2/25/2018

ZERVA cosmetics - recenzia na makeup Foundation perfection

Pred pár dňami som mala možnosť sa zoznámiť s pre mňa novou značkou ZERVA. Na stretnutí s milou pani Žanetkou som si prezrela a poskúšala aspoň na ruku väčšinu ich produktov, z ktorých som bola veľmi milo prekvapená. Z ich širokého portfólia dekoratívnej kozmetiky som mala možnosť skúsiť ich makeup s tekutým púdrom. Ešte ste o niečom takomto nepočuli? Tak pozorne čítajte ďalej.

Pred tým, ako sa pustím do recenzie by som vám rada niečo o značke ZERVA napísala. Táto značka pochádza z Grécka a je na trhu už viac, ako 30 rokov. Keďže ja som Grécko už naštívila môžem vám povedať, že ho je v tejto kozmetike cítiť. Respektíve v dizajne ich produktov, ktoré sú jednoduché, ale elegantné, nijako zbytočne prečačkané, ale predsa len originálne a jedinečné. Táto kozmetika je určená najmä pre profesionálov, pretože spĺňa nároky špičkových vizážistov, ktorí vyhľadávajú samozrejme kvalitu. Teraz si môžno poviete, že to teda nie je nič pre "bežné" ženy, ale ste na omyle. Vďaka ich online eshopu si túto kvalitnú kozmetiku môžete kúpiť aj vy a tým si zaručiť, že vďaka týmto kvalitným produktom, bude mať vaše líčenie takú životnosť a bude pôsobiť prirodzene, ako by sme práve prišli zo salóna.

Makeup s tekutým púdrom - foundation perfection n.2

Vďaka stretnutiu som mala možnosť otestovať pre vás aspoň ich jeden produkt v podobe tohto makeupu. Čo to znamená, že makeup s tekutým púdrom? Keď som sa prvý krát pozrela na obal myslela som si, že ide o púder. Keď som ho, ale otvorila videla som vnútri latexovú hubku (nie je to labutienka) pod ktorou bola ešte jedna plastová časť, ktorú keď som otvorila som objavila samotný produkt.
Jeden tuhý makeup som skúšala bol od značky Sleek a bol to asi najhorší makeup, aký som kedy mala, ale keďže toto je makeup s tekutým púdrom verila som tomu, že to bude niečo iné. Tento makeup obsahuje prvky púdru, čiže je veľmi jemný, ľahučko rozotierateľný a vôbec nie je hutný, ako iné tuhé makupy. Keď som prešla prstom po makeup prekvapila ma jeho naozaj jemná a hladká štruktúra.
Makeup s tekutým púdrom značky ZERVA je určený pre všetky typy pleti, ale najviac ho ocenia ženy, ktoré majú mastnú pleť, pretože je vodeodolný, čo vám zaručí, že sa počas dňa netopí, nezlieva sa do fľakov, vrások a čo je hlavné, keď sa na pleti usadí krásne ju zmatní. Nie je to žiadna maska, ktorá by zvýrazňovala póry či iné nedokonalosti. Pleť napriek tomu, že je matná pôsobi sviežo a zdravo. Myslím si, že tento zdravý, matný efekt je zaručený hlavne tým, že tento makeup obsahuje jojobový olej, vitamín E, ktoré pleť chránia a zároveň počas dňa aj hydratujú. Plus ani jeden produktov značky ZERVA nie je testovaný na zvieratkách.

Moja pleť je v zime teda riadne bledá, preto som sa obávala, že tento odtieň číslo 2 mi bude asi tmavší, ale na moje prekvapenie perfektne mi sadol. Ako vidíte aj na fotkách, kým som si ho nerzotrela pôsobil tmavšie, ale ako som si ho rozotrela postupne sa prispôsobil môjmu aktuálnemu odtieňu. Makeup som nosila pravidelne do práce, a ako som si ho ráno naniesla, tak som aj prišla domov. Čo ma tiež prekvapilo bolo to, že počas tej doby, čo som ho používala z neho skoro nič neubudlo. 
Makeup má stredné krytie, čo mne vyhovuje, keďže nemám nejakú problematickú pleť, ale dá sa ním dosiahnuť vysoké krytie druhou vrstvou. V ponuke majú, ale aj tekutý makeup, ktorý ma vysoké krytie už pri prvej vrstve (mala som možnosť si ho skúsiť). Cena tohto makeupu je 35,70€, čo si možno poviete, že je to dosť, ale vždy treba myslieť nato, že ak chcete kvalitný makeup, ktorý vydrží, nebude vás vysušovať a po týždni ho môžete hodiť do koša, tak si proste musíte priplatiť. Veď je lepšie investovať do jedného makeupu, ako si každé dva týždne kupovať nový, lebo vám nesadol, však? 
V budúcnosti by som rada skúsila aj ich iné produkty. Sama som videla, ako krásne sú pigmentované ich tiene nielen s trblietkami, ale aj matné. Plus ma veľmi zaujali aj ich lícenky, či paletky, ktoré si môžete vyskladať, tak ako potrebujete.
Poznáte značku ZERVA aj vy?

4 komentáre:

  1. aj ja som si v poslednej dobe obľúbila spojenie makeupu s tekutým púdrom a tento vyzerá naozaj super <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ake iné značky majú ešte takýto druh makeupu? Ja som to do teraz veru nepoznala, ale som rada, že som mala možnosť skúsiť niečo takéto :-)

      Odstrániť
  2. Tuhle značku neznám, ale vypadá moc zajímavě:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som ju moc nepoznala, ale vďaka tej prezentácie mi celkom padla do oka :-) Určite stojí zato si pozrieť ich ponuku :-)

      Odstrániť