, alebo do okolo tuby gélu, aby ste si nenasieli tonu produktu na obočie. Keď to neurobíte budú vám vznikať na obočí veľké fľaky a obočie budete mať maximálne zlepené. 


Gél na obočí rýchlo zaschne takže, ak si naň nanesiete veľa produktu, tak ho veľmi ťažko upravíte. Nová kefka sa mi tiež nepáči. Počas líčenia obočia sa ohýba a gél sa nanesie aj na miesta mimo neho. V tomto prípade platí, že posun produktu k lepšiemu značke trend IT UP nevyšiel. 

Maybelline: Brow Drama Sculpting Brow Mascara (4,60€) vs. Brow Fast Sculpt Gel Mascara (5,80€)

Gél na obočie Brow Drama ma veľmi špecifickú kefku, s ktorou som sa musela naučiť pracovať. S jej tenšou časťou si nanesiem gél na obočie a s guľatou ho rozčesávam do obľúbeného tvaru. V porovnaní s trend IT UP gély Maybelline zafarbia len chĺpky na obočí a nie to, čo je pod ním. Čo považujem za výhodu. 


Fixácia je tiež silná pričom chĺpky nie sú na dotyk stvrdnuté, ako pri trend IT UP. Avšak ak máte tvrdšie chĺpky na obočí, ktoré vám odstávajú musíte ich pritlačiť prstom, aby sa prilepili k zvyšku. Čerstvou novinkou Maybelline je Fast Sculpt Gel Mascara, ktorá je kvalitovo taká istá, ako verzia Drama, ale má inú kefku. 


Oveľa lepšiu kefku, ktorá tiež má z každej strany iný tvar. Na jednej strane má štetinky krátke (niečo také, ako stará verzia trend IT UP) a na druhej strane má dlhé štetinky. Obočie si zafixujem najskôr prvou kratšou stranou a druhou dlhšou ho tvarujem. 


Fixuje pefektne a ešte silnejšie, ako stašia verzia. Ak hľadáte dobrý fixačný gél na obočie z drogérie, tak tento vám odporúčam! Je dostupný v 5 odtieňoch, takže si ľahko každá nájdete ten svoj.


Na záver článku mám pre vás ešte bonus v podobe najhoršieho fixačného gélu na obočie, aký som kedy skúsila. Tento gél od značky alverde (4,25€), ktorú nájdete v dmke bol istú dobu hitom na instagrame. Niektoré ho označili za lacnejšiu verziu fixačných gélov na obočie od značky benefit. 


Skúsila som ho, dala som mu šancu niekoľkokrát a poradím vám len jedno. Nekupujte si ho! On nielen že nefixuje, ale obočie ani nezafarbí a nič s ním nerobí. O príšernom tvare kefky písať ani nebudem. Takže tento gél na obočie zďaleka obchádzajte.


59 komentárov:

  1. najradšej používam špirály na obočie a sem tam tien.pri dvoch malých deťoch som rada keď vobec obočie mam.bobanotova

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam rada benefit taky set, kde je vosk a tien..ale dost rychlo to vyschne..rozmyslam nad nejakou ceruzkou do buducna alz.beta

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja použivam na obočie špirálku od Dermacol eyebrow mascara waterproof

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Používam maybelline mascaru ��

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nepoužívam nič, mám totiž PMU, ale predtým som mala njaradšej obyč ceruzky na obočie od essence. Wild_poppy9 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vic_tis12/09/2020

    Ja používam najviac tiene catrice také malé v čiernom obale ����

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja milujem ten trend it up t
    a tiez som si ho nakupila do zasoby. A teda myslela som si,ze ked miniem tak skusim tu verziu co predavaju ale asi teda budem hladat nieco ine 😕
    Makeup_offduty_mommy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja používam gél od essence pre blondínky. Keď sa mi nechce používať tiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si oblubila gel na obocie vo forme spiralky od Avonu, tuto znacku moc neoblubujem ale ta spiralka na obocie je super, sadol mi perfektne odtien w aj vydrz je fajn a za tu cenu�� a momentalne skusam Farmasi na obocko a teda mam eva odtiene a n sadol mi uplne ak jeden ale konzistencia, aplikacia a aj vydrz je super.
    zuu003

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja používam gél na obočie od Revolution PRO, predtým som používala aj iné gély, ale s týmto som najviac spokojná a veľmi dobre sa mi s ním pracuje.
    _lenka_macejikova_

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Väčšinou používam iba ceruzku na obočie, ale rada vyskúšam aj fixačný gel. ingrid_agaza

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Najradšej používam ceruzku

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Anonymný12/09/2020

    Používam farbu na obočie z Avonu... Môj názor je, že také pekne obočko ako sa dá dosiahnuť pomocou štetčeka a farby sa nedosiahne ceruzkou či gélom... No je to vec názoru... Preto volím túto možnosť. :)
    Meno na ig: k.klaudia.a

    OdpovedaťOdstrániť
  14. betka.jausch12/09/2020

    Už vyše 2 rokov používam Rimmel London Brow this wau soft Powder odtieň light Brown a som veľmi spokojná ��

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já jsem si řasenku na obočí pořídila poprvé celkem nedávno a právě tu od trend it up se zahnutým kartáčkem. No napoprvé to byla katastrofa ��, ale už si s tím hravě poradím a vypadá to hezky. IG Zuzana Holáková

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Anonymný12/09/2020

    Môj najobľúbenejší produkt na obočie je gélik od Essence a ceruzka od Avonu ☺️ @mnbsnk_

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja mám najradšej ceruzky od catrice. A keď nezabudnem, tak použijem gelik od trend it up 🙂☺️ _janinka_janka

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja mam rada ten trend it up..najradsej mam tekute s kefkou
    didiankadi

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Skvelý je ten Trenditup, ktorý spomínaš. Inak, u mňa klasika, ceruzky a brow setter ♥ @angelika_endzi

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Anonymný12/09/2020

    Na obocie pouzivam Essence Make me brow v svetlej hnedej farbe.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já používám ten od essence ten světlejší a někdy stíny od rimelu záleží jak se mi chce

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Najradšej používam na obočie paletku zn. REVOLUTION. Avšak ma zaujal tento článok a porozmýšľam aj na alternatívou a aplikácie pomocou kefky. IG:saimona16

    OdpovedaťOdstrániť
  23. jednoznačne Fiber Brow Gel Filler (3,65€) _vaness_badass_

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Za mňa rozhodne set na úpravu obočia od CATRICE, sú tam dva odtiene tieňov plus mini štetec s ktorým sa super tvaruje obočie �� @nataliadubenova

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Anonymný12/09/2020

    Pre mňa Gélová maskara na obočie Lash & Brow od Essence �� @maria_niederland

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Anonymný12/09/2020

    Najradšej používam gél od Alverde @lauramatejova

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Pre mňa je top CHRISTIAN DIOR ALL-IN-BROW 3D a zakončím to gélovou maskarou na obočie od Essence. Sedia mi farby, dobre sa s ňou pracuje a hlavne pokiaľ sa nezabudnem a nesucham si obocie, vydrží až do večera :-) ig: babsteel

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Anonymný12/09/2020

    Essence @nelly0441

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Za mňa vyhráva ceruzka na obočie od avonu...:) keďže si dávam henu raz za 2-3 týždne...občas si ceruzkou prejde nejaké línie a vykuzlim z toho dokonale obočie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Anonymný12/09/2020

    Nepouzivam na obocie ziadny produkt, iba pinzetu.lucia.stancikova

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ja používam buď ceruzky na obočie alebo aj gél Brow od avonu ale rozmýšľam nad fixkou moje konto: evelinkiss_pusa

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Aktuálne som si dala urobiť pudrove obočie, takže mi uplne stačí len pomáda na zafixovanie chĺpkov v správnom smere. Roky pouzivam paletku na obočie od L'Oréal Brow Arist
    Moja IG prezývka matula_

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Anonymný12/09/2020

    Essence pero a ceruzka na obočie

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Kedysi som používala na obočie tiene od Essence a následne fixacny gél taktiež od Essence...:) Ale teraz mi viac vyhovujú slim ceruzky ,príde mi že to je s nimi rýchlejšie. Momentálne používam ceruzku od Catrice . A moje meno na IG- _sisi_15 🍀🙏

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Používam gél na obočie od nyxu je top. 😉 Vcielkamaja2108

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ja momentálne nepoužívam nič celé dni sme väčšinou doma a popravde sa mi ani barz nechce maľovať ale keď už niekam tak to musím �� najradšej mám ceruzku na obočie od avonu☺️ IG: Ivana Mikušáková

    OdpovedaťOdstrániť
  37. peta.tamasikova12/09/2020

    Vďaka za varovanie. �� Ja značke alverde občas dám šancu, no uprimne ku každému ich výrobku, ktorý som vyskúšala viem nájsť pre mňa ovela lepšiu alternatívu... Ešte som nevyskúšala produkt tejto značky, ktorý by ma ohuril natoľko, aby som si ho kúpila 2x...

    Čo sa týka maľovania... Obočie uprimne nepotrebujem maľovať, môj najlepší kamoš je pinzeta... Au. �� Nejaký fixacny gel by ale nebol na škodu. �� Uprimne mi to nikdy nezislo na um. Ale aspoň už viem, čo si kúpim pod stromček. ��

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahoj, s tým brow gél fillerom od trend it up - veľká pravda! Milovala som ho, tento nový už ale veru nie je ono a je toho veľká škoda. Ale mám teraz od catrice a musím povedať, že som celkom spokojná.
    Máj sa krásne! A som z instagramu : katka.heldesova / katcha_strofa - neviem veru ako to ľuďom ukazuje :')

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ahoj, s tým brow gél fillerom od trend it up - veľká pravda! Milovala som ho, tento nový už ale veru nie je ono a je toho veľká škoda. Ale mám teraz od catrice a musím povedať, že som celkom spokojná.
    Máj sa krásne! A som z instagramu : katka.heldesova / katcha_strofa - neviem veru ako to ľuďom ukazuje :')

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Používam gél na obočie z Avonu, Mark. A už som si objednala 3, takže som spokojná. Štetec používam taky biely essence a aj s tým som spokojná. @radka.baranova

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Používam gél na obočie z Avonu, Mark. A už som si objednala 3, takže som spokojná. Štetec používam taky biely essence a aj s tým som spokojná. @radka.baranova

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Nepoužívam nič,len si obočie uhladim čistou štetinkou.

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Ja používam od Maybelline pomádu a gél spomenutý v článku ale rada použijem aj tiene od Benefit
    @by_tatianaa

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Tiene od benefitu používam gél na obočie
    @viktoria.popovic ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Najradšej používam tuto novinku od maybelline- Fast Sculpt Gel Mascara

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Ja pouzivam ceruzku od Catrice eye brow a aj gel na obocie Catrice brow colorist 🔝😊🌸 @klaudia.jaskova

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Mne prestali vyrábať fixacny gel od catrice 😅 ale inak milujem benefit produkty ale z lacnejších rada používam essence alebo aj trend it up 😍😊 ig: @cukrikova_princeznicka

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Pomáda od pupy, úplne trafili aj moj odtieň. IG @mirkatima

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Maybelline ceruzka na obočie tenka vysuvacia ;) zatiaľ najlepšia makka, teda kresli lahko, dlho vydrži, nelame sa ;) @dominapandina

    OdpovedaťOdstrániť
  50. ja mam nejradsi obycejne tuzky od Essence🙈 @anetafiodorova

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Jednoznačne ceruzka od Benefitu 😍 skvelo sa s ňou pracuje 😉 @kika.kaminska

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Anonymný12/11/2020

    Čo sa týka výplne a kreslenia chĺpkov, jednoznačne gél od Nably <3 ceruzky mám tiež rada, len mi vydržia krátko :D
    čo sa týka fixácie, používam catrice transparentný gél. rada by som skúsila aj nejaký nový produkt, len mi dlho trvá kým jeden miniem, tak si vždy musím počkať :)

    dijanka.minarikova

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Ahojky, môj najobľúbenejší produkt na úpravu obočia je jednoznačne gélik od Maybelline. :)
    Ale často používam aj obyčajnú ceruzku od essence.
    Môj instagram @sona.kol

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Moj najoblubenejsi gel je od MAC, Benefit a Essence :) @nikolkajenajkrajsia

    OdpovedaťOdstrániť