5/14/2018

essence a Catrice - recenzia dekoratívnej kozmetiky z drogérie

Prednedávnom som mala možnosť zadarmo skúsiť pár noviniek od essence a Catrice vďaka jednej súťaži, ktorá prebiehala na modrykonik.sk pred cca mesiacom. Síce som súťaž nevyhrala, ale som vďačná, že som mohla skúsiť kúsky z ich dekoratívky. Išlo o novinky, po ktorých ako som si všimla siahli viaceré z vás, preto som si pripravila recenziu aj ja.

Ak čítate môj blog pravidelne viete, že moc vecí od essence a Catrice sa v mojej zbierke nenachádza, tak som brala celú túto súťaž ako výzvu. Išlo o súťaž, v ktorej hľadali na modrykonik.sk ambasádorku týchto dvoch značiek. Prihlásiť sa mohol každý, kto je tam zaregistrovaný. Vraj sa nás prihlásilo veľmi veľa a do finále sme sa dostali 4. Každá z nás dostala tie isté produkty, s ktorými sme mali vytvoriť fotopostup líčenia celej tváre na témy narodeninová párty najlepšej kamošky a líčenie na svadbu. Reakcie ľudí, ktorí prostredníctvom instagramu videli, čo nám poslali boli rôzne. Budem rada, ak do pod článok do komentárov napíšete, aké líčenie s týmito produktami by ste si na dané témy vybrali vy. A teraz už poďme už na zhodnotenie daných produktov.

Paletka tieňov na oči mermaid eyeshadow box 03 my shell is my castle - essence

V drogeriách mali v ponuke 4 verzie týchto  paletiek. Paletku recenzovalo už veľa hlavne českých blogeriek, čiže keď som ju videla v balíčku bola som už dosť ovplyvnená ich recenziami (neboli moc pozitívne). Na druhej strane som bola rada, že ju môžem skúsiť a utvoriť si názor sama. Paletka má plastový obal a taký rozprávkový až detský dizajn, čím sa asi odráža to akej vekovej skupine je značka essence určená.

Keď som všetky tiene skúsila naswatchovať na ruku pomyslela som si, že to nemôže byť až také zlé, ako blogerky tvrdia, a že pri najhoršom si navlhčím štetec. Keď som som sa s tieňmi líčila to už bolo horšie. Tiene mi pripadajú veľmi slabučko pigmentované. Myslela som si, že navlhčením štetca sa pigmentácia zlepší, ako to býva zvykom u metalických tieňov, ale bolo to ešte horšie. Tiene som si na navlhčenom štetci musela vklepkávať do viečka, aby som dostala aspoň nejakú farbu a ak mi vôbec na štetci držali. 

Skúšala som si ich nanášať aj prstom, ale to mi nešlo vôbec. Podľa môjho názoru sú z tejto paletky použiteľné dva tiene. Ja som už ale asi náročnejšia pri výbere dekoratívnej kozmetiky, takže možno mladšej slečne, ktorá začína s líčením bude táto paletka vyhovovať, keďže stojí do 5€.

Glitter primer Get your glitter on! - essence

Veľmi ma potešila správa, keď som sa od iných blogeriek dozvedela, že v drogérii máme konečne glitre a ešte aj primer (bázu, lepidlo) pod ne! O to viac som bola nadšená, keď som si to našla v balíčku. 

Tento produkt mi, ale opäť nevyhovel. Súhlasím s ostatnými blogerkami, že toto primer ani nič podobné, čo by udržalo glitre na viečku, alebo inej časti tela nie je. 

Keď som si produkt vytlačila na ruku najskôr mi z tuby vychádzala len olejovitá vodička. Tubu som musela poriadne stlačiť, aby mi z nej produkt vyšiel. Má takú konzistenciu, ako tekutý rozjasňovač a dokonca je aj perleťovej farby (použiť sa to ale ako rozjasňovač určite nedá). 

Je to strašne zvláštne mastné aj po zaschnutí, čiže nie je šanca, aby to slúžilo ako lepidlo na glitre. Neporovnateľný produkt v primerom pod glitre od NYX, alebo Beauty Bakerie.

Loose glitters Get your glitter on! - essence

Glitre od essence sú dostupné v 5 verziách. Ja som dostala glitre v odtieni 03 Life on the party, čo sú glitre s ružovými, zelenými, oranžovými a bielo-striebornými odleskami. Veľmi pekná kombinácia. 

Viete, že ja glitre a všetko ligotavé milujem a veľmi sa mi páčia aj tieto. Takže konečne niečo, čo ma naozaj potešilo. Na oku vypadajú nádherne, neškriabu a na viečku ich ani necítite. Treba si však dávať pozor pri odličovaní, aby sa vám nedostali do oka, lebo to je naozaj niečo nepríjemné. 

Jediné, čo by som im vytkla je fľaštička v akej sa nachádzajú, respektíve otvor, cez ktoré sa sypú von. Je príliž veľký takže treba byť opatrný, aby sa vám nevysypali celé.

Nail polish HOLO RAINBOW - essence

V balíčku sme mali aj lak na nechty. Ja mám doma tento lak od decembra ale v modrej verzii. Moc som inak maniačka na laky na nechty neni, ale na druhej strane v lete ma baví nechty si lakovať viac ako v zime. Trblietkový lak má podobné odlesky, ako vyššie spomenutý gliter. 

Prvá vrstva je taká jemná, ale mne nevydržala na nechtoch dlhšie ako dva dni. Keď som si dala druhú vrstvu to som už mala nechty riadne ligotavé. Problém však je odlakovať tieto dve vrstvy. Ja som na každý necht musela použiť dva odličovacie tampóny a okrem toho som ich mala kade tade po rukách, takže toto už asi druhý krát nechcem skúšať. 

Čo mám od essence klasický trblietkový lak, tak ten ide oveľa ľahšie odlakovať ako tieto z HOLO RAINBOW edície. Tieto 4 produkty od essence boli v súťažnom balíčku. Teraz sa pozrieme nato, čo bolo v balíčku od značky Catrice.

False lashes mascara GLAM& DOLL - Catrice

Maskara ma pekný obal, páči sa mi farba aj štýlové spracovanie. Kefku má tvarovanú jemne do účkovitého tvaru a štetinky sú umelohmotné. Tento tvar kefiek mám na maskarách veľmi rada, ale uprednostňujem prirodzené štetinky. Prvé dva týždne sa mi zdala maskara výborná. 

Je čierna, mihalnice dostatočne vytočí, zafarbí a dodá im objem. Moc ich nezlepuje. Po dvoch týždňoch mi začala veľmi opadávať pod oko, čo z duše neznášam, pretože nosím kontaktné šošovky a opadávajúce maskary mi veľmi drážia oči. Takže škoda. Tešila som sa, že som našla fajn maskaru na pár eúr.

Galactic Highlighter Drops - Catrice

Tekutý rozjasňovač má tiež veľmi pekný obal. Mám rada matné spracovanie takýchto fľaštičkových produktov. Rozjasňovač sa nanáša kvapkátkom.

Veľmi príjemne vonia a tá farba je úžasná! Z tohto produktu som asi najviac nadšená. Rozjasňovač má krásne bronzovo-zlaté odlesky. 

Podľa mňa ideálna kombinácia na opálenú pokožku, ale myslím, že si pridu na svoje aj bleduľky. Toto sa Catrice fakt podarilo.

Prisma Chrome Lipstick - Catrice

Posledný produkt v balíčku bol tento rúž v odtieni 040 Blue&Berry´s. Keď som si rúžik otvorila očarila ma krásna fialová farba s modrými odleskami. Rúž v takomto odtieni som tiež v drogérke asi ešte nevidela. 

Keď som si swatchla na ruku tak intezita nebola až taká, ako sa zdá byť, no keď som si navrstila veľmi sa mi to páčilo. Farba fakt krásna, lesk pefketný. Opäť som sa potešila. Keď som rúž dala na pery zas moje nadšenie bolo fuč. Na rúže som asi tiež príliž náročná. Viete, že rúže moc v drogérke nekupujem. Veľmi slabo je rúž pigmentovaný na perách, robí fľaky a navrstviť ho tak pekne a jednotne, ako na ruke je takmer nemožné. 

Úplne mi pripomenul rúž od L´oréalu z edície Balmain, ktorý bol pre mňa tiež veľkým sklamaním. Plus rúž nie je matný, ale lesklý, takže sa všade odtláča, putuje si kade tade mimo pier. Opäť veľká škoda.

Mrzí ma, že táto recenzia je viac negatívna, ako pozitívna. Fakt som si povedala, že dám šancu týmto produktom a vytažím z nich maximum. No okrem glitru a rozjasňovaču to bolo nemožné. Avšak mám veľmi rada Long lasting ceruzky na oči od essence a od Catrice ceruzku na obočie Eyebrow stylist. 
Aké sú vaše top produkty od essence a Catrice?

9 komentárov:

  1. Anonymný5/14/2018

    moj top je make up od catrice - hd liquid coverage a od essence - korektor camouflage... inak mi vela veci sadlo z kozmetiky Trend It Up - dmková značka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trend it up mám rada aj ja, už som písala dve recenzie o tom, čo od nich mám :-)

      Odstrániť
  2. Ty třpytky vypadají vážně skvěle:). Od Essence mám moc ráda laky na nehty:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Priznávam, že tiež ma značka Essence sklamala. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to tak beriem, že som z tejto značky asi vyrástla :-D

      Odstrániť
  4. Ja si kupujem od znacky essence celu kozmtiku uz roky... Velka spokojnost

    OdpovedaťOdstrániť