6/17/2018

Kozmetické stálice - produkty, ku ktorým sa vraciam

Ja som človek, ktorý rád skúša nové veci. Asi ste si to aj všimli, že rada objavujem neznáme značky, skúšam novinky a snažím sa vám písať aj o tom, čo je možno pre niekoho neznáme. Avšak ako každý aj ja mám vo svojej zbierke pár produktov, ku ktorým sa vraciam. Z tých, o ktorých sa nižšie dočítate mám už druhé, alebo aj tretie balenie. 


Sú to pre mňa také "odrazové mostíky", na základe ktorých porovnávam iné produkty z tej iste kategórie a možno aj zato som niekedy taká kritická. Nuž je to tak, keď nájdem svojho favorita ťažko ho niečo porazí, preto som sa rozhodla pozdieľať tieto moje kozmetické stálice s vami. Nebudú tu ale produkty z každej kategórie, lebo niektoré sa míňajú rýchlo, niektoré pomalšie a niektoré sú nekonečné. Ale za tie čo tu sú, dám aj ruku do ohňa.

Maskary značky GOSH

Nejde konkrétne o jeden a ten istý druh maskary, ale toto je skôr myslené všeobecne na všetky maskary GOSH, ktoré som do teraz skúsila a boli dokopy 4. Ani jedna z nich nebola zlá, vydržala mi 3 - 4 mesiace (pre vašu info maskara by sa mala meniť minimálne každých 5 - 6 mesiacov od otvorenia, potom je už po záruke), každá mi vytvorila krásne mihalnice, neopadávala a ani pri jednej sa mi nestalo, žeby bola zo začiatku príliž tekutá, alebo hustá a podobne.

Sú také akurát! Skúsila som už veľa maskár rôznych značiek, ale ani o jednej z nich by som nedokázala tvrdiť na 100% toto, čo od tých od GOSH. Myslím, že aj ceny sú prijateľne (do 10 max) a každá z vás si nájde kefku, aká jej vyhovuje. Niektoré kefky maju možno šialené tvary, ale človek nevie kým neskúsi. Maskary si kupujem vo fann parfumérie a čo najviac v tejto predajni oceňujem je to, že každá jedna maskara má aj tester (ktorý si samozrejme nedávam na mihalnice), vďaka ktorému si môžem pozrieť kefku, jej tvar, dĺžku a podobne. Toto mi veľmi chýba pri maskarách napr. v dmke, ktoré takto vystavené vzorkovníky kefiek nemajú.

Respekítve máloktorá to tak má a mňa osobne to odrádza od kúpy, ale čo ma odrádza ešte viac, že ľudia potom otvárajú originál maskary, ktoré sú určené na predaj a mňa nebaví strácať čas hľadaním už neotvorenej maskary. Takže ak ste aj vy unavené zo zlých maskár určite si pozrite ponuku GOSH.

Metalické ceruzky na oči Oriflame THE ONE High impact eye pencil metallic

Osobne nemám moc rada kozmetiku z katalógového predaju. Vlastne asi jedná značka, od ktorej mám doma pár vecí je Oriflame zato, že kamoška mi vždy prinesie ich katalóg a človek ťažko odoláva, keď je niečo v dobrej cene.

Dobrú cenu a hlavne kvalitu majú aj tieto vysúvacie ceruzky. Mám ich doma v troch odtieňoch. Najskôr som si objednala jeden odtieň čierno - strieborný, a keďže sa mi osvedčil postupne, keď boli ceruzky v akcií som si dokúpila aj ďalšie dve. Ceruzku v prvom odtieni mám už druhý krát. Tieto ceruzky nosievam namiesto linky či už na  hornom viečku, alebo pod oko ako spodnú linku.

Ceruzky sa mi nerozmazávajú, neodtláčajú (či si ich dávam samostatne, alebo na tiene), napriek tomu, že sú mäkké sa nemíňajú rýchlo a nelámu sa (tak často, ako napríklad vysúvacie ceruzky od Catrice). A tie ich farby mi prídu niečím veľmi originálne. Sú teda metalické, ale nie prehnane.

Majú v sebe aj mini trblietky, ktoré rozžiaria každú farbu očí. Neviem vám presne povedať cenu týchto ceruziek, pretože je stále iná, ale asi viac ako 5 som sa ze nedala.

Pomáda na obočie Anastasia Beverly Hills Dipbrow pomade

Už si niekedy pripadám ako papagáj, čo sa furt opakuje pri niektorých produktoch, ale v tomto článku mi nedá nespomenúť aj moju milovanú pomádu na obočie.

Ja som vám o nej písala niekoľkokrát už asi všade, takže tu nebudem písať o jej kvalitách a aká je úžasná, lebo to u všetci dobre vieme. Nič lepšie som zatiaľ na obočie nenašla (aj keď jeden môj nový produkt jej trošku šliape na päty no o ňom v inom článku).

Každopádne si určite zaslúži spomenutie v tomto článku, lebo je to tiež produkt, za ktorým si budem stáť nech si hovorí kto chc, čo chce. Pomádu kupujem na beautybay.com a jej cena sa pohybuje okolo 20 záleží od aktuálneho kurzu.

Primer/lepidlo/podkladová báza po glitre Beauty Bakerie Sprinkles Glue

Asi sa vám bude zdať divné, že prečo som tu nespomenula primer na glitre od NYX. No z jediného dôvodu, lebo od neho mám stále len prvé balenie a osobne si myslím, že kvalitatívne rozdiel medzi týmito dvoma primermi nie je. 

Takže sú rovnako dobré, ale tento primer mám už druhé balenie a som s ním spokojná, tak som ho sem zaradila. Pre niekoho môže byť zaujímavejšie vyskúšanie a objavenie novej značky. 

Napriek tomu, že sú teda kvalitovo rovnaké tieto dva produkty Beauty Bakerie a NYX rozdiel je v cene (Beauty Bakerie - cca 5€, NYX - cca 10€), v objeme (Beauty Bakerie - 2,5ml, NYX - 10ml), vo farbe (Beauty Bakerie - priesvitná, NYX - biela), dostupnosť (Beauty Bakerie - beautybay.com, NYX -  kamenné predajne v Bratislave, nyxcosmetics.cz).

Lepidlo na umelé mihalnice Ardell Lash Grip Eyelash ADHESIVE

Moje najobľúbenejšie lepidielko na umelé mihalnice a trsy. Pravdupovediac som sa celý svoj makeup maniacky život skúsila len dve lepidlá na umelé mihalnice. Prvé bolo z dmky a bol to veľký shit. 

A druhé je toto od Ardell a som s ním tak spokojná, že nemám potrebu u ďalej riskovať a skúšať iné lepidlá. Mihalnice mi s ním držia perfektne, neodlepujú sa a držia aj celý deň. Teda mala som mihalnice už na niekoľkých svadbách, kde držali až do rána bieleho. Používam ho aj keď lepím mihalnice zákazničkám a zatiaľ sa mi nestalo, žeby mi nejaká písala, že mihalnice nedržali. Lepidlo nájdete asi na viacerých stránkach. 

Ja som si ho dvakrát objednala na notino.sk kde stojí 4,90 a raz som si ho objednala počas akcie Black Friday na beautybay.com za 2,95€ (bežná cena na beautybay.com mimo Black Friday je 4,50€).

Podkladová báza po makeup The Ordinary High - Spreadability Fluid Primer

Dlho som pátrala a hľadala bázu, s ktorou budem naozaj spokojná, pretože nielen samotný makeup, ale to čo je pod ním je dôležité pre výdrž a kvalitu celkového líčenia. Samozrejme to závisí aj od typu pleti a ako sa o ňu staráme. Preto je dôležité používať aj podkladovú bázu pod makeup a za mňa je najviac najlepšia a najúčinnejšia táto od The Ordinary. 

Toto je moje druhé balenie a už som opäť skoro na konci. Ostáva mi už asi len 1cm produktu vo fľaštičke kým nebude zas prázdna. Báza sa nanáša kvapkátkom a stačia mi tri - štyri kvapky aby som si ňou potrela celú tvár aj kúsok krku. Pri tejto báze som sa naozaj presvedčila o tom, aký je výber bázy dôležitý. Vďaka nej mi niekoľko hodín bez silnej fixácie vydržia na pleti aj makeupy, ktoré sa mi s inými bázami topili. Vďaka tejto báze nemám už záujem skúsať iné a riskovať vyhodené peniaze. Aj keď sa priznám, že momentálne som si objednala podkladovú bázu od tiež od The Ordinady zato, že táto je beznádejne vypredaná a chcem ich aj trošku porovnať. 

No hneď ako ju naskladnia sa po nej vrhnem a kúpiť si ju asi aj do zásoby. Ja som si ju objednala cez cultbeauty.com kde stála cca 6,50€, čo je skvelá suma v pomere za kvalitu. Veď si predstavte že vám stačí do podkladovej bázy cca na rok, rok aj štvrť insvetovať cca 13€ (keď počítam s tým, že baźu používam 5x do týždňa a vydrží mi tak 7 mesiacov).

Žltý korektor L.A.Girl PRO.conceal HD. high - definition concealer

Na korektory mám asi všeobecne štastie, lebo som do teraz mala zlý asi len jeden. O korektoroch značky L.A.Girl som vám tiež už niekoľkokrát písala. Mám doma momentálne jeden v telovej verzií (ten som sem nedala, jeho krytie tromfol korektor od Makeup Revolution aj NYX), potom v zelenej farbe (tým som si neni až tak istá, lebo ak chcem dostatočne prekryť a neutralizovať začervenanie na pleti, tak ho musím vrstviť) a tento v žltej, z ktorého mám už tretie balenie.

Ak aj vás trápia zafarbené kruhy pod očami toto je to, čo naozaj potrebujete. Ženám, ktoré majú zafarbené kruhy pod očami nestačí si ich prekryť len telovým korektorom, ale je nevyhnuté použiť aj žltý, alebo oranžový korektor (oranžový mám napr. NYX, ale nemá až také dobre krytie ako tento žltý, zato ten telový je vynikajúci). Tento farbu kruhou nielen prekryje a nezuralizuje, ale ako keby okolie oka aj nejakým spôsobom rozžiaril. 

Tento korektor kupujem na krasotika.sk, kde stojí 4,10, ale majú ho aj na beautybay.com kde je drahší a stojí 5,50€ (inak vraj majú ísť ceny niektorých amerických značiek hore na krasotika.sk, takže som zvedavá na cenový rozdiel potom).

Makeup ESTEE LAUDER Double Wear Stay - in - Place Makeup

A poslednou mojou stálicou je makeup, ktorý som tiež ospevovala už asi v minimálne 3 článkoch, takže sa tu zas nebudem rozpisovať. Myslím, že ste si už sami toho vedomé, aký kvalitný tento makeup je. Mám doma druhé balenie a plánujem si kúpiť aj tretie, pretože mám kupón na zľavu a kým sa dá, chcem ho využiť (alebo mám minimálne inšpiráciu na darček pre môjho manžela, keďže kupón mi platí do konca augusta a vtedy mám meniny). Takže len tak pre vašu info ešte žiaden makeup tento netromfol. 

Mám síce na mojom wish liste dva makeupy, ktoré by som chcela skúsiť, ale keďže sa pohybujú vo vysokých cenových hladinách a sú dostupné len na internete nerada by som riskovala za tie peniaze zlý výber odtieňu. Tento makeup si kupujem na notino.sk kde stojí cca 34€ (niekedy je aj v akcií za 32€) a kupón na zľavu mám do fann parfumérie, kde stojí 49€. Na internete je veľa diskusií o tomto cenovom rozdiele a stránkach, ako je notino. Ja vám môžem s istotou povedať jedno a stojím si za tým, že na notino.sk určite žiadne fejky nie sú. Minimálne tento makeup je to isté, ako z fann parfumérie, pretože som mala možnosť skúsiť makeupy od obidvoch predajcov (dokonca som mala aj vzorku z českej SEPHORY) a je to jedno a to isté.
Zatiaľ moje kozmetické stálice vyzerajú takto. Možno ste prekvapené, že tu nie sú žiadne rúže, tiene na oči, linky a iné produkty, ale ako som písala vyššie niečo sa spotrebováva rýchlejšie a iné pomalšie. Fakt som sa snažila dať do tohto článku tie produkty, ktoré som si kvôli ich kvalitám kúpila už viackrát. Tak verím, že som vás opäť obohatila a možno aj inšpirovala k dobrému nákupu. Treba však myslieť aj nato, že sto ľudí sto chutí. Aj keď si myslím, že pri týchto produktoch mám aj trošku na vrch, pretože ich nepoužívam len na sebe, ale aj na zákazničkách, čiže viem ako sa správajú na iných. Budem rada ak mi do komentárov napíšete aké sú vaše kozmetické stálice.

4 komentáre:

  1. S těmi řasenkami od Gosh naprosto souhlasím, jsou nejlepší, jaké jsem kdy měla:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký článek já makeup od estee lauder taky zkoušela a byl skvělý :)

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Ja ho mám veľmi rada, ale keby sa niekedy dostanem do Sephory, chcela by som skúsiť od Kat Von D len takto cez internet sa odtieň ťažko vyberá.

      Odstrániť