5/04/2018

Ako sa starám o umelé mihalnice

Častokrát, keď zverejním fotku nového úlovku umelých mihalníc sa ma pýtate koľko krát ich viem použiť. To určite závisí od ceny, ale hlavne od toho, ako sa o umelé mihalnice staráte. Ja som na instagrame našla krátke video, podľa ktorého si svoje mihalnice čistím aj ja.


V prvom rade je určite dôležité si uvedomiť, že niektoré mihalnice za pár centov (napr. z Aliexpress a podobne) dlhú životnosť mať asi nebudú. Každé mihalnice, ktoré mám z Aliexpress vždy po použití vyhadzujem do koša. Momentálne som väčšinu mihalníc z Aliexpress (hlavne tie "mink") vyhodila, lebo som si neni istá z čoho sú presne vyrábané a štípali ma z nich oči (lepidlom to určite nebude, lebo už dlhšie používam jedno a to isté). Na druhej strane, čo som mala mihalnice od HUDA beauty model Samantha (jedny stoja okolo 15), tak na starostlivosti o ne som si dala záležať, keďže boli nádherné, ale aj dosť drahé. Tieto mihalnice mi inak vydržali asi na 15-20 použití. Pred tým som mala niekoľko modelov od Red Cherry Lashes, tie mi vydržali tak 3 použitia a mala som pár modelov aj od značky Ardell len mám s nimi problém, že sa mi stále odlepujú z vnútorného kútika oka. Momentálne medzi moje najobľúbenejsie mihalnice patria od City Lashes, o ktorých som vám písala nedávno. Každý model som mala na sebe už minimálne 5 krát a nastal čas ich očistiť.

Čo sa týka čistenia čistiť by sa mala len tá časť/pásik, kde si nanášate lepidlo na umelé mihalnice. Na umelé mihalnice by ste si nikdy nemali dávať maskaru! S jemnou vrstvou maskary si len zafarbíte a vytočíte svoje mihalnice. Nalepovací pásik umelých mihalníc býva teda od lepidla a špinavý buď od linky, alebo tieňu (ja keď si nalepím mihalnice a ak mám linku zvyknem si ju prejsť ešte raz, aby to pôsobilo prirodzenejšie).

Prvým krokom je jemné odtránenie zvyšku lepidla na pásiku nechtami. Pri tomto som vždy obzvlášť opatrná, pretože sa môže stať, že s lepidlom potiahnete s pásiku aj časť, ktorá drží mihalnice pokope. Takže opatrne si nechtami odstránime lepidlo. 


Potom mihalnice namočíme do čistej vlažnej vody, kde ich opláchneme.


A osušíme v uteráčiku.

Pri treťom kroku používam kokosový olej a vatičku do uší. Na vatičku si nanesieme trošku kokosového oleja a potrieme ním pásik a možeme aj celé mihalnice z jednej aj z druhej strany. Kokosový olej jemne vmasírujeme vatičkou/prstami do mihalíc. 


Hore na fotke môžte vidieť zbytky linky a ešte aj lepidla, ktoré som na mihalniciach mala.

V predposlednom kroku si do teplej vody, do ktorej si dáme pár kvapiek tekutého mydla vložíme mihalnice a opláchneme ich v nej.
Mihalnice z mydlovej vody ešte opláchneme v čistej teplej vode.

Utrieme ich v uteráku čím sa mihalnice aj trošku usušia. Na záver ich prečešieme kefkovitým štetcom a necháme usušiť buď na uteráku, alebo v krabičke, v ktorej sme ich kúpili.

Nič komplikované však? Myslím, že každá z nás ocení ak takýmto spôsobom ušetrí peniažky za ďalšie drahé mihalnice. Budem rada ak mi do komentárov napíšete, akú značku umelých mihalníc máte najradšej.

4 komentáre:

  1. Tak ja neviem ako to dokážem, ale mne riasy z ali vydržia aj na 8-10 použití jedny a to na ne dávam aj špirálu, keďže ja si riasy aplikujem trochu inak ako väčšina... keby som robila takéto čistenia, tak mi vydržia aj 2x toľko hádam �� ja neviem no..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tie Mink tiez vydrzali dlho,ale keďže ma z nich štípu oči išli do koša :-) potom mám také,čo 5 párov stálo ani nie euro a keď si to porovnám s tými "značkovými",tak to proste nie sú pre mňa kvalitné mihalnice,takže po použití idú koša. S tou maskarou som to myslela skôr tak,že to kvalitu mihalnic určite znižuje,čo pri drahsich by mne bolo ľúto;-)

      Odstrániť
  2. Ty jo, to vypadá docela pracně:D. Já nikdy umělé řasy nenosila, ale moc se mi to líbí:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono sa to len zdá, inak to trvá pár minútiek :-) Ja ich rada nosím hlavne keď fotím nejaké líčenie, ale v bežný deň ich tiež nenosím :-)

      Odstrániť