1/18/2018

Anastasia Beverly Hills - Modern Renaissance a Aurora

Ježiško bol tento rok veľmi štedrý a priniesol mi dve veci, ktoré sa už od svojho príchodu na trh nachádzali na mojom wishliste. Vy ste to už mohli zachytiť na mojom instagrame či Facebooku, že som dostala dve krásne paletky od prestížnej, svetovo známej a uznávanej značky Anastasia Beverly Hills.

Po paletke Modern Renaissance som dlho dlho túžila. Videla som asi všetky možné videá a líčenia s touto paletkou a čím som toho videla viac, tým viac som ju chcela. Avšak nejde práve o najlacnejšiu paletku tieňov. Jej cena závisí od kurzu a pohybuje sa od 49€ do 57€. Cena závisí samozrejme aj od toho z akého eshopu si ju objednáte, keďže na Slovensku, v Čechách, neviem či niekde vôbec v Európe (v Anglicku asi?) sa nedá kúpiť v kamennom obchode.
Dokonca je táto unikátna paletka častokrát vypredaná. Keď sa môj manžel rozhodol mi ňou urobiť radosť na Vianoce, tak sme spoločne pátrali, kde ju majú. Nebola dostupná na beautybay,cultbeauty,beautylish ani na slovenskej stránke lovebeauty.sk (čo bola moja zúfalá alternatíva, keďže tam je najdrahšia a ten eshop vôbec nepoznám). Nakoniec sme ju objednali z oficiálnej anglickej stránky Anastasia Beverly Hills.co.uk, kde bola v najlepšej cene, pošta na Slovensko sa pri nákupe nad 25 libier neplatí, priniesol mi ju domov kuriér a dodacia doba bola cca jeden týždeň.
Nevedela som nad ňou prestať žasnúť, keď som ju konečne držala v ruke. Obal je semišový, luxusný, detailne prepracovaný a pevný. Keďže je spojený v celku nehrozí, žeby sa vrchná časť oddelila od spodnej.
Vnútri sa nachádze dosť veľké zrkadielko aj štetec, ktorý nemám na foto, lebo som ho práve čistila. Štetec je dobrý, obojstranný, pričom jedna strana slúži na nanesenie tieňu a druhá na roztieňovanie. Ako vidíte farebná kombinácia je perfektná a dá sa s ňou vytvoriť veľké množstvo lookov. Ja od kedy ju mám ju používam každý deň do práce. Báza nie je potrebná pri týchto tieňoch držia celý deň! Aspoň u mňa.
Paletka je prakticky nakombinovaná nájdete v nej matné aj trblietkové tiene. Pigmentácia akú som ešte asi nezažila! Ako vidíte podľa foto každý tieň som už skúšala (vážne nechápem, ako všetky blogerky sa dokážu týždne nedotknúť nových produktov, aby boli nenačaté na fotkách a videách, ja to nevydržím).
Čo je ale pravda a tvrdia to všetci, nielen ja, že tiene prášia, ale len v paletke pod oko mi neopadol ani kúsok. Skúšala som ich nanášať už na rôzne druhy štetcov a asi je to jedno, lebo budú prášiť tak či tak. Nie je síce nič tragické, ale aby ste nepovedali, že len vychvaľujem, tak som niečo musela napísať. 
Vyššie na fotke môžete vidieť swatche prvého radu v paletke.
A druhý rad tieňov. Je proste do ko na láááá!
Druhá božská paletka, ktorú ku mne zostal proste osud je paletka rozjasnovačov Aurora. A prečo že osud? No bolo to tak, že asi týždeň, alebo dva pred sviatkami mali na tom istom oficiálnom eshope akciu na niektoré produkty, že ak si kúpite dva druhý je zadarmo. Takže sme sa s kamoškou rozhodli, že ideme do toho.
Jej pôvodná cena je okolo 46€, čo tiež nie je najmenej a takú sumu by som za paletku asi nikdy nedala. No ale keďže bola za polovicu, tak som proste neodolala a áno kúpila som samej sebe darček na Vianoce, a čo!
V paletke nájdete 6 krásnych rozjasňovačov, ktoré oživia každé jedno líčenie. Ja si už svoj deň bez rozjasňovača asi ani neviem predstaviť a už vôbec nie večerné líčenie. Mám to proste rada a páči sa mi to.
Rozjasňovače sa nemusia aplikovať len na vrchnú časť lícnej kosti, ale aj pod obočie na zvýraznenie spodnej línie obočia. A ja keď si už prechádzam vrch lícnej kosti to oblúkom zaoblím aj troškou smerom k vrchej časti nad obočím.
Rozjasňovač sa môže aplikovať aj na nos, avšak mne osobne sa nepáči keď je na špičke nosa, lebo mi to pripomína sobíka Rudolfa, ktorému sa všetci pozerali na jeho červený nos, a keď sa použije rozjasňovač na špičku nosa tak tá špička hneď ako prvá padne do okna, čo mne pripadá čudné. Čiže si ho dávam smerom dolu od stredu obočia, ale len jemne. Avšak nie každý má ideálny tvar nosu na rozjasňovač.
A ak chete opticky zväčšiť objem pier dajte si trochu rozjasňovaču na špičky vrchnej časti pier a môžete aj jemne zvýrazniť tie dve čiarky medzi nosom a perami. Mne sa to tak celkom páči.
Keby som si mala vybrať môj najobľúbenejší odtieň z tejto paletky, tak by to bolo asi veĺmi ťažké rozhodovanie, lebo ma dostali úplne všetky. Najzaujímavejšie sú ale pre mna rozhodne Spectra a Orion.
Každopádne úžasné odlesky vám zabezpečí každý jeden odtieň. Anastasia Beverly Hills má momentálne ešte ďalšie paletky rozjasňovačov sú konkrétne 4.
Od tejto značky by som chcela pravdepodobne asi všetko :-) Ale takými mojimi momentánymi favoritmi je ešte paletka lícenie Holiday Blush Kit, paletka rúžov Lip Palette a určite aj paletka tieňov Prism a Subculture. No,ale to už asi môžem len snívať ďalej..Máte aj vy vysnívané produkty tejto značky?

2 komentáre:

  1. O tejto značke som len počula ale produkty fatk vidím prvý krát tu u teba👍paletka je naozaj nádherná❤️a tie rozjasňovače si naozaj krásne....inak ja by som za paletku toľko tiež nedala fajn že ste natrafili na akciu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mám ich od decembra,ale práve tieto dve používam dá sa povedať,že denno denne :-) Mávaju pomerne často akcie na rôzne druhy produktov,o ktorých dávaju vedieť cez newsletter :-)

      Odstrániť