2/09/2018

Yves Rocher - novinky v mojej kúpeľni

To, že mám kozmetiku od Yves Rocher veľmi rada, ste zistili už v mojom predošlom článku (klikaj tu). Od tej doby mi pribudlo pár ďalších vecí, ktoré som poctivo testovala od cca decembra, takže idem s vami zdieľať moje názory.

Zimný balzam na ruky s bio arnikou

Neviem, ako vy, ale ja si krémujem ruky stále, preto je pre mňa výber krému veľmi dôležitý. Musí byť hydratačný, nie silno parfumovaný, mal by sa rýchlo vsiaknuť do pokožky a nezmiznúť po prvom kontakte s vodou. Nájsť krém, čo spĺňa všetky tieto moje požiadavky je niekedy viac, ako náročné. Niektoré krémy sa zo začiatku tvárili, že také sú, ale po určitej dobe som ich míňala už len kvôli tomu, aby som nevyhadzovala peniaze do koša.
Tento balzam Yves Rocher spolu su peelingom som mala možnosť otestovať vrámci spolupráce s touto značkou, ktorá sa začala začiatkom tohto roka a som z nej nesmierne nadšená. Produkty z tejto rady RÉPARATION mám už odskúšané (šampón, balzam a olejček). Je určený pre veľmi suchú pokožku, o ktorú sa stará bylina arnika, ktorá je určená na regeneráciu pokožky. Stačí si na ruky naniesť veľmi tenkú vrstvu tohto balzamu a máte ruky hebkučké a príjemne voňavé. Je to táká ľahká vôňa, ktorá (naštastie) neofacká celú miestnosť, ale keď si k rukám privoňáte cítite ju. Balzam mám momentále v práci, kďe si ruky krémujem najviac, nakoľko tvrdá voda a chladné počasie mojim rukách vôbec neprospieva.

Peelingový olej na ruky s bio arnikou

Peeling na ruky bol pre mňa novinkou a to všeobecne, lebo nikdy pred tým som nič takéto neskúsila. Zvyknem si robievať len zábaly s rukavicami na noc s ricínovým, alebo kokosovým olejom, ale s týmto som veru skúsenosť nemala žiadnu. Peelingový olej od Yves Rocher má v sebe malé čiastočky, s ktorými si príjemne rozmasírujem ruky a tým, že sú mäkké pokožku nedrážia a neškábu. Ide síce o olej, ale nie je vôbec riedky, čiže vám nesteká kade tade, Je hustejší a dobre sa rozotiera po rukách. Výhodu tohto peelingu vidím aj v tom, že sa nemusí nechať pôsobiť na niekoľko minút, ale môžem si ho hneď opláchnuť. Odporúča sa ho robiť dva krát do týždňa. Táto kombinácia balzamu a peelingu s bio arnikou od Yves Rocher je presne to, čo moje suché ruky v zime potrebujú.

Šampón a kondicionér pre väčší objem vlasov

Yves Rocher má vo svojej ponuke produkty pre každý druh vlasov. Ja som pred týmito bola spokojná s tými určenými na regeneráciu. Ale keďže tieto som dostala, ako darček od krstnej a to, čo som mala mi došlo, tak som sa veselo pustila do týchto. Aj keď ja osobne zatiaľ problémy s hustotou vlasov nemám, ale keďže si vlasy farbím a niekedy mi dosť vypadávajú, je určite dobré do svojej starostlivosti zaradiť aj takýto druh šampónu a kondicionéru. Šampón aj kondiconér sú bez silikónov, parabénov, farbív a obsahujú bio slez. Tá vôňa mi úplne pripomína jarnú kvitnúcu lúku. Je božská! Vlasy sú po umytí objemnejšie, perfektné sa rozčesávajú a neelektrizujú. Len opäť nastal problém, že balzam mám už skoro minutý a šampón asi do polovice, takže by som určite rada privítala, keby aj balzami boli v týchto väčších baleniach. 

Regeneračný olej na poškodené vlasy s jojobovým olejom

Tento olejček je pre mňa taký malý zázrak. Je to moje už druhé balenie, čo svedčí o mojej spokojnosti. Je určený pre suché aj kučeravé vlasy. Pred umytím si ho nanesiem na končenky vlasom a potom prejdem kefov pozdĺž celou dĺžkou vlasov, aby sa mi vmasíroval aj do korienkov, keďže s vlasy niekedy tupírujem, a fúkam. Olejček sa má nechať pôsobiť 10 minút, ale niekedy keď chcem poriadnu regeneráciu si ho nechám na vlasoch, ktoré sú zabalené v osuške aj 30 minút. Je vidno, že moje končenky nie sú také suché a polámané, ako kedysi.

Vyhladzujúce odličovacie mlieko

Ako ste videli na instagrame či Facebooku produtky na odličovanie mi došli, čiže som logicky potrebovala niečo nové. Ako sa odličujem? Najskôr si na pleť, oči a hlavne mihalnice nanesiem odličovacie mlieko a vmasírujem ho hlavne do mihalníc, aby sa maskara trošku rozpustila a išla lepšie odlíčiť. Potom si "prvú vrstvu" odlíčím kozmetickým tampónom a až potom používam micelárnu/odličovaciu vodu. Toto mlieko veľmi dobre odlíči makeup na tvári. Veľa krás sa mi stalo, že som odličovací tampón mala úplne čistý a micelárku ani nebolo treba. Okrem toho, že odličuje sa dá využiť aj ako základ pre podkladovú bázu, alebo večerný krém, keďže pokožku dobre hydratuje. Jediná vec, čo mi vadí, že sa veľmi rýchlo vsiakne do pokožky, čo je síce dobré, ak sa používa, ako krém, ale pri odlíčení musím veľmi rýchlo ho pozotierať po tvári aby som sa zbavila toho, čo chcem.

Jemný odličovač s nevädzou pre citlivé oči

Tak som rada, že som toto objavila! Hlavne preto, lebo je to vhodné aj pre nás, čo nosíme konraktné šošovky. Ako samozrejme, že si ich vyberám, keď sa odličujem, ale napríklad keď sa mi nepáčia tiene, aké som zvolila na líčenie, alebo po celom dni už nevypadajú bohvie ako a potrebujem si ich nanovo naniesť, alebo keď idem cviciť a nechcem byť nalíčená viem, že v rýchlosti môžem toto požiť bez toho, aby som mala červené a podráždené oči. A ďalšia super vec je, že obsahuje nevädzu, ktorá má upokojujúce a ochranné pôsobenie pre citlivé očká. Tomuto odličovaču už ostanem asi navždy verná.
Aké produkty od Yves Rocher máte najradšej vy?

2 komentáre:

  1. Ano ano, všetky produkty od YR proste milujem. Teraz mám v obľube ich vône :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vône som veru ešte neskúšala, len som jednu levandulovú kupovala ako darček a tá teda veľmi pekne voňala :-)

      Odstrániť