3/21/2018

Anastasia Beverly Hills, ZOEVA - recenzia na paletku Subculture a sadu štetcov Luxe Prime Brush Set

Beautybay.com je pre mňa velice zradná stránka, lebo vždy musím podľahnúť ich zľavám! A nebolo tomu inak ani teraz - vlastne začiatkom februára, keď mali zľavy na paletky Prism a Subculture (ich bežná cena je okolo 49€ a v akcií stáli 32,70€) od značky Anastasia Beverly Hills, ktorej som neodolala. Okrem toho som si ešte ako vianočný darček objednala moju vysnívanú sadu štetcov značky ZOEVA, a keďže som vám sľúbila recenziu (a zabudla som na ňu ako aj na recenziu o City Lashes), tak som sa rozhodla, že recenzie na tieto dva produkty spojím do jedného článku.

ZOEVA -  Luxe Prime Brush Set

Už dlhšiu dobu som premýšľala nad precíznejšími štetcami, ktoré by mi uľahčilo líčenie nielen seba, ale aj iných. Doteraz som mala vo svojej zbierke štetce od BH cosmetics (zo sady Rose Gold) a sadu štetcov Morphe (18 PIECE SABLE BRUSH SET). Moje srdce, ale stále túžilo po niečom ešte lepšom a aj keď som tvrdila, že si nikdy tak drahé štetce nekúpim stalo sa. Ale veď boli Vianoce, manžel si kúpil PS4, tak aj ja som si chcela niečo dopriať (ešte že sa mám na koho vyhovoriť).

V tejto sade sa nachádza kombinácia syntetických a prírodných štetcov, pričom tie prírodné štetce sú vyrobené z kozej srsti, ktorá patrí medzi najlepší materiál na tvorbu prírodných štetcov (ZOEVA je cruelty free značka a kozičky sú jemne vyčesávané a holené bez toto, aby im bolo nejak ublížené). 

Sada sa skladá z 10 štetcov z čoho sú 4 určené na pleť:
  1. Luxe Face Definer Brush - štetec je určený na zvýraznenie kontúr tváre pomocou púdrovej kozmetiky (lícenky, bronzer, púdrové produkty na kontúrovanie), ja ho používam hlavne na lícenku
  2. Silk Finish Brush - štetec určený na nasenenie makeupu tradičného, alebo minerálného a pre mňa je to najlepší štetec na makeup, aký som do teraz skúsila
  3. Luxe Sheer Cheek Brush - skosený štetec, ktorý je tiež určený na kontúrovanie tváre a pre mňa ideálny na bronzer, alebo aj lícenku
  4. Concealer and Buffer Brush - štvrtý štetec je vhodný pre produkty, ktoré sú určené na korekciu chybičiek tváre, čiže pre korektory či už pod oči, alebo na prekrytie vyrážok, či fľakov

6 štetcov je určených na oči:
  1. Luxe Soft Crease Brush - s prvým štetcom sa perfektne nanášajú tiene na oko a krásne sa s ním tieňuje
  2. Luxe Defined Crease Brush - tento štetec je určený na tieňovanie tieňov v ohybe oka a je vhodný aj na nanesenie sypkých tieňov či pigmentov, ktoré dobre držia na jeho štetinkách a neopadávajú
  3. Soft Definer Brush - tretí štetec je určený na vytieňovanie tieňov medzi sebou čiže ak prechádzaje z jeden farby do druhej
  4. Petit Crease Brush - štetec so slzičkovým tvarom je vhodný na nanesenie tieňov v ohybe oka (nadočnicový oblúk)
  5. Smoky Shader Brush - jediný ploský štetec v tejto sade je vhodný na vytvorenie tzv. smokey eyes a typov líčení tomuto podobných, tieto ploské štetce sú podľa mňa vhodné aj na nanášanie glitrov
  6. Wing Liner Brush - posledný štetec je určený na kreslenie linky a priznám sa vám, že sebe linku týmto štetcom nakresliť absolútne neviem, ale super sa mi s ňou kreslí linka iným

Okrem 6 štetcov sada obsahuje aj krásne púdro, do ktorého sa vám všetky štetce zmestia bez toho aby sa nejako štetiny nejako pokrčili, stlačili, alebo inak poškodili. Cena tejto sady je okolo 85€.

Je to fakt pálka takto na prvý dojdem, ale keď si pozriete osobitne ceny každého jedného štetca (alebo aj štetcov iných značiek), tak sa to dosť oplatí.

Anastasia Beverly Hills - Subculture

Ako som písala vyššie toto bola moja asi druhá najvysnívanejšie paletka po Modern Renaissance. Mám ju doma už nejaké cca dva mesiace a za tento čas som si názor na ňu ucelila, na koľko som bola stále nerozhodná či stojí, alebo nestojí zato. Okolo tejto paletky bol veľký boom, keď bola na trh uvedená ako novinka. Zahraničné blogerky sa rozdelili na dva tábory pričom jednu ju úplne zakopali pod zem a druhé ju vychválili do nebies. Aký je môj názor?

Ja som asi niekde medzi. Možno by ste čakali, že aj ja ju vychválim, ale prečo by som niečo chválila, keď som s tým neni úplne spokojná. Čo mi vadí najviac a je to, že tiene neskutočne prášia v paletke. Teda tie matné, ktoré tvoria väčšiu časť. 

Do tieňu stačí len jemnučko ťuknúť a už sa vám rozpráši. Ak sa snažím si tú rozprášenú časť nabrať na štetec bez toho, aby som sa dotkla tieňu je to skoro nemožné. Písala som, že aj Modern Renaissance práši, ale zďaleka nie, ako toto plus v tejto paletke tie tmavšie zelené a hnedé tiene prášia aj na oku. 

Na druhej strane tiene sú neskutočne kvalitne pigmentované. Takú pigmentáciu som ešte asi nevidela u matných tieňov, takže túto silnú stránku značky Anastasia Beverly Hills paletka určite spĺňa. 

Stále som rada, že túto paletku mám, ale keby nebola v akcií a kúpila by som si ju v originál cene, peniaze by som asi ľutovala, čo sa o Modern Renaissance povedať nedá. 

Okrem pigmentácie oceňujem aj opäť luxusné prevedenie obalu, zrkadlo aj štetec v paletke. 

Dúfam, že si k tejto paletke vytvorí ešte citový vzťah. 

Stalo sa aj vám, že ste mali nejaký vysnívaný produkt, a keď ste ho mali bol pre vás sklamaním?

5 komentárov:

  1. Ty štětce vypadají naprosto úžasně!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Štetce sú naozaj krásne 💓💓určite je to radosť s takým líčiť❤️a paletka je krásna mne sa veľmi páči ten obal wau! A pigmentácia ani nehovorím 👍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, mám taký pocit, že mi celkom uľahčujú prácu :-) Paletka je naozaj skvelo pigmentovaná, len škoda že tak hrozne práši, lebo tým pádom bude asi polovica obsahu tieňu bude nevyužitá čo sa spráši :-/

      Odstrániť
  3. Tak pigmentace je úžasná a štětce vypadají moc hezky, ale dneska je takový výběr, že bych nevěděla jaký si vybrat

    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť