2/18/2018

NYX Love you so Mochi, Pigments, Glitter brillants - recenzia

Neviem či aj vás, ale mňa úplne dostala nová kolekcia od NYXu Love you so Mochi! Už keď som videla prvé ukážky produktov na ich oficiálnom instagrame som vedela, že niečo budem určite potrebovať. A keďže viete, že ja som milovník veselých, žiarivých farieb, tak som sa rozhodla pre kúpu ich novej paletky. Spolu s recenziou o nej vám pár slov napíšem aj k obľúeným pigmentom a glitrom od NYX.

Love you so Mochi - Electric pastels

Tieto paletky sú inšpirované japonskou cukrovinkou, ktorá sa volá Mochi a je charakteristická tým, aká je mäkučká, ako napr. naše marshmallov cukríky. Túto mäkkosť NYX preniesol do štruktúry tieňov, ktoré sú tiež mäkké, ako vankúšik.
Paletka je asi cca taká veľká, ako paletky ZOEVA. Má pevný plastový obal. Otvára sa ľahko. Stalo sa mi pár krát pri takto otvárajúcich sa paletkách, že kým som ju otvorila, sa mi zlomil necht. Pri tejto sa mi to určite nestane.



Ako vidíte farby v paletke sú naozaj pestré. Všetky sú trblietavé a majú maslovitejšiu konzistenciu. Pri nanášaní tieňov odporúčam použiť bázu pod tiene, alebo korektor, lebo ak som ju nepoužila, tak po pár hodinách sa mi spojili v ohyboch/vráskach oka do čiarok a to nemám skoro vôbec mastné viečka. Keď som ale použila bázu držali na mieste a ani sa nepohli.
Tiene v paletke sú perfektne pigmentované bez toho, aby ste si museli navlhčiť štetec. Tiene v paletke sú určené hlavne na nanášanie prstom na oko, keďže sú teda mäkučké. Je pravda, že keď si tien nanesiete na prst a na oko, tak vám nezostane na prste, ale všetko skončí na oku.
Ja ale uprednostňujem štetce, keďže prstom si nie vždy presne nanesiem tieň, tam kde chcem a neviem si teda predstaviť, žeby som sa pokúšala o nejaké tieňovanie prstom. Inak tiene do seba dobre zapadajú a so štetcom sa veľmi ľahko tieňujú prechody medzi farbami. Dva prvé dva tiene v hornom rade sú douchrómové a myslím, žeby sa dali využiť aj ako rozjasňovač.
Na fotke vyššie vidíte, že tiene sú naozaj mäkučké a ľahko sa nanášajú na prst, ale aj na štetce. Nevýhodou je, ale že tiene sa vám nijako zázračne nenafučia späť do pôvodného tvaru. Mne sa paletka veľmi páči a som z tých farieb nadšená. Už som s ňou vytvorila niekoľko lookov a na mojom instagrame ste mali možnosť vidieť aj video, kde som paletku použila. Ak nemáte moc radi takéto šialené farby možno sa vám bude páčiť druhá paletka Sleek and chic s telovými, hnedými odtieňmi. Cena paletky je 20,90.
NYX má veľmi veľa dobrých produktov. Sama ich mám doma niekoľko. Čo som si, ale všimla aj medzi vami každá z vás ma rada ich pigmenty, alebo glitre. Pár z nich mám vo svojej zbierke aj ja a povedala som si, že vždy keď sa mi podarí navštíviť NYX si vždy ešte aspoň jeden dokúpim.
NYX pigmenty sú sypké tiene s maximálnou pigmentáciou. Ja mám ružový, strieborný a zelený. Dávam si pod ne klasicky podkladovú bázu pod tiene, ale ak chcem ešte vyraznejšie farby používam pod ne aj bázu pod glitre, keďže tieto pigmenty obsahujú malilinké trblietky.
Z pigmentov si viete urobiť aj tekuté linky (s pomocou napr. drop&fix od PAESE). Ich jedinou nevýhodou je, že sa veľmi ťažko vyklepkávajú v obalu von. Teda hlavne ten strieborný. Ich cena je okolo 6.
Všetci vieme, ako veľmi milujem glitre a síce som ich teda ešte moc neskúsila, ale som si istá, že toto sú proste najlepšie glitre na svete! Nádherne sa ligocú, ľahko sa nanášajú na oko (samozrejme je potrebné použiť bázu pod glitre, alebo priesvitné lepidlo na mihalnice) a výsledný efekt je úžasný. Výhodou je samozrejme aj cena, ktorá je skoro taká istá ako pri pigmentoch.
Ja si teda nikdy neviem vybrať, keďže by som chcela všetky. Zatiaľ mám vo svojej zbierke tieto tri. Keď sa najbližšie dostanem do NYXu, tak určite siahnem aj po ich báze pod glitre, ktorá je medzi blogerkami tiež veľmi obľubená. 
Aké sú vaše obľúbené produkty značky NYX?

6 komentárov:

  1. Júúúj tie farby sú nádherné. Paletka je naozaj krásna, no pre mna mo nevyužitelna, kedže tiene používam minimalne a už vobec nie takéto výrazné. Momentálne mám doma matné rúže od NYX a tie su super.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa je to zas úplne naopak, ja takéto farby milujem :-) Ale je mi jasné, že nie sú pre každého. Z rúžov od NYX matné zatiaľ nemám, ale tiež sú na mojom wishliste ;-)

      Odstrániť
  2. Páni, to jsou vážně nádherné barvy! Já bych je teda rozhodně nevyužila, každopádně je to nádherné:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stoja aj za vyskúšanie, takže keby si mala niekedy chuť skúsiť niečo farebné toto by bola určite dobrá voľba ;-)

      Odstrániť
  3. Paletka je teda nádherná👍no a čo sa týka tých glitrov vyzerajú brutáaaaalne👍rada by som ich niekedy v budúcnosti vyskúšala 👍skvelý článok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Glittre sú krásne a človek si má fakt podľa mňa problém vybrať

      Odstrániť