1/10/2018

Recenzia na makeupy za rok 2017

V januári sa trošku budem ešte vracať k produktom z minulého roka. Pôvodne som nemala v pláne písať tento článok, ale keďže podľa ankety na instagrame vás táto téma zaujala, tak som si povedala, že prečo nie. V tomto článku budem hodnotiť 6 makeupov. Avšak treba mať na mysli, že sto ľudí sto chutí a nie všetky máme rovnaký typ pleti.



Minulý rok bol pre mňa, čo sa týka makeupov dosť kritický.
Asi pól roka som nevedela nájsť makeup, ktorý by mi vyhovoval. Priznám sa, že som starostlivosť o pleť dosť zanedbávala. Pred spaním som si natrela poriadnu vrstvu krému NIVEA na tvár a to bolo asi všetko. Používala som síce rôzne peelingy a masky na tvár, ale nie pravidelne, a tiež som sa nejako nezaoberala tým, na čo sú masky konkrétne určené. Teda aspoň nie do hĺbky. Preto som si dlho myslela, že typ mojej pleti je zmiešaná až suchá. No nakoniec som prišla nato, že bola skôr dehydratovaná, ako suchá. Momentálne by som svoj stav pleti zhodnotila ako zmiešanú, keďže som svoju starostlivosť vylepšila.


O niektorých z týchto makeupoch som vám recenzie už písala, ale sama som prišla nato, že správne otestovanie makeupu u mňa trvá minimálne mesiac:

  1. Revlon vs. Milani
  2. Úlovky za mesiac apríl
  3. Letné vychytávky a prepadáky

 Takže, ak sa makeup nesprával po pár týždňoch, tak ako na začiatku používania, tak sa môj názor dosť zmenil. Dva makeupy som už bohužial nevedela nafotiť, nakoľko som ich už spotrebovala a fľaštičky som vyhodila.

REVLON - COLORSTAY 150

Začnem postupne od prvého makeupu, ktorý som si kúpila až po ten posledný. Čiže prvým makeupom, ktorý som si kupovala na začiatku roka 2017 bol práve tento Revlon. Pred tým som asi rok vkuse používala M.A.C. Písala som vám už porovnanie tohto makeupu a MILANI. Pri nákupe Revon makeupu som sa poučila, že nákup makeupu nemá prebiehať behom pár minút a je dôležité si veľmi dobre prečítať na akú pleť je určený (pokiaľ sa to na obale nachádza) a veľmi dobre si vybrať odtieň, najlepšie si ho skúsiť priamo na krk a nie na ruku. Až doma som zistila, že tento makeup je určený na zmiešanú až mastnú pleť (čo teda ja nemám, ani som nemala) a po určitej dobe som si všima, že aj keď som síce dosť bledá, nie až takto mŕtvolne ako je tento odtieň. Prvý týždeň sa mi zdal makeup veľmi dobrý, zmatnil mi pleť, zjednotil farbu, vydržal bez problémov aj 8 hodín, takže som ho začala vo veľkom odporúčať ďalej. Po pár týždňoch (2-3) ma začal neskutočne vysušovať okolo nosa, pier a v strede čela a začal sa mi zlievať do fľakov  zvýrazňovať vrásky, ktoré asi ani nemám. Takže som ho odložila. Dala som mu šancu ešte druhý krát počas roka no nič sa nezmenilo, pričom som používala aj inú bázu a moja pleť bola v oveľa lepšom stave. Tento makeup som ale využila pri halloweenskych líčeniach. Kúpila si ho aj kamoška, ktorá mala presne takéto isté pocity z neho, že sa po čase "pokazil", posunula ho mamine a tá je s ním veľmi spokojná. Jeho cena sa pohybuje od 8-12eur.

MILANI - CONCEAL+PERFECT 02 NATURAL

Tento makeup mal veľmi dobré recenzie na krasotike a aj baby, ktoré sledujem na instragame si ho pochvaľovali. Tak sme si ho aj s kamoškou objednala. Ona bola nadšená a ja práveže vôbec. Dávala som mu šancu asi týždeň, ale nedalo sa. Tento makeup mi vôbec nesadol, čo ma aj mrzelo, keďže toľkým ženám sedí. Možno to je aj tými žltými teplnými odtieňmi. Makeup mi nikdy nedržal na pleti (skúšala som ho s tromi rôznymi bázami aj bez nich), nikdy mi na pleti nezaschol mohla som ho fixovať viac krát sprejom aj púdrami nepomohlo nič. Čiže sa na mne topil a odtáčal sa a leskla som sa ako diskogula. Nechápem do teraz, ako ho niekto môže označiť za vodeodolný. Takže som ho časom posunula kamoške, ktorá ho používa dodnes a je s ním veľmi spokojná. Tu sa opäť prejavilo to, že čo jednému sedí druhému nemusí. Cena tohto makeupu ja krasotike je 11,26e.

L´OREAL - INFALLIBLE 24H-MATTE 13 ROSE BEIGE

Následne ma uchvátili reklamy a recenzie na super novinku makeup od L´OREÁL dostupný v dmke, čiže žiadny problém s výberom odtieňu. Pekne som si poskúšala všetky odtiene z tých bledších, aj keď nie tak bledých, lebo som chodila pred svadbou do solárka. Odtieň mi sadol perfektne, tak som si kúpila hneď aj púder. Prvé dva týždne som opäť prekvitala nadšením z makeupu, ktorý tiež dokonalne matní pleť, má stredné krytie a drží počas celého dňa kým som v práci. No moje nadšenie opäť upadlo, keď sa moja pleť začala opäť vysušovať a mala som pociť stiahnutej koži, keď som na sebe tento makeup mala. Plus začal mi makeup veľmi zvýrazňovať póry. Myslím si že sa tento makeup nedá ani vrsviť, keby ste chceli dosiahnuť vysoké krytie, lebo vtedy zvláštne tuhne a robí fľaky. K makeupu sa vraciam momentálne keď tvorím líčenia len na fotku, čiže sa do dvoch hodín odlíčim a vtedy to mojej pleti nevadí. Skúšala som si ho opäť dať na jeden deň do práce pár dní pred vianočnými sviatkami a zas som mala pocit stiahnutej pleti. Na druhej strane púder je perfektný a používam ho skoro denno denne. Makeup by som si už ale nekúpila. Cena makeupu v dmke je 11eur a púder stojí 15e.

L.A.GIRL - PRO.COVERAGE odtiene NATURAL a NUDE BEIGE

Ja osobne uprednostňujem matné makeupy, lebo nemám rada, keď sa lesknem, ale pokiaľ makeup vie ponúknuť taký zdravý nie prehnaný lesk tváre niekedy to mám rada. Siahla som po ďalšom makeup z krasotika.sk od L.A.Girl. Mala som problém s výberom odtieňu keďže ešte vtedy mali na výber len pár odtieňov a všetky sa mi zdali moc oranžové, ale keďže sa pomaličky blížilo leto zdalo sa mi to fajn, lebo mojej pleti opálenie vôbec nevadí (teraz majú na výber ešte asi dva bledšie odtiene). Od tohto makeupu sa začalo pre mňa konečne šťastné obdobie nákupov makeupov. Odtieň Natural je o niečo bledší, alebo menej oranžovejší, ako Nude Beige (osobne si myslím, že názvy odtieňov sú asi pre Európanky troška nezvládnuté), takže som si ho miešala s bledšími makeupy. Krytie má stredné, vrstvením sa dá dosiahnuť až vysoké krytie, pričom je stále ľahký. Keď si sadne na pleť nie je matný, ani moc lesklý skôr taký zamatový. Ale keď použijete matný kompaktný púder aj fixačný, tak ešte trošku viac zmatnie. Odtieň Nude Beige som používala na svadobnej ceste a keď som bola opálená. Tým, že som sa tešila na leto, že si tento makeup užijem, som časom zmenila názor, keďže sa v lete počas veľkých horúčav neskutočne topil, dokonca sa mi pár krát stalo, že keď som si prezliekala tričko, tak som ho mala odtlačený aj tam. To ma vtedy dosť naštvalo, takže som ho v lete prestala používať na chvíľočku. Čiže pri tomto makeupe si ostáva taký nezaradený otáznik či áno, alebo nie. Cena makeupu na krasotike je 9,80e.

ESTEE LAUDER - DOUBLE WEAR 2C3 FRESCO

Po toľkých nie moc priaznivých skúsenostiach sa makeupy som sa naštvala a povedala som si, že opäť do toho investujem a doprajem si svoj vysnívaný Double Wear. Na notino.sk ho majú v celkom prijateľnej cene, býva aj v akcií a cena sa pohybuje od 31-35e. Tento makeup mi opäť potvrdil to, čo si stále idem, že za kvalitu si proste treba priplatiť. Dnes mám už druhé balenie, v tom prvom je ešte asi štvrťka. Je to najlepší makeup aký som kedy mala, už som o ňom recenziu písala, takže sa nechcem opakovať. Z tých drahších som síce skúsila len M.A.C., ale myslím si, že je top proste. Väčšina blogeriek ho odporúča nanášať len s hubkou, aby nepôsobil ako maska. No poviem vám úprimne ja si s hubkou nanášať makeup asi neviem, nebaví ma to, zdá sa mi, že hubka spotrebuje oveľa viac produktu, ako štetec a hrooozne dlho mi to trvá. Takže ja si ho nanášam s jemne navlhčením štetcom a na záver si ho zapracujem do pleti hubkou a nemyslím si, že mám masku na tvári. V budúcnosti by som veľmi rada ešte skúsila makeup od Urban Decay All Nighter, alebo makeup od Lock-It to sú také moje momentálne dva vysnívané makeupy. Máte nejaké aj vy?

BOURJOIS - HEALTHY MIX Light Beige

Koncom augusta mi prišli z dmky kupóniky na zľavičku,medzi ktorými bol aj kupón na tento makeup. Zo štyroch odtieňov som si vybrala druhý najbledší. K tomuto makeupu nemám asi ani nemám čo vytknúť. Odtieň mi sadol aj napriek príšerným svetlám v dmke, ma stredné krytie, ktoré mi na bežný deň vyhoduje a ako vidíte podľa obrázku minula som ho do poslednej kvapky bez toho, žeby sa po čase začal správať nejako inak, ako na začiatku. Pleť pôsobí tak sviežo a zdravo. Jeho cena v dmke je 15eur. Ak ste ho ešte neskúsili a nemáte moc mastnú pleť určite by som po ňom siahla.

NYX PRO FOUNDATION MIXER - WHITE

Toto síce makeup nie je, ale s makeupmi to súvisí. Je to zosvetlovač tmavých makeupov, ktorý ja veľmi rada využívam hlavne pri tých makeupoch od L.A.Girl. Momentalne si plánujem celé ich premiešať a zosvetliť na môj aktuálny odtieň. Tento zosvetlovač niejako nenaruší kvalitu a vlastnosti makeupu. Avšak viem, že NYX nie je pre každého dostupný aj ja sama sa málokedy dostanem do Bratislavy a ich český e-shop stále nedodáva na Slovensko. Viem, že takýto zosvetlovač nájdete aj od spomínanej značky L.A.Girl, tuším aj Catrice niečo také má a zdá sa mi, že aj u Trend it up som niečo také videla.
Takže asi toľko k makeupom, ktoré som používala v roku 2017. Budem rada, ak mi do komentárov napíšete vaše skúsenosti či už s týmito, alebo s inými makeupy, ktoré ste minulý rok skúsili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára