6/10/2018

AliExpress nákupy - časť tretia

Instagram je super vec, pretože vďaka nemu mi vždy reagujete na ankety o článkoch, ktoré by vás zaujímali. Prednedávnom som sa vás pýtala či by ste mali záujem aj o nekozmetický článok o nákupoch na Ali. Odozva na anketu bola super a mne prišlo skoro všetko na čo som čakala a od posledného článku, ktorý som písala v novembri 2017 sa mi tu toho celkom nakopilo.


Na začiatok vám ešte pripomeniem staršie dva články, kde nájdete tiež moje recenzie o nákupoch na takýchto čínskych stránkach:
  1. Nákupy na AliExpress/eBay - hot or not? - klikni sem
  2. AliExpress nákupy časť druhá - klikni sem

Keďže je toho dosť, tak si článok rozdelím do viacerých kategórii:
  • Kozmetika (hubky na makeup, kozmetická taštička)
  • Bižutéria a móda, doplnky (náušnice, ruksaky, parochne, šnúrky do topánok, šaty) 
  • Pečenie (silikónové formy, pomôcky pri dekorovaní zákusov/tôrt)
  • Domácnosť (návlečky na vankúše, držiaky špongií/dróteniek)

Kozmetika

Mal to byť nekozmetický článok, ale ako som si prezerala moje posledné objednávky, tak sa tam predsa len niečo našlo. Konkrétne hubky na makeup. Mne vždy prišlo zvláštne utrácať za hubky na makeup veľké peniaze (neinvestovala by som do tohto produktu viac ako 3 - 4€), preto si zvyknem hubky objednávať na Ali. Naposledy som si objednala mix 10 farebných hubiek, ktoré ma vyšli na 2,36€ (link už nie je aktívny).

Druhá objednávka bola na hubky, ktoré využívam vždy na korektor a sú perfektné! Majú trojuholníkový tvar a úplne sa prispôsobia prstu, takže korektor sa vám perfektne zapracuje do pleti. Prišlo mi 20 kusov za 0,90€. Takéto hubky využívajú aj nechtárky. Link je tu.

A treťou vecou je kozmetická taštička. Objednávala som dve ružovú a modrú. Ružová išla do súťaže, ktorú som organizovala na mojom instagrame a druhú nosím v kabelke, keď idem do práce. Taštička mala aj brmbolec, ale ten sa mi už odtrhol (aj tak nebol moc pôvabný) a je z materiálu, na ktorý sa zachytáva všetok prach a mini nečistoty, takže to asi nebola šťastná voľba. Na druhej strane zips je stále funkčný a zmestí sa mi do nej dosť vecí napriek tomu, že nie je moc veľká (v tašťičke nosím bronzer, lícenku, rozjasňovač, 3 štetce, linku na oči, kefu, balzam na pery, antibakteriálny gél, vreckovky). Jedna taštička stála 1,29€ a link je tu.

Bižutéria a móda, doplnky

Začnem náušnicami. Jedny sú nádherné a druhé vyzerajú úplne inak ako na fotke u predajcu. Prvé sú kamienkové v pestrých farbách, pevné, nie sú ťažké na uchu a veľmi sa mi páčia. Ich cena bola 1,70€ a link je tu.

Druhé vlastne ani neviem prečo som si objednala. Asi som bola opäť pod vplyvom nákupného ošiaľu no každopádne sa mi vôbec nepáčia. Keďže ide o brmbolčekové náušnice prišli mi mega stlačené, čo úplne zdeformovalo ich tvar a možno aj to je dôvod, prečo nie som spokojná, ale aj farba je trošku viac ružová, ako som očakávala. Stáli síce len 1,46€, ale ako sa teraz na ne zas pozerám nie sú hodné asi ani tej sumy. Link k nim nájdete tu.

Pokračujeme dvomi parochňami, čo si asi pomýslite, že mi už úplne šibe, keď si parochne objednávam. Kto ma dobre sleduje vie, že ich pri niektorých líčeniach rada využívam. S odstupom času možno kúpu aj trošku ľutujem, že to bol ozaj asi len chvíľkový úlet. No nevadí. Prvá parochňa je sivo - čiernej farby. Vlasy má rovné a dosť dlhé. Ani jednu parochňu z týchto dvoch vám neodporúčam česať, lebo ide o syntetické vlasy a môžete si ich zničiť. Cena bola 11,71€ a link je tu.

Druhá je krátka, tyrkysovo - čiernej farby a v reále vyzerá trošku menej objemnejšie ako na obrázku predajcu. Táto stála 13,12€ a link je tu.

Na Ali som našla aj pekné ruksačiky, a keďže tie čo ponúkajú v obchodoch sa mi nepáčia, tak som si dva aj objednala. Jeden je strieborný, metalický a nosila som ho celú zimu do práce. Nijako nesmrdel a má plne funkčný zips aj vnútorný vačok. Dĺžku ramienok si viete prispôsobiť. Jeho cena bola 11,89€ a link je tu.

Druhý som si kúpila na jar, mal by byť koženný, ale tomu teda moc neverím, keďže som nikde symbol, čo majú kožené výrobky nenašla. Kvalitovo je ale oproti tomu prvému na dosť vyššej úrovni. Tento som ale musela vertať asi dva týždne kým som ho zbavila smradu, ale teraz je už v poriadku. Má predný aj zadný vačok na zips, vnútorný vyčok na zips a vnútri je aj priestor na mobil. Zapína sa na magnet a dĺžka ramienok je tiež nastaviteľná. Mne sa veľmi páči a teraz ho momentálne stále nosím do práce. Jeho cena bola vyššia 18,47€, ale kupovala som ho v akcií (momentálne vidím cenu 35€). Link je tu.

Na toto leto som chcela nejaké pestré a farebné šnúrky do topánok. A viete ako sa hovorí, že na Ali je všetko, tak veru sú tam aj šnúrky od výmyslu sveta. Objednala som si troje. Dvoje sú s takým ombré efektom. Jedny už nosím, druhé som rovno hodila do koša, pretože na jednej šnúrke nebola tá koncová plastová časť, pomocou ktorej sa dajú šnúrky prepchať cez dierky na topánkach. Jedny snúrky stáli 0,42€ a link je tu. Tretie šnúrky sú dúhové, stáli 0,49€ a link nájdete tu.

No a poslednou vecou z tejto kategórie sú šaty, ktoré som chcela pôvodne zo slovenskej stránky, ktorej reklama mi stále vyskakuje na Facebooku, ale doba dodania 7-30 dní sa mi zdala predsalen trošku podozrivá. Kamoška mi potom písala, že na tej stránke majú veci z Ali. Šaty som tam aj našla za 10,48 čím som ušetrila cca 10€ ( na tej stránke stáli 17 plus 4 doručenie kuriérom). Takže si prosim vás dávajte pozor na takéto eshopy s pochybnou dobou doručenia. Šaty mi sadli, čipka je trošku pichľavá, ale dá sa to prežiť. Link k šatám je tu. Inak nie sú to prvé šaty, čo mám z Ali, ešte jedny letné som si objednala minulé leto.

Pečenie

Ak radi pečiete či už ako hobby, alebo aj profesne, tak vám odporúčam prelustrovať Ali. Nájdete tam rôzne formy, dopnky, dekorácie a všetko možné určené na pečenie. Niektoré veci tam určite vyjdú lacnejšie, ako v kamenných obchodoch. Ja veľmi rada vypekám a je to asi také moje ďalšie hobby, ako aj líčenie a veci s ním spájané. K prvému nákupu ma inšpiroval instagram jednej food blogerky. Kúpila som si silikónovú formu na pečenie donatov. Ešte som ju neskúšala, ale určite sa s vami podelím o výsledkom na mojom instagrame. V silikónovej forme je miesto pre 8 donatov takých menších, ako sú dostupné v obchodoch. Link nájdete tu a cena bola 2,25.

Ďalšie dve silikónové formy sú určené na dekorovanie zákuskov, alebo tôrt, či už použijete čokoládu, alebo nejakú inú jediteľnú hmotu, ktorá stuhne.

Pomocou prvej formy sa dajú vytvoriť srdiečka a pomocou druhej sa dá dozdobiť napr. kraj torty. Srdiečka ma vyšli na 2,43€ (link je tu) a druhá forma na 1,77€ (link je tu). Poslednú formu som si objednala, lebo som na Facebooku videla veľa tôrt vytvorených pomocou nej. Ide o to, že si pomockou kociek viete vytvoriť rôzne čísla či písmenká. Forma je hliníková, veľmi kvalitná, pevná a prišla perfektné zabalená v originál krabici pre túto formu. Vyskúšam ju čoskoro. Ak by niekoho zaujala link je tu a cena bola 15,75€.

Typov, farieb, tvarov košíkov na muffiny, alebo cupcakes tu nájete tiež neúrekom. Naposledy som si objednala košíčky aj so zapichovátkami s mimoňmi. Sú fakt rozkošné a dobré je, že keďže sa skladajú dajú sa použiť na viackrát. Prišlo mi 12 košíčkov a k tomu taký istý počet gulatých dekorácií, ktoré sa dajú napichnúť na špáratko a následne do koláčiku. Link je tu a stáli 2,31€.

Okrem toho som si objednala ešte zapichovátka s tvare srdiečok, ktorých mi prišlo 20 kusov v rôznych farených kombináciách. Raz som si takéto zapichovátka vyrábala aj sama, ale toto sa oveľa viac oplatí nielen sumou, ale hlavne časom, ktorý ušetríte. Stáli presne 0,70 a link k nim je tu.

Leto je už tu, a keďže máme doma každý rok kopu ovocia rozhodla som sa tento vyskúšať domáce nanuky. Je mi jasné, že v obchodoch nájdem asi tisíc foriem na nanuky, ale na ali je ich asi tritisíc (haha), takže som si opäť vybrala tam. Nechala som sa presvedčiť hlavne ja paličky, ktoré majú na konci tváre zvieratiek. Forma je plastová, nie je silikónová a môžete si v nej urobiť 8 kusov nanukov. Odporúčam ich však neplniť úplne po vrch, lebo potom palička primrzne o zmes a dá sa vytiahnuť celý nanuk len pomocou nožíku. Link k forme je tu a cena za ktorú som ju kúpila bola 3,20€.

Posledné 4 kúsky sú viac menej určené na dodekorovanie zákuskov a tôrt. Prvou je nôž, ktorý je dlhý cca 30cm a je určený na krájanie korpusov. Teda hlavne tých tortových. Mne osobne sa to s klasickým nožíkom nikdy nepodarilo rovnomerne prekrojiť a neznášala som to. Teraz to ide jedna radosť. Nožík je dosť ostrý, pevný a kúpila som ho za 7,11€ a lanejšie som ho u nás nenašla. Link je tu

Ďalej som si tu objednala aj stierky na pečenie. Jedny sú silikonové a majú veľmi šikovný tvar presne do ruky. Okrem pečenia sa dajú využiť aj pri robení halušiek. Používajú sa na zarovnávanie krémov okolo tôrt, na zarovnávanie cesta na plechu a podobne. Tri kusy ma vyšli na 0,93€ a vybrala som si ich v ružovej farbe. Link k nim je tu.

Ďalšia stierka (lopatka) na krémy, alebo na zarovnanie cesta je kovová a dlhá cca 25cm. Stála 1,70€ a link je tu.

Posledná vec z kategórie pečenie je taká špeciálna lyžička, ktorej hlavička má slzičkový pootvorený tvar. Vďaka tomu viete zákusky pekne dozdobiť s čokoládou, alebou inou polevou. Link je tu a cena bola 2,82€.

Domácnosť

V tejto kategórií nie je toho veľa, ale som si istá, že keď sa nasťahujeme do nového, tak sa bude velice rýchlo rozrastať. Zatiaľ som si objednala len troje návlečky na vankúšiky. Sú v podobnom "listovom" štýle (určite to má nejaký fancy, konkrétny názov ako vintagem škandinávsky atď, ale toto je ďalšia vec, ktorú vôbec nesledujem). Bola som hlavne zvedavá na rozmery, či budú naozaj sedieť, ako píšu predajcovia, lebo som si každý objednala v inej veľkosti. Najväčší má rozmer 45x45cm a najmenší 30x50cm.

Materiál týchto dvoch návlečok je skvelý, pohodlný, pevný. Návlečky nesmrdeli, ale samozrejme som ich preprala pred tým, ako som ich začala používať. Link k návlečke 45x45cm je tu a cena bola 1,87€. Link k najmenšej návlečke je tu a tá stála 1,98€.
Posledná návlečka mala byť "strednej" veľkosti 40x40cm, ale je presne taká istá, ako tá najväčšia, čiže má určite 45x45cm, čo ma trošku sklamalo. Materiál je iný, hľadký, ale príjemný. Vzor sa mi páči a som si ním vlasne spokojná, len kvôli tomu rozmeru dám určite predajcovi o jednu hviezdičku menej. Táto návlečka bola najdrahšia stála 3,76 a link nájdete tu.

Poslednými sú držiaky na špongie, alebo drótenky, aby boli stále suché. Objednala som si dva kusy aj na jedno aj na druhé a fungujú perfektne. Dobre držia na obklade, ktorý máme nad umývadlom v kuchyni a neopadávajú z neho. Link je tu a cena jedného držiaka bola 0,62€.

No a to je konečne všetko! Čo nakupujete na Ali vy, alebo či vás niečo z tohto oslovilo mi dajte vedieť do komentárov pod článok.

6 komentárov:

  1. Ja som veľký úchyl na šperky a bižu z Ali, výber je podľa mňa nekonečný a vždy nájdem niečo zaujímavé za super cenu. :) Ale ako tak pozerám, (už budem mať rúru) takže možno pozriem aj nejaké vychytávky na pečenie. Super článok.

    http://dadalookbook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ❤ ja mám doma tiež veľa bižu z Ali,v obchode si už málokedy niečo kúpim,lebo som si istá,že na Ali to nájdem možno aj o polovicu lacnejšie :-)

      Odstrániť
  2. Ja mám v pláne si kúpiť parochne 😁 na tie si už dlho brúsim zuby 😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú tam fakt veľký výber a aj dobré ceny :-) na fotke to fakt super ukáže, alebo aj na nejakú Halloweensku party :-D

      Odstrániť
  3. kozmetická taštička je naozaj krásna, a beautyblendrov nie je nikdy dosť :D A tie parochne, ja odpadnem, to pôjdem aj ja pozrieť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, tých nie je nikdy dosť ako píšeš :-D haha, parochne sú na fotky super no, hneď to ináč vyzerá :-)

      Odstrániť