2/02/2018

SEPHORA vs. Balea - recenzia na textilné masky na pery

Ako ste už určite mnohé milovníčky dmky a značky Balea postrehli v ich ponuke pribudla texitlná maska na pery s bio celulózou. Ja som neodolala a kúpila som si rovno dve. Doma som mala ešte textilnú masku na pery zo SEPHORY, tak som si povedala, že to porovnám. Kto to vyhral?

Balea Teint Perfektion Bio-cellulose lippenmaske - Bio-celuozová maska na pery


Začnem teda pozitívnými vlastnosťami a tou je pri tejto maske rozhodne cena. Balea maska na pery stojí 1,49€, a keď som prišla do našej dmky v Nitre tak som si uchmatla posledné dva kusy, čiže zjavne nie som jediná, koho táto novinka zaujala, preto budem rada, ak mi dolu do komentárov napíšete vašu skúsenosť. Ja mám textilné masky od Balea veľmi rada (okrem tej čistiacej čiernej), takže moje očakávania boli veliké. Maska je určená na hydratáciu a vyhladenie pier, a ako píšu na obale už po prvom použití by mala narovanať pery. Čo som trošku nepochopila. Neviem, či tým myslia, že pier zbaví odumretých/vysušených častí a tým zostanú vyhladené (ako po peelingu),alebo sa majú pery narovnať a tým budú objemnejšie? No pokiaľ mi toto niekto vie vysvetliť, čakám od neho komentár pod článkom.
Pred tým, ako som si masku nasadila bolo potrebné dať dolu dve fólie tak isto, ako aj u masky zo SEPHORY. Táto maska je z gélovejšieho materálu a vonia, ako ich "fixačný" sprej na makeup, ktorého obal je tiež v týchto farbách. Maska bola príliž veľká na moje pery respektívne mi veľmi pretŕčala nad hornou a spodnou perou.
Tým, že je gélovejšie sa oveľa viac šmýka na perách. Mne teda vôbec nedržala na spodnej pere a stále sa mi posúvala, až som ju mala úplne na spodnom okraji spodnej pery, čiže som si ju stále poprávala, aby bola aj spodná časť hydratovaná. Masku som mala na sebe 15 minút a stále ma mierne pálila. Nevie, či to bolo tým, že som mala pery trošku vysušené, alebo Balea dáva do týchto textilným masiek nejakú zložku, ktorá mne vadí, lebo zo začiatku ma štípala aj tá ich modrá hydratačná maska. Keď som si masku dala dole,pery som mala hydratované a jemné, ale len do chvíle, keď som sa napila vody, potom to bolo fuč. Ale čo nezmizlo boli lepkavé zvyšky z masky, ktoré mi zostali v okolí pier. Napriek týmto negatívnam, sa mi moje popraskané pery vyliečili, ale tých 15 minút mierneho pálenie a neustáleho popravovanie masky na spodnej pere ma presvedčili o tom, že po tejto maske už bohužiaľ nesiahnem. A to som skúšala až dve balenia.

SEPHORA - Rose lip mask - texitlná maska na pery s vôňou ruže


O tejto maske som vám už jednu recenziu písala (klikni tu) a bola som s ňou nesmierne spokojná. Môj názor sa nezmenil a som s ňou o 100% spokojnejšia, ako s tou od Balea. Veľa z vás, ale nevie, že kde túto masku kúpiť. Môžete si objednať cez oficiálny eshop českej sephory, pričom pošta na Slovensko stojí okolo 5€ a balíček vám prinesie kuriér.
Táto maska je tenšia, nešmýka sa toľko na perách. Masku som mala na sebe tiež 15 minút s tým, že perfektne bez jediného posunutia držala na perách, dokonca som s ňou mohla aj rozprávať bez toho, aby sa odlepila. Maska ma nepálila vobec, príjemne jemnučko vonia po ružiach, ale nie je to žiadna umelá vôna. Ako vidíte tvar masky je dosť odlišný a je skôr širší, ako vyšší a zbytok, ktorý vám po nej zostane ne perách je minimálny s tým, že sa hneď vsiakne do okolia pier. Pery som mala hydratované perfektne a účinnok bol dlhší. Po tejto maske mám pocit, že moje pery sú hydratované aj ďalšie tri dni. Cena jednej masky je 70čk, čiže niečo vyše 2€ cca. Nevýhoda je ale tá, že si ju treba teda objednať a platiť poštové (pomerne dosť vysoké). Ale u mňa to jednoznačne vyhrala!

12 komentárov:

  1. Ahoj ja som nemala ešte ani jednu ale veľmi ma to zaujalo a určite vyskúšam 👍❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :-) tak som rada,že som ťa inšpirovala, budem sa tešiť na tvoj názor ;-)

      Odstrániť
  2. Fiha, tiež som ešte neskúšala žiadnu masku na pery, ale som zvedavá. Možno vyskúšam tú od Baley, keďže sa dá ľahšie zaobstarať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak kedy zbadám túto masku v DM určite by bola hneď v košíku, ale po tomto článku no neviem. Už som mala jednu masku od Balei ale na tvár a tiež ma z nej štípala celá tvár, tak neviem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne o tom štípaní písalo viac dievčať, teda čo sa týka tých masiek na tvár. Ale veď vieš ako to je, sto ľudí sto chutí-niekomu nemusí sadnúť niekomu zas može :-)

      Odstrániť
  4. Ani jednu z týchto masiek som nemala, no kúpila som si taktiež nejakú novinku značky Isana z Rossman drogérie. Masku od Balea som si taktiež chcela kúpiť, no zjavne po tejto recenzii budem veľmi váhať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Masku na rty jsem ještě nezkousela, ale velice me to láká. Platynkove masky ze Sephory mam moc rada, tak se na ni mrknu :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím, že SEPHORA má super masky. Len škoda, že u nás na SR žiadna nie je :-/

      Odstrániť
  6. U mě ta ze Sephory taky rozhodně vyhrála, byla naprosto skvělá! Moc pěkný článek a blog!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť