3/16/2018

Jarné novinky od Yves Rocher

Ako ste si mohli všimnúť na Valentína, čiže pred mesiacom, mi spoločnosť Yves Rocher poslala balíček s ich novinkami, ako aj iným blogerkám, ktoré  touto značkou spolupracujú. Počas mesiaca som produkty poctivo testovala, aby som vám o nich mohla napísať svoj názor, a keďže viete, že ja nerada hodnotím produkty za krátku dobu, tak aj tomuto som dala čas.


V krásne zabalenom balíčku, ktorý mi priviezla kuriérka som mala dva sprchové gély, tri rúže a parfumovanú vodu. Musím oceniť, že balíček bol veľmi prakticky vyskladaný, keďže sa v ňom nachádzali produkty, ktoré denno denne používam a myslím, že nie som sama.

Jarný flakón Oui a l'Amour

Možno by ste predpokladali, že ma najviac potešili rúže, ale tento krát mi radosť najviac urobila parfúmovaná voda. Dôvodom je, že parfémy/voňavky počas jari/leta míňam v oveľa väčšom množstve, ako v zime.

Neviem to vysvetliť, ale asi to bude tým, že cez zimu používam trošku ťažšie, silnejšie vône, ktoré keď si na seba dám viac krát za deň mi začnú vadiť. V teplom období mám rada svieže, kvetinové a len trošku sladké vône. 

Presne tak by som opísala aj túto parfúmovanú vodu. Je zložená z angeliky, bôbov tonky, cédrového dreva a obsahuje aj esencie z ruže. Flakón má 50ml a milé srdiečko na boku. Cena limitovanej parfúmovanej vody je 47.

Matné rúže Grand Rouge - odtiene 150 a 156

Moje prvé rúže od Yves Rocher pekne dopĺňajú moju zbierku vďaka luxusnému zlatému obalu, ale aj obsahom. Je zaujimavé, že vždy keď si triedim rúže, tak mi osud do cesty prinesie nové, takže vlastne niekto chce, aby som tých rúžov mala proste veľa! :-) 

Myslím, že rúže presne v týchto dvoch odtieňoch tvoria základ rúžov, pretože sa hodia proste každému. Nie sú príliž rúžové, ani príliž červené. Plus ak aj vy patríte medzi tie, čo majú radi matné rúže určite si prídete na svoje. 

Čo sa týka výdrže nemajú problém so studenými, ani teplými nápojmi a dokonca sa mi ani neodtlačili na šálku či pohár. Jedlo rúž neprežije, ale ako sa vždy opakujem, taký rúž, ktorý sa po jedle ani nepohne asi neexistuje. 

Majú tuhšiu maslovitú konzistenciu, takže aj napriek tomu, že sú matné nie sú suché a ľahko sa nanášajú na pery. Pery mi nevysušil ani jeden odtieň. Cena týchto rúžov je 12,90.

Tekutý matný rúž Grand Rouge - odtieň 112

Tekuté matné rúže mám veľmi rada a momentálne oveľa radšej, ako tie klasické, pretože ak majú dobrý aplikátor lepšie a rýchlejšie si ho viem naniesť na pery. 

Tento rúž rozhodne dobrý aplikátor má. Farba je krásne, plno pigmentovaná hneď na prvú vrstvu. Obsahuje aj olej z kamélie, čo vám zaručuje, že pery po tomto rúži rozhodne vyšušené mať nebudete (ja som nemala).

V ponuke nájdete 12 krásnych odtieňov a ak neustále hľadáte tekutý matný ruž bežne dostupný, tak si myslím si, že toto je tá správna voľba. 

Cena rúžu je 11,90€.

Sprchové gély - vôňa mimóza+bavlna a zrnká kávy

Ako píšem v každom článku o Yves Rocher ich sprchové mám veľmi rada. Nielen že príjemne voňajú, ale majú aj super praktické balenie. Vôňu mimózy a bavlny som si nechala plus mám doma ešte sprchový,  ktorý som dostala zadarmo k nákupu s vôňou čerešňového kvetu. 

Sprchový s vôňou zŕn kávy som posunula ďalej kamarátke, ktorá je veľkou milovníčkou kávy, a keď sprchový ovoňala mala chuť ho vypiť. Takže ak máte radi kvetové svieže vône určite skúste prvý sprchový, ale ak sa neviete nabažiť vône kávy, tak druhý sprcháč bude tou správnou voľbou pre vás.

1 komentár:

  1. Všechny jejich novinky jsou nádherné, ty rtěnky se mi asi líbí nejvíc:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť