1/02/2018

Posledné nákupy v roku 2017

Osobitné mesačné články o nákupoch som asi od októbra nejako zanedbala, respektíve ste chceli vždy niečo zaujímavejšie v anketách na instagrame. Tak som sa rozhodla, že pre vás aspoň takto zhrniem moje posledné nákupy v roku 2017, keďže vždy sa našlo nejaké percento z vás, ktorých tieto produkty zaujímali.
Veľa produktov som dostala, ako darčeky k narodeninám od mojich blízkych, niečo som si aj pokúpila počas black friday
a pár kúskov som si kúpila len tak, lebo som po nich dlho pokukovala.
Začnem s touto magnetickou paletkou, ktorú som ulovila počas black friday na beautybay.com spolu s dvoma tieňmi (ktoré vidíte na pravej hornej fotke) od značky Makeup Geek. Magnetickým paletkám som nikdy pozornosť nevenovala, až kým som si nekúpila pár mono tieňov a nepáčilo sa mi, keď som ich stále musela mať v obaloch a pri vyberaní z nich som musela byť vždy opatrná, aby sa mi do nich nezarylo. Všetky magnetické paletky, sa mi zdajú dosť drahé. Nenašla som lacnejšie ani na aliexpress - najlacnejšia bola práve táto z beautybay aj vďaka 30% zľave. Vyšla ma okolo 5e. Myslela som si, že sa mi tam zmestí 9 tieňov, ale ako vidíte všetko zaléží od veľkosti, a keďže mono tiene od Nably sú väčšie, ako tie od Makeup Geek, tak si myslím, že je tam priestor už asi len pre jeden.
O tieňoch Makeup Geek som dlhodobo čítala veľa pozitívnych recenzií a tiene z ich duochorómovej rady sú nádherné. Veľmi ťažko sa mi vyberal odtieň, takže som nakoniec kúpila dva. Duochrómové odlesky tieňov sa mi veľmi ťažko zachytávajú na fotke, ale môžete mi veriť že jeden aj druhý tieň sú neskutočné! Prvý ten tmavší Havoc je hnedý, ale ma krásne zelené a strieborné odlesky. Druhý zlatý so zelenými a bielymi odleskami sa volá Karma. Obidva tiene sú už výrazné bez toho, aby sa museli nanášať namokro. Rada by som si v budúcnosti kúpila aj ďalšie odtiene. Ich cena bola tiež znížená o 30% okolo 4 eur.
Do Bratislavy moc necestujem, čiže nemám k dipozícií predajňu NYX, tak si ich produkty zvyknem objednávať zo zahraničných stránok. Telový korektor Professional Makeup HD Photogenic Concealer mám v odtieni Porcelain, čo je najbledší odtieň. Je trošku dožlta, ale mne sedí. Krytie je stredné a vrstvením sa dá dosiahnuť vysoké krytie bez toho aby bola pokožka vysušená, alebo aby sa dostával do vrások. Cena na feelunique.com z kade ho aj mám je okolo 6 eur.
Ďalšie dva produkty mám z cultbeauty.com. Je zvláštne, že niektoré NYX veci sa dajú stadiaľto objednať na Slovensko a niektoré nie (ako napríklad fixačný sprej či rúže Suede Matte Metallic). Oranžový korektor som si objednala na prekrytie kruhov pod očami, alebo žiliek na tvári. Priznám sa, že mám ho doma asi dva týždne, ale ešte som ho neskúsila, lebo vždy zabudnem, že ho mám. Jeho cena je okolo 6 eur. O bielej Jumbo Eye Pencil som čítala a počula tiež z rôznych kútov len v pozivítnom smere. Použila som ju pár krát ako linku do vnútra oka a perfektne držala celý večer, čo som veľmi rada, lebo mi niekedy slzia dosť oči a aj vodeodolné linky mi niekedy nedržia. Jej cena je okolo 4,50.
Do mojej zbierky pribudli aj tieto dva produkty od ARTDECO. Obidva som dostala, jeden od kamošky druhý od manžela. Maskaru Lash Booster som chcela, od kedy ju na mne použila vizážistka, ktorá ma líčila na svadbu. Používam ju už cca dva týždne a je to perfektny základ na mihalničky, pred tým, ako si dáte normálnu maskaru. Pre niekoho sa to môže zdať zbytočné (ako aj všetky iné bázy, ktoré existujú). Pokiaľ to ale neskúsite neuvidíte ten rozdiel, ako mihalnice vypadajú a o koľko ľahšie sa maskara potom nanáša.
Mihalnice sú vyživené vďaka vitamínom a minerálom, ktoré táto maskara obsahuje. Obsahuje aj výťažky z červenej riasy, vďaka čomu sú mihalnice hydratované, vyživené. Takto upravené mihalnice sú objemnejšie a časom je podporený aj ich rast. Cena tejto vyživujúcej maskary sa pohybuje od 10-13 eur.
Ja som doteraz používala aj používam bázu pod tiene od Trend it up, ale všimla som si, že táto báza nie je moc vhodná na matné tiene, pretože v ohybe oka niekedy vytvorí fľak, ktorý sa ťažko roztieňuje. O podkladovej báze pod očné tiene od ARTDECO som tiež čítala veľa pozitívnych recenzií. Na notino.sk bola v akcii stála 4,50 (inak stojí okolo 7eur), tak mi manžel spravil radosť a objednal mi ju. Skúsila som ju zatiaľ dvakrát kedy som sa líčila len s matnými tieňmi a bolo to oveľa lepšie. Aj keď vypadá farebne v obale, tak keď sa rozotrie je priesvitná a úplne odmastí viečko.
V decembri sa mi minul bronzer a pôvodne som si chcela dopriať a investovať do niečoho drahšieho, ale už som si toho toľko dopriala, plus Vianoce a všetko okolo toho, že som sa uskromnila s niečím drogerkovým. Ja moc v drogériach dekoratívku nenakupujem, ozaj len málokedy. Ani som nevedela, po akom bronzery by som mala v dmke siahnuť, takže som stavila nato, čo bolo najviac vypredané a tak som sa dostala k tomuto bronzeru od CATRICE. Zaujalo ma aj farebné kombinácia a to, že obsahuje síce trblietky, ale veľmi jemnučké. Bronzer vôbec nepráši, je jemne pigmentovaný a nijako neparfumovaný. Jeho cena bolo tuším okolo 4eur. Zatiaľ som spokojná.
Ďalej je tu taký mix všeličoho. Glitrové linky od LASplash som si tiež ulovila počas black friday na beautybay. Tiež som po nich dlho dlho pokukovala. Pôvodne som chcela úplne iný odtieň, ale ten bol nakoniec vypredaný. Takže som si kúpila rovno dva (veď keď u bola tá zľava!).
Vybrala som si linku so zlatými glitrami Fool´s Gold a linku, ktorá má v sebe strieborné a rôzne iné farby glitrov (modrá, ružová, čierna..) s názvom Tiara. Ich cena po zľave bola okolo 5eur. Tieto linky sú super v tom, že sa dajú použiť nielen, ako linky, ale aj ako tiene, alebo top coat na perách.
Oceňujem aj to, že na prvý ťah sú glitre celkom husto nanesené. Keď som ich použíla ako tiene tak sa neodtláčali, neopadávali a celkom rýchlo zaschli na oku. Čiže výhodou je aj to, že síce to nie sú také glitre, ako od NYX, ale pri tomto napríklad nemusíte použiť bázu a pri aplikácií to nemáte popadané pod okom. Je len na vás, ako husto si ich nanesiete na oko a aký bude výsledky efekt.

Priesvitný gél na obočie mám z notino.sk, ktorý som si tiež kúpila počas black friday, kedy bola doprava zadarmo. Gélík je veľmi príjemný, dobre fixuje obočie a je presvitný, čiže ho používam aj na iných. Neviem prečo, ale som s ním spokojnejšia, ako s gélom od ZOEVA, pretože ten mi zotiera farbu pomády z obočia a potom to vypadá divne. Cena je 4,10.
Ako som vám spomínala v článku o Yves Rocher kozmetike (nájdeš ho tu) tak veľa z ich dekoratívky som zatiaľ neskúsila. A zisťujem, že je to asi škoda. Tento tieň a ceruzky na oči som dostala ako darček od kamarátky. Tieň je zlatý a je perfektne pigmentovaný! Krásna zlatá, žiarivá farba, ktorá drží aj bez podkladovej bázy. Netreba ho ani vrstviť.
Mám veľmi rada farebné ceruzky na oči, takže táto zelená ma veľmi potešila. A to hlavne to, ze tá zelená je taka veselá a mierne metalická. Napriek tomu, že to nie je vodeodolná ceruzka drží perfektne a musela som si ju odlíčiť aj trikrát kým úplne zišla. Čo niekomu môže vadiť, ale ja mám rada keď kozmetika drží a odličovanie mi nevadí.
Najbohatšou kategóriou sú ako inak rúže. Moja zbierka bola obohatená o tieto všetky kúsky aj ceruzky na pery.
Moje kamošky vedia, čo mám rada a že červených rúžov nie je nikdy dosť. Tieto dva som dostala práve od nich na narodeniny. Rúž od Bourjois Rouge Velvet the lipstick som mala na sebe len krátko, takže neviem ešte dostatočne posúdiť jeho kvalitu a výdrž, ale určite vám o tom ňom niečo napíšem na instragrame. Druhý rúž od Trend it up Gloss Infusion Lipstick som mala na sebe jeden deň v práci. Keďže je to lesklý rúž je jasné, že sa bude odtláčať, ale aj keď sa odtláča nestráca svoju farbu na perách, ale lesk áno. Vydržal studené aj teplé nápoje, ale po obede bol fuč. Bála som sa, že sa sa bude rozpíjať, ale vôbec to nerobí, čo ma milo prekvapilo.
Tento poklad od Lime Crime mám z cultbeauty.com. Je z rady Diamond crushers čo sú rúže s trblietkami určené ako top coat na rúž, čiže vrchná vrstva. Zatiaľ som ho použila na červeny a rúžový rúž a vždy urobil iný krásny, trblietkový finish, ktorý prežije nápoje aj jedlo. Majú ich v rôznych iných odtieňoch a ak si ulietavate na rúžoch tak, ako ja určite by ste mali aspoň po jednom siahnuť. Cena je okolo 15 eur.
Viete, že ja moc lesky nemusím a značku essence už vôbec nie, ale tento lesk Counting Stars ma úplne dostal. Kvôli čomu? No jasné, že kvôli trblietkam. Je priesvitný, ale má v sebe rôzne trblietky a krásne vypadá na perách tiež ako top coat. Ale po jedle je hneď fuč. Cenu si moc nepamätám, ale kúpila som ho v dmke a je súčasťou ich aktuálnej limitky.
Keď ma sledujete na instagrame viete, že po tomto rúži som neskutočne dlho túžila. Na Slovensku tieto rúže od L´OREÁL v spolupráci s Balmain nemali a asi ani mať nebudú, takže som sa dopátrala k tomu, že ich majú na feelunique.com. Cena bola okolo 15eur, čo je za rúž od tejto značky dosť. Moje očakávania boli preto veľké. Obal je nádherný, jedninečný a taký retro. Vôňa je taká typická rúžoidná a farba neskutočne unikátna. Odtieň asi nie pre každého. Na druhej strane tento rúž sa veľmi ťažko nerovnomerne nanáša. Musím si dať vždy viac vrstiev, pričom si musím dávať pozor, aby mi nezmizla farba už tam, kde ju mám. Výdrž asi najhoršia akú som doteraz zažila. Tento rúž mi neskutočne mizne zvnútra pier len pri rozprávaní, čiže hodnotiť ho po nápojoch a jedle ani nebudem, lebo je vám jasné, že to je katastrofa. Toto bolo asi najhoršie investovaných 15eur za rúž a myslím si, že po iných rúžoch tejto značky už nikdy nesiahnem (aj keď netvrdím, že sú všetky také).
A nakoniec tu máme tie dve ceruzky na pery. Jednu tú bordovú som dostala ako darček a druhú som si kúpila, lebo fialovú ceruzku na pery som v našich drogériách teda ešte nevidela. Ceruzky Trend it up na pery mám veľmi rada. Sú dobre pigmentované, ľahko sa s nimi kreslí, avšak ako aj ich ceruzky na obočie sú veľmi mäkké vďaka čomu sa neskutočne rýchlo míňajú.
Tu sú ešte swatche rúžov a ceruziek. Ktorý sa vám páči najviac?
Čím viac líčim, tým viac si uvedomujem, že stále nemám také precízne štetce, aké by som chcela. Tak som si počas black friday akcie a narodeninovej zľave -15% na cultbeauty.com kúpila tri štetce značky ZOEVA a jeden od BLEACH London. Keď líčim seba mám radšej na makeuo okrúhle štetce, ako tie ploské. Tento je asi najlepší, aký som kedy mala. Perfektne sa s ním pracuje a nezostáva na ňom toľko produktu, ako na štetci od Morphe. So štetcom na obočie sa mi veľmi dobre vykresľuje spodná línia obočia a aj koniec, kde mám obočie riedke, avšak ešte sa s ním musím dobre naučiť vykresliť obočie pri kraji čiarkami. To sa učím už dlhšie a nie a nie sa to naučiť poriadne. Tretí štetec je menší precíznejší štetec na tieňovanie. Zatiaľ som ho použila len na Silvestrovské líčenie a už teraz viem, že bude super. Ako aj štetec na kontúrovanie tváre, ktorý mi chýbal.
A na záver aj niečo nie dekoratívne. Sprej na dezinfekciu kozmetiky som už dlhšie potrebovala, keďže nielen štetece, ale aj samotná kozmetika potrebuje vydezinfikovať po nejakej dobe, hlavne aj ak líčite iných. Tento sprej mám z feelunique.com cena bola okolo 10eur. A posledných úlovkom bol krémik na ručičky zo zimnej limitky zo Sephory. Krásne vonia, hydratuje ruky, nie je mastný a je vodeodolný. Takže asi toľko k mojim posledným nákupom. Už teraz sa teším, aké budú mje prvé nákupy v novom roku  2018!

6 komentárov:

  1. ty si toho teda nakúpila, ale treba si spraviť radosť podľa mňa a hlavne čo sa týka kozmetiky. Čo ma najviac zaujalo sú asi tie trblietavé linky - sú úžasné <3 taktiež ma zaujal hneď na prvý pohľad ten zelený rúž, milujem takéto kusky, ale po tom čo si si prečítala, že vôbec nedrží na perách a stál 15 € by som si ho nekúpila a presne na toto sú tieto recenzie :) značku YR skôr používam len ako pleťovú a telovú kozmetiku ale ako vidím mala by som siahnúť aj po tej dekoračnej ;)
    PS: tiež som si kúpila žltý korektor na kruhy pod očami a všimnem si ho až keď sa domaľujem ;) Veľa úspechov do nového roku 2018!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne treba si urobiť radosť :-P no pre mňa to booo veľké sklamanie ten rúž,lebo som sa naň toľko tešila,ale skúsim mu dať ešte šancu,žeby som použila fixátor na rúž..aj ja som zatiaľ od YR mala len telovú,ale táto dekoratívka vypadá fakt kvalitne :-) ďakujem a aj ja tebe želám krásny nový rok :-*

      Odstrániť
  2. Tiež ma zaujali najviac glitrové linky, tie vyzerajú bombovo :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj sú perfektné,keď budes najblizsie nieco objednavat myslim ze sa oplati skusit ;-)

      Odstrániť
  3. Všetky produkty vyzerajú úžasne :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) aj som bola celkom spokojná na par vynimiek :-)

      Odstrániť