6/22/2018

Nákupy a novinky máj/jún

Máj a jún so sebou priniesol opäť pár noviniek v mojej zbierke, ktoré som si kúpila viac menej kvôli zľavám, ale aj kvôli tomu, že sa mi niekoľko produktov minulo. Tradične som si medzi nimi našla obľúbencov, ale sú medzi nimi aj produkty, ktorých kúpu ľutujem.

Fann parfumérie

V mojej práci nám rozdávali letnú kupónovú knižku zliav do fann parfumérie, čo pre mňa bolo potešujúce. Parfémy, toaletné vody a podobne nenakupujem, ale dekoratívku áno, takže som pár kupónov využila.

Bronx Colors - krémový, metalický tieň na oči a ceruzka na pery

Túto značku moc nepoznám a ani som si nevšimla, žeby ju nejaké blogerky propagovali. 

Mala som od nich púder, ktorý bol hrozný, ale tieto dva produkty ma oslovili na toľko, že som sa rozhodla na túto zlú skúsenosť zabudnúť. Prvý produkt sa volá Galaxy eye mettalic cream eyeshadow.

Mali na výber zo 6 odtieňov a Sextans sa mi zdal najviac využiteľný hlavne na večerné líčenie. Je medenej farby so žltými a zlatými odleskami. Má v sebe malinké trblietky,  ktoré rozžiaria oko. Vždy som sa týchto tekutých tieňov bála, lebo som mala skúsenosť, že sa mi zlievali do vrások.

Tento tieň to nerobí. Zaschne úplne, neodtláča sa, a aj keď si po viečku prejdem prstom neodtlačí sa mi farba naň. Dokonca je vodeodolný. Neodporúčam tento tieň nanášť na korektor, lebo farba stratí svoju výraznosť. Cena - 6,50€.

Druhým produktom značky Bronx Colors je ceruzka na pery Triangle Lip Contour v odtieni Cherry Blossom. Takýto odtieň mi medzi ceruzkami na pery vždy chýbal a to hlavne v lete.

Krásna, matná ružová farba, na ktorú netreba dávať ani rúž. Ceruzky rada nosím samostatne, kedy si nimi vykreslím celé pery, ale používam ich aj ako podklad pod rúž. Preto vždy k farbám rúžov, ktoré doma mám sa snažím doladiť aj správny odtieň ceruzky. 

Ceruzka je mäkká tak akurát, pričom sa neláme a netreba ju ani tak často strúhať, takže predpokladám, že aj dlhšie vydrží. Ceruzky majú asi v cca 12 odtieňoch a cena jednej je 5,70€. Na značku Bronx Colors som mala zľavu až 40%.

GOSH - maskara a lak na nechty

Tentokrát som sa rozhodla pre zas iný druh maskary od GOSH aby som si rozšírila obzory a vybrala som si My favourite mascara. Ku kúpe ma presvedčila najmä kefka, ktorá ma prirodzené, jemné štetinky, ktoré mihalnice krásne rozčešú, nezlepujú a nezaťažujú. 

Táto maskara mi pripomína Better than Sex od Too Faced či Paradise Extatic od L´OREÁL. Mám ju už cca mesiac a pól a neprejavuje sa ani náznak vysušenia, či odpadávania a odtláčania. Cena maskary bola 10€ a mala som na ňu zľavu 15%. 

Za ďalší kúpon som si mohla vybrať lak na nechty od GOSH len za jedno eurko, tak som sa rozhodla pre túto krásnu ružovú farbu Flamingo, ktorá inak dokonale ladí k farbe tej ceruzky na pery od Bronx Colors. Stačia dve vrstvy a lak sa mi začal šúpať z krajov nechtov po 4 dňoch, bez použitia nejakého pod či nad laku, takže celkom fajn si myslím.

REVLON - rúž na pery

Na kúpu tohto Ultra HD Gel Lip Color rúžu som sa nechala nahovoriť kvôli recenzii jednej milej blogerky Lenky (@from_lenka na IG). Najviac ma z 8 odtieňov oslovil HD Coral (740), ktorý je prudko nositeľný na bežný deň.

Momentálne od kedy ho mám do práce iný rúž ani nenosím. Nielen že má krásnu, sviežu, letnú farbu, ale aj vonia, dokolane hydratuje pery a dodáva im lesk a trošku aj objem. Tým, že je lesklý nemá až takú výdrž, ale vďaka nemu si nepotebujem pery hydratovať balzamom ani olejčekom. 

Myslím, že tento odtieň ocenia hlavne tie ženy, ktoré nemajú rady výrazné farby, ale chcú svojim perám dodať šmrnc a starostlivosť. Plus ma aj veľmi pekný a ženský obal. Cena rúžu je 10,10€ a ja som naň mala zľavu 30%.

ARTDECO - bronzový púder a makeup

O týchto dvoch produktoch sa nebudem moc rozpisovať, keďže mám pre vás naplánovanú kompletú recenziu mojich produktov značky ARTDECO. 
Čo by som chcela ale spomenúť je to, že kupóny zo zľavovej knižky platia nielen v predajni, ale aj na e-shope, kde som si objednala tieto ARTDECO produkty, pretože u nás v Nitre táto značka v predajniach fann parfumérie nie je. 

Balíček mi doručili do troch pracovných dní kuriérom a doprava sa pri nákupe nad 30€ neplatila. Plus som mala zľavu 25% a k balíčku som dostala zadarmo aj miniatúru maskary ARTDECO a až 9 vzoriek parfémov.

beautybay.com

V máji mi prišiel provokačný mail z beautybay.com, v ktorom som mala zľavu na nákup (tuším 10%) takže jasné, že som tejto provokácií neodolala.

LASplash - glitrová linka na oči

Ešte väčší dôvod môjho nákup bol, že konečne boli v ponuke linky Wickedly Divine Eyeliner značky LASplash, nad ktorými som slintala od kedy ich postovali na svoj instagram. Nevedela som si vybrať odtieň a nakoniec ma najviac dostal tento krikľavo ružový s fialovými, zelenými  a tyrkysovými trblietkami Divination. 

Je to čistá nádhera! Linka sa dá vrstviť, čím viac ju navrstívte tým viac ružová je pričom nepraská. Dá sa naniesť aj na hociakú farbu linky ako vrchná vrstva, čím dodá tej pôvodnej farbe úplne iný rozmer. Dokonca sa mi zdá, že na rozličných podkladových farbách ma iné odlesky (na čiernej sú tyrkysové a zelené, na ružovej sú fialovo modré..).

A čo je super na týchto linkách, že sa dajú nosiť aj ako glitre, a keďže to je linka nie je potrebný žiaden primer či lepidlo na glitre. Keby sa podarí určite by som sa rada ešte po nejakom odtieni pozrela. No a aby som nezabudla vyzdvihnúť ten dokonalý obal! Linka ma vyšla na cca 11€.

ZOEVA - čierna linka vo fixke

V podstate som si najskôr kúpila linku vo fixke od Catrice (Glam&Doll waterproof), ktorá mi ako každá linka vo fixke vyschla do dvoch týždňov. Asi sú mi neni súdené. Tak som sa rozhodla investovať do značky, ktorej dôverujem a vybrala som si Cat Eye Pen od značky ZOEVA.

Linka má trvácnosť viac ako 9 hodín, je tak klasicky matná a čierna. Jediné, čo je potrebné je vrstvenie. Keď s ňou kreslím musím ju dvakrát navrstvť, aby som mala plne čiernu farbu, lebo jedna vrstva je na niektorých miestach priesvitná. Ale vrstvením linka nepraská, takže to nie je problém. 

Linku používam už vyše mesiaca každý deň do práce a zatiaľ mi teda nevyschla. Čo sa týka tvaru fixky je ideálny, špicatý a dá sa s ním vykresliť tenulinká aj hrubšia linka. Je len na vás, čo máte viac radi. Ja som s ňou veľmi spokojná a keby netúžim už dlhšiu dobu skúsiť Epic Inc Liner od NYX zostala by som tejto verná. Cena linky je 7,75€.

Holika Holika - látkové masky na tvár

Neviem či túto značku poznáte. Ja osobne ju tiež veľmi do podrobna nepoznám, ale viem o nej, že je to kórejska značka. Rozhodla som sa skúsiť tieto masky aj ja a to konkrétne Pure Essence Mask Sheet Strawberry a Lemon. 

Strawberry teda jahodková je určená na rozjasnenie pleti a obsahuje extrakt z jahôd. Lemon - citrónvá je určená na hydratáciu pleti a obsahuje extrakt z citrónov. Ešte som si neskúšala. Ich zhodnotenie nájdete na instagrame. Masky stáli rovnako 2,25€.

krasotika.sk

Dve vecičky som si objednala aj na tomto slovenskom e-shope. Respektíve som sa pridala ku kamoške, ktorá si potrebovala objednať nejaké veci a ja som proste taká dobra duša, že sa vždy rada pridám :-)

Ardell - fixka na obočie

Fixku Stroke a brow v odtieni Medium brown zhodnotím v inom článku, ktorý mám naplánovaný a bude o všetkých druhoch produktov na obočie, ktoré doma mám a používam.

Avšak niečo som vám o nej už prezradila na mojom instagrame a Facebooku. Zatiaľ vám prezradím, že ju majú v 4 odtieňoch a cena jednej je 10,49€.

Milani - lícenka

Toto je momentálne jedina vec, čo od Milani mám. lícenka Baked Blush ma lákala dlhšie, kvôli skvelým recenziám blogeriek a potrebovala som samostatnú lícenku do kozmetickej taštičky do práce, lebo inak mám len veľkú paletku od Makeup Revolution, čo je nepraktické nosiť v kabelke. 

Vybrala som si odtieň Berry Amore, ktorá je mixom ružových a hnedých odtieňov. Je mierne lesklá, čo dodá líčkam zdravý a rozžiarený efekt.

Ide o zapečenú lícenku a s jej výdržou som spokojná. vydrží 8 hodín bez silnej fixácie a nerobí mi na pleti fľaky. Má aj celkom pekný obal. Cena lícenky je 8,96€.

cultbeauty.com

Posledná objednávka v júny je ešte čerstvá, keďže dorazila tento týždeň. Na cultbeauty.com nájdete rôzne produkty a značky, ktoré nie sú u nás dostupné, mávajú rôzne akcie ("offers") a balík vám dorúčí kuriér väčšinou do týždňa.  Toto je celkovo moja štvrtá objednávka z tejto stránky. Teraz oslavovali 10 výročie ich vzniku, vďaka ktorému sa mohol každý zúčasniť losovania o rôzne ceny zapojením sa do ankety. Ja som vyhrala zľavu 5 libier na celý nákup. K objednávke sa pridala aj kamoška, takže sme sa zmestili do sumy 40 libier, aby sme mali poštu zadarmo. Tieto veci som ešte nestihla otestovať, ale určite vám hodím recenziu na môj instagram a Facebook.

The Ordinary - podkladová báza pod makeup

Moju obľúbenú bázu nemali, tak som sa rozhodla skúsiť High Adherence Silicone Primer, aby som ich mohla porovnať. 

Báza by mala byť zmatňujúca, hydratačná a mala by na pleti vytvoriť rovnomernú vrstvu, ktorá vyplní póry a iné nedokonalosti pleti. Môže sa nosiť ako podklad pod makeup, ale aj samostatne, ako hydratačný krém. Báza má 30ml a cena je cca 4,50€.

ZOEVA - štetce na oči

Vždy keď si poviem, že štetcov mám dosť, nájde sa nejaký typ, čo mi stále chýba. Najnovšie som zistila, že mi chýbaju štetce, s ktorými by sa dali dobre tieňovať spodné linky. 

Keďže značku ZOEVA milujem, teda ich štetce hlavne, voľba bola jasná. Objednala som si dva druhy 230 Luxe Pencil Brush (cca 10,30€) a 240 Luxe Petit Pencil Brush (cca 9,20€). Som zvedavá, ako mi to tieňovanie s nimi pôjde. 


NYX - štetec na púder

Chcela som byť verná len značke ZOEVA, ale mali vypredaný tvar štetcu na púdru aký mne vyhovuje, preto som sa rozhodla pre štetec, ktorý chváli veľa blogeriek od NYXu Pro Brush Powder. 

Mám rada guľaté štetce na púder, akým je aj tento. Rúčka je čierna, čo mi vyhovuje, pretože sa mi nepáčia rôznofarebné dizajny štetcov. Cena štetcu bola do 16€.


Garnier - bb krém

Ešte jedna posledná vecička, na ktorú by som skoro aj zabudla. Je ňou Miracle skin perfector značky Garnier, ku ktorému som sa dostala prodtredníctvom výmeny na jednom bazári. Tento bb krém som používala asi 4 - 5 rokov dozadu a chcela som si ho pripomenúť. Momentálne pod vplyvom tehotenských hormónov moja pleť prechádza rôznymi znenami a nechcem ju moc zaťažovať  ťažkými makeupmi.

BB krém používam asi 2 týždne do práce. Nemá silné krytie, ale ani najslabšie a vrstviť som ho neskúšala. Vrstvenie bb krému mi príde trošku nezmyselné, keďže si myslím, že ženy, ktoré ich používajú nechcú hrubé vrstvy na pleti. Do práce mi takéto krytie úplne stačí a vyhovuje. Čo super, že perfketne zjednotí farbu pleti, ktorá sa neleskne, ale ani nie je matná. Proste vyzerá zdravo! Je určený pre zmiešanú a mastnú pleť a presne takú teraz mám (ja, čo som mala vždy suchšiu pleť mám mastnú). Aká je cena tohto bb krému vám povedať neviem, ale myslím si, že je ľahko dostupný v každej dobrej drogérií.

Ešte tu mám pár noviniek, ktoré som si kúpila v drogérii, alebo v lekárni a ide skôr o produkty zamerané na starosltivosť o pleť a telo. O nich som vám už väčšinou písala na instagrame a Facebooku krátke recenzie, takže si ich môžete dohľadať tam. Toľko k mojim posledným nákupom. S čím ste si naposledy urobili radosť vy?

6 komentárov:

  1. Super novinky, nejvíce mě zaujal ten bronzový pudr a bb cream od garnier :)

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BB krém je super a bronzer ešte testujem, bude k nemu samostatná recenzia :-)

      Odstrániť
  2. kóľko veľa vecíí <3 špirálu od GOSH som mala aj ja a za mňa bola super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si dopriala no..ja viem, neviem sa ovládať :-D

      Odstrániť
  3. Wow. Máš tu toho dosť. Najviac ma asi zaujali tie masky a glitrova linka na oči.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie linky sú proste úžasné! Fakt stojí zato sa na ne pozrieť ♥

      Odstrániť