1/26/2018

Kozmetické nezábudky

Prečo nezábudky? Lebo vám budem písať o produktoch, ktoré používam dlhšie, ale prakticky sú nové. Pri niektorej kozmetike proste potrebujem trošku dlhší čas nato, aby som o nej vytvorila nejaký názor.

Niektoré z týchto produktov som vám priebežne ukazovala aj na instagrame či Facebooku, ale predsa len po čase určitého používania som si o nich ucelila názor.

Trend IT UP - Dazzling dust eyeliner

Začnem novinkami, ktoré som si kúpila v januári a na moje a asi aj vaše prekvapenie budú len štyri. Prvými dvomi sú tekuté linky z limitky Trend IT UP, ktorá prišla do naeich dmiek počas januára. Bola celá ligotavá a duochrómová. Mne padli do oka tieto dve linky, ktoré sú úžasné hlavne ich farby. Dajú sa nosiť samostatne, ale aj ako top coat na farebné linky. Avšak, pri viacerom vrstvení veľmi zvýrazňujú vrásky na oku, čo je síce vidieť len pri detailnom pohľade na oko. Tmavšia linka má tmavo zeleno-tyrkysovo-strieborné odlesky a tá svetlejšia svetlo zelené-zlato-fialové odlesky.  Mali ich ešte v dvoch farbách zlatej a fialovej.

Trend IT UP - Dazzling dust eye shadow pen

Súčasťou limiky boli aj tiene v ceruzke tiež v štyroch odtieňoch, ktoré majú v sebe malé trblietky. Ja som si kúpila odtieň 010, čo je hnedo-zlatá ceruzka. Priznám sa, že ja tieto tiene v ceruzke moc ako tiene nenosím, skôr ich používam na spodnú linku. Ceruzka síce nie je vodeodolná, ale má veľmi dlhú výdrž a krásne zvýrazní oko. Dúfam, že sa táto limitka nevypredala a "zostatky" budú v akcií, ako to zvykne v dmke byť, aby som si mhola kúpiť ešte aspoň jednu.

Gerard Cosmetics - Lip Pencil Night Shift

Viete, že rúže tejto značky mám veľmi rada a počas povianočných výpredajov na beautybay.com mali v zľave všetky ich ceruzky. Ich pôvodná cena je dosť vysoká 13,50 a v zľave stála 9, ako aj to je dosť za ceruzku na pery, keďže tie, čo mám stoja tak do 2-3, ale tak je to Gerard a vedela som, že bude dobrý a aj je.
Odtieň tejto ceruzky je veľmi tmavý bordový až do fialovej a môžete ho používať aj ako rúž, keďže má veľmi dobrú výdrž. Ja som spokojná a dufám, že na tieto ceruzky bude niekedy ešte lepšia akcia.

Nabla - Dazzle liner

Chýbala mi zlatá linka, vlastne ani striebornú nemám, ale však nemôžem mať všetko. Pred Vianocami Nabla prišla na trh so svojou limitkou Holiday Collection, kde bola aj táto zlato-medenná linka na oči. Pôvodne som chcela zlatú v odtieni Klint, ale bola vypredaná, tak som si kúpila túto Comet. S linkou som spokojná, má v sebe guličku, čiže pred použitím sa má pretrepať, aby sa obsah premiešal. 

So štetcom sa veľmi dobre pracuje. Stačí jedna vrstva, ktorá vám zabezpečí žiarivú, krásnu farbu. Linka je trošku drahšia na krasotika.sk stojí 12,90€, ale vzhľadom na farbu, kvalitu a výdrž sa oplatí do nej investovať.
Na fotke vidíte swatche predošlých produktov: prvé dva sú linky Trend IT UP, potom linka od Nably nasleduje tieň v ceruzke Trend IT UP a posledný swatch je ceruzka na pery od Gerard Cosmetics.

L´ORÉAL - Paradise extatic maskara

Na túto maskaru ste sa ma veľmi veľa krás pýtali či je dobrá, za koľko sa vysuší a či je to naozaj to isté, ako Better Than Sex od Too Faced. Ja som si ju kúpila koncom novembra 2017, čiže ju mám už dva mesiace a vysušená stále nie je, čo je plus (a oproti Better than sex teda fakt veľké). 
Perfektne sa mi s ňou pracuje, mihalnice vytočí, zahustí aj predĺži. Čiže zvláda tieto tri veci fakt super! Obal má tiež krásny, ako aj Better than sex. Kefka je ideálna a zdá sa mi, že je fakt identická s tou, čo má Better then sex. Môžeme si to porovnať na základe fotiek.
Takže, ako môžeme vidieť na fotkách tak je tam naozaj minimálny rozdiel medzi kefkami. Avšak aj ako u Too Faced tak aj u L´ORÉAL mám problém si s touto kefkou nafarbiť spodné mihalnice. Ak by som mala vybrať či by som opäť investovala do Too Faced za cca 25€, alebo do tejto drogérkovej napodobeniny za cca 12€, tak by som určite siahla po lacnejšej alternatívne a aj siahnem, lebo som s ňou naozaj veľmi veľmi spokojná.

PRO FORMULA - Odličovacie obrúsky 3v1 pre citlivú pleť

K dekoratívke to bolo všetko a teraz by som vám rada niečo napísala o produktoch, ktoré sa starajú o moju pleť. Prvé sú tieto odličovacie obrúsky, ktoré kupujem v Tescu (je to asi pravdepodobne nejaká ich interná značka) stoja 0,99 a sú to top obrúsky, aké som zatiaľ skúsila. Nevysušujú, príjemne  jemnučko voňajú (žiadna silná parfumácia), neobsahujú žiadne parabény ani alkohol. Keď mám výrazný makeup pleť, pery a obočie si najskôr vždy prejdem týmito obrúskami a až potom použijem mlieko a micelárnu vodu. Taktiež ak sa mi nepáči, aký rúž som k líčeniu zvolila dám si ho dolu týmito obrúskami, ide to ako po masle. Okrem toho sa s ním dajú šikovne utrieť aj popadané tiene pod okom (ja si najskôr líčim oči,až potom pleť). Toto je moje asi štvrté balenie a určite nie posledné.

Saloos - Ricínový olej

To, že ho používam už asi od konca septembra minulého roka viete. Od vtedy mám stále tú istú fľaštičku a to ho naozaj používam minimálne 4krát týždenne. Týmto olejom si potieram obočie, keďže to moje je riedke a tenké. Od kedy ho používam mi začali rásť chĺpky tam, kde nikdy prd tým neboli, obočie mi oveľa menej vypadáva a rastie pevnejšie a dlhšie. Okrem toho som si s ním párkrát urobila aj zábal na vlasy kvôli väčšiemu objemu, a taktiež som skúšala aj nočný zábal na ruky a nechty pre lepšie spevnenie a hydratáciu. všetky tieot účniky spĺňa na 100% a ak ho nemáte, tak robíte veľkú chybu. Kúpite ho v každej dmke a jeho cena je okolo 2,50.

LUSH - Rosy Cheeks

Tento narodeninový darček ma nesmierne potešil. O značke LUSH počúvam asi od všetkých blogeriek a každá si ich produkty veľmi pochvaľuje. Ja som mala možnosť skúsiť túto čerstvú pleťovú masku, ktorá je určená na vyčistenie a odmastenie pleti. Ja mám trošku mastnejšiu pleť hlavne v T-zóne, inak je normálna..
Minula som ju celú a používala som ju cca mesiac, keďže tieto masky sú čerstvé majú aj svoj presný dátum spotreby aj keď ja sa priznám, že som ju používala ešte pár dní po ňom a nijak to mojej pleti neuškodilo. Maska veľmi príjemne ružovo vonia, nie je to žiadna silná vôňa akú neznášam, ale veľmi príjemná a ľahká. Verím tomu, že toto nebol posledný produkt, ktorý som od nich skúsila.

Mark - Chocolate face and body scrub

Reklamy na sociálnych sieťach o týchto scruboch na mňa vyskakujú asi z každého kúta. Tak ako aj predošlý produkt, aj toto bol darček, ktorý ma tiež moc moc potešil. Je to kávovo-čokoládový peeling, ktorý obsahuje zrná z kávy robusa, hnedý cukor,morskú soľ,mandlľový a kokosový olej a vitamín E.
Ako funguje? Tento peeling si vmasírujete na navlhčenú pokožku na celú tvár, môžete aj pery a aj na celé telo. Necháte pôsobiť 3-5minút a opláchnete. Pokožka je jemná, hebká a voňavučká. Ak milujete kávu,tak toto proste musíte mať.
Na internete rôzne diskusie o týchto obľúbených kávových scruboch, či sa to naozaj oplatí za tú sumu, keďže kávu si môžete pomlieť aj doma a urobiť si takýto peeling s kokosovým či olivovým olejom a má také isté výsledky. Plus neporiadok po nich ostáva taký istý (to mi asi dosť vadí, že mám celú vaňu od kávy a kým to všetko zmyjem tak to trvá) Takže, je na vás, čo skúsite a začo svoje peniažky utratíte.

4 komentáre:

  1. Počuj a nevynechávajú ti tie linky? Lebo ja mám takú tmavomodrú od Trend it up a musím s ňou linku aj na 3x prejsť, lebo dosť vynecháva. Inak tie odtiene, čo máš, sú krásne :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to máš z tejto limitky či iné? Tieto mi nevynechávajú, ale je pravda ze treba dať aspoň dve vrstvy, tretia je už popraskaná. A iné čo mám dve, také vodeodolné jedna ja strieborná a druhá taká bordovo tmavá,tak tie tiež nevynechávajú, len sa veľmi ťažko odličujú, iné som od nich neskúšala :-) Ďakujem mne hneď padli do oka ♥

      Odstrániť
  2. Pekná recenzia. :) Ja som prvý raz tiež vyskúšala marka, a bola som dosť prekvapená, aká krásne jemná pokožka mi ostala po použití. :-) Mám čisto kávový. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! ♥ Aj mňa veľmi milo mark prekvapil, nie som síce kávopič, ale tú vôňu zbožňujem :-)

      Odstrániť