9/02/2020

Otestovala som 5 makeupov z drogérie - essence, Maybelline, Catrice, Bell, Gabriella Salvete

Už dlho som si nekúpila makeup v drogérií. Toto je pre mňa typ produktu, do ktorého radšej investujem, ako skúšať a hľadať lacnejšie alternatívy. Na druhej strane ma vždy láka skúsiť makeupy z drogérie, ktoré odporúčajú iné dievčatá. 

Vybrala som si 5 makeupov od rôznych značiek a začala som s testovaním. Trvalo to vyše dvoch mesiacov, kým som ich poskúšala s rôznymi podkladmi či púdrami. Ako to celé dopadlo? Myslíte, že som našla svojho drogérkového favorita pre moju zmiešanú pleť? Aký je ten váš?


Bell - Lightening Skin Perfection Make-up Long Lasting (01) 3,70€ 30ml

Tento makeup som si zamilovala na prvé použitie. Má stredné krytie, krásne splynie s pleťou, na ktorej zanecháva svieži, zdravý, rozjasnený finish. 

Ľahko sa s ním pracuje so štetcom aj hubkou. Spolupracoval so všetkými podkladmi aj púdrami, ktoré doma mám. Za tú cenu je to naozaj skvelý úlovok z drogérie! 

Avšak nie je to makeup, na ktorý by som sa mohla spoľahnúť celý deň. Niektoré produkty značky Bell nájdete v teta drogérii, ako aj tento makeup.

Gabriella Salvete  - Matte Foundation (102) 2,62€ 30ml

Českú značku s talianskými koreňmi nájdete v teta či v 101 drogerii. Stojí pár šupov a okrem jednej vlastnosti vo výsledku na pleti nevidím rozdiel medzi ním a nižšie spoemnutým makeupom od Catrice. 

Makeup má stredné vyššie krytie, ktoré sa dá vybudovať na vysoké bez toho, aby ste mali pocit masky na pleti. Má matný finish. Výborná voľba pre moju pleť a myslím si, že aj pre mastnú, či normálnu pleť. 

So správne zvoleným podkladom a púdrom je jeho výdrž celodenná. Keby si mám zo všetkých týchto makeupov vybrať jeden, ktorý by som si kúpla zas, tak by to bol tento.

Maybelline  - FIT me Matte+Poreless (105) 5,30€ 30ml

Cenu za najväčšie sklamanie by si odniesol tento makeup. Pred cca 4 rokmi to bol môj makeupový favorit z drogérie a odporúčala som ho každej kamoške, ktorá mala zmiešanú či mastú pleť. 

Netušila som, že jeho zloženie prešlo inováciou a pridali do neho íl, ktorý by ho mal postunúť na vyšší level, ale nestalo sa. Aspoň v mojom prípade nie. Fit me vôbec nespolupracuje so žiadnym podkladom, ani bez neho. 

Skúšala som si ho naniesť rôznými spôsobmi, ale výsledok ten istý. Ako keby sa kĺzal po mojej pleti, nevedel sa na nej usadiť a zjednotiť sa s ňou. Čím viac som sa snažila si ho zapracovať do pleti, tým viac sa strácal a vytváral fľaky. Je to pre mňa proste sklamanie. Na drogérkovom wishlite mám makeup z rady SuperStay od Maybelline a dúfam, že bude lepší.

essence - stay ALL DAY 16h long-lasting make-up (08) 4€ 30ml

Makeup od essence je veľmi podobný makeupu od Bell. Finish, krytie aj dlhotrvácnosť (nie je long lasting) majú rovnaké. 


Avšak tento odtieň na mne mierne oxiduje a zdá sa mi, že je na mne teplý. Čo mi vadí je jeho parfemácia, keďže je dosť výrazná a neviem si na ňu zvyknúť.

Inak je to asi jediný makeup od essence, ktorý som kedy skúsila. Nepresvedčil ma o tom, žeby som chcela skúsiť ďalšie.


Catrice - HD LIQUID COVERAGE Foundation (030) 6,50€ 30ml

Posledným a azda najznámejším makeupom z drogérie je makeup od Catrice. Veľakrát ste sa my pýtali, čo naň hovorím. Tento makeup som skúšala, keď to bola čerstvá novinka v drogérke, avšak vtedy som mala suchú a veľmi zanedbanú pleť, takže mi absolútne nesadol.


Vytváral mi mapy na pleti a stále som mala pocit, že mám na pleti niečo ťažké. Mnohé baby ho priprovnávajú k lacnejšej verzii Double Wear od Esté Lauder. Pre mňa sú to dva neporovnateľné makeupy, Možno majú podobné krytie, ale Double Wear nenahradí nič. Po dlhej dobe ma tento makeup veľmi príjemne prekvapil a je jasné, že pleti môjho typu veľmi sedí. Krytie ma vysoké a výdrž dlhú. Jediné, čo mi na ňom vadí je to, že cítim, že ho mám na pleti.


Či už pri dotyku, alebo celkovo. Ale vďaka tomu aké má krytie by som si ho možno kúpila zas. Rozhodne chcem konečne skúsiť aj korektor z tejto rady HD. Patrí aj medzi vašich favoritov?


Čo sa týka nedrogérkových makeupov najradšej mám makeupy značky ARTDECO, ale aj spomínaný Double Wear od Esté je moja srdcovka. Vo všeobecnosti uprednostňujem makeupy, ktoré majú stredné až vysoké krytie a matný finish, aj keď v lete sa to trochu mení. Aké sú vaše preferencie pri výbere makeupu?

7 komentárov:

  1. Ja mám z drogérkových make-upov najradšej Fit me od Maybelline, no tiež mi viacej vyhovovalo pôvodné Zloženie. Momentálne je inak mojim favoritom EL Double Wear, ktorý je zatiaľ najlepší zo všetkých make-upov aké som doposiaľ vyskúšala. Dávnejšie som zbožňovala Naked Skin od Urban Decay, no vynovená verzia Stay Naked mi už ani zďaleka tak nesedí. Inovácie v zložení make-upov sú pre mňa tuším takmer vždy na škodu :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím. Značky to s nimi nemyslia zle, ale väčšinou nimi pokazia celý produkt 😐

      Odstrániť
  2. Ja veľmi makeupy nepoužívam. Ale keď už, yak mám tiež obľúbencov. Double wear light od EL, od Clinique mi niektoré sedeli a teraz sa mu veľmi páči ten nový od Mary Kay (mám matnú verziu)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si zas bez makeupu neviem predstaviť svoju existenciu :-D Ale je pravda, že cez leto volím ľahšiu verziu ako napríklad bb krém :-)

      Odstrániť
  3. Ahoj, mne zaujal celkem make-up GS, jinak z drogérie je super Rimmel Lasting finish, nebo Maybelline Affinitone. Ze Sephory mohu doporučit již zmíněný Double wear od EL, nebo Nars shear glow, Benefit happy. Pěkný den přeji. ☺♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten od Maybelline budem čoskoro testovať, tak dúfam, že bude lepší, ako Fit Me. Aj ja prajem pekný deň ♥

      Odstrániť
  4. Ja mám ten od Catrice a Fit me. Ten Fit me je celkom dobre ale Catrice je veľmi krycí a pripadá mi že mám omietku na tvári.

    MÔJ 3 TRÍMESTER

    OdpovedaťOdstrániť