10/14/2017

Prvé úlovky jesene a INTERBEAUTY 2017 - nákupy NYX, krasotika.sk, PAESE, cultbeauty, GOSH a ešte viac!

Najskôr som chcela s týmto článkom počkať, až do konca jesene, ale keďže sa mi tu toho nahromadilo už veľmi veľa a na instagrame ste si pýtali článok o Interbeauty, tak je to tu! A to, že som makeup maniac sa odráža na mojich prvých jesenných nákupoch..



GOSH

Počas celého septembra mali GOSH akciu 1+1=3, čiže pri kúpe troch vecí od nich, ste tú najlacnejšiu mali zadarmo. Ja som odolávala, ale nakoniec som podľahla, ako inak však? Kúpila som si matný rúž, maskaru a výživný olejček na pery. Plus som vyhrala od nich tekutý matný rúž, pretože som sa zapojila do ich súťaže Traveling with GOSH, ktorá prebiehala na ich Facebooku aj instagrame. Avšak o týchto produktoch pre vás chystám podrobnejší článok, takže len ochutnávka v podobne foto, aby ste vedeli, načo sa môžete tešiť.


Trend IT UP

Od asi cca polovice septembra prebiehal výpredaj (u nás ešte aj prebieha) kozmetiky Trend IT UP v dmkách, kde ste si mohli nakúpiť laky, tiene, rúže a všeličo za pár eúr. Drahšiu vec ako 3eurá som tam asi ani nevidela. Niečo som si kúpila aj ja, ale aj o tomto nákupe ste hlasovali na isntagrame, že by ste chceli druhú recenziu k tejto značke, takže pokračovanie nabudúce.



krasotika.sk, cultbeauty.com, beautybay.com a iné

Ja som tak ovplyvniteľná akciami na rôznych e-shopoch s kozmetikou! Lebo vždy si poviem, že kedy ked nie teraz a potom už len môj manžel krúti hlavou, keď sa doma vytešujem pri otváraní balíčkov.



Začnem mojim prvým nákupom na cultbeauty.com. Je výhoda, keď máte kamošky, ktoré vedia o takýchto zahraničných stránkach, kde majú značky, ktoré sú na Slovensku veľmi ťažko dostupne, alebo aj vôbec. Také značky nájdete aj na cultbeauty.com. Dodanie trvalo skoro mesiac.


Linka vo fixke Laura Geller a strúhadko Anastasia Beverly Hills

Táto značka nie je známa na Slovensku asi vôbec, ale v zahraničí patrí medzi veľmi obľúbené značky, najmä pre profesionálnych vizážistov. Ja nie som moc fanúšikom liniek vo fixkách, aj keď veľa blogeriek tvrdí, že pre začiatočníkov v kreslení liniek je to asi najľahší spôsob. Linka Laura Geller bola v akcií - stála okolo 8e - veľmi dobre sa mi s ňou kreslí, zasche hneď, ako s ňou pracujem, ale predsa len mám gélové linky asi radšej.

Ako vidíte dá sa s ňou nakresliť linka rôznej hrúbky. Výhodou fixkových liniek je asi hlavne to, že nevynecháva na oku, čo sa pri gélových stať môže. No a takým mojim ďalším potešním bolo aj struhádko Anastasia Beverly Hills pre dve šírky ceruziek. Taká maličkosť, ale radosť veľká


The Ordinary a PIXI

The Ordinary to je značka, na ktorú počúvam len samé chvály, ale je stále beznádejne vypredaná, teda aspoň na stayunique.sk. Ale aj na cultbeauty.com toho bolo málinko. Ja som rada, že sa mi ušla podkladová báza s kvapátkom. V letnom článku som vám vychválila podkladovú bázu Mary Kay, ale to som nevedela, že táto bude ešte lepšia! Mne na tvár stačia 4 kvapky tejto bázy, nevysušuje ma a nie je ani tak moc gélová, ako tá Mary Kay. Testovala som ju na makeupe Bourjois Healthy Mix, ktorý sa mierne odtláča, ale s touto bázou sa mi to nestalo ani raz. Takže za mňa áno. Poslednou vecou z cultbeauty.com je hydratačný fixačný sprej. Ale opäť pre vás chystám provnanie 4 fixačných sprejov, takže o tom potom.


Beautybay.com

V minulom článku som vám písala recenziu o Stila paletke a rúžoch Jeffree Star, ktoré sú z beautybay.com. Ďalej som si z tade objednala aj rúž od Gerard Cosmetics - Dragon Berry. Tento rúž nie je matný, teda sa dosť odtláča a v porovnaní s matnými rúžmi, čo od nich mám vydrží na perách asi také tri hodinky, čiže nič na dlhotrvajúce líčenie. Ale na druhej strane hydratuje pery a tá farba je nádherná, vhodá na leto aj zimu.


Ďalšia vec je primer pod glitre Beauty Bakery, čo je podľa mňa nevyhnutá súčasť každého líčenia s glitrami či už od OPV, alebo NYX. Slúži nato, aby neopadávali a dobre držali na oku. No a poslednou vecou je transparentný rúž Mary Kay, ktorý som vymenila za nejakú kozmetiku, ktorú som nepoužívala. Je to skôr balzam, ako rúž.


krasotika.sk

Čo ma donútilo k nákupu na krasotike, bolo poštovné zadarmo a aj darček pre kamošku. Prvé zľava môžete vidieť ceruzky Jordana - 12 HR MADE TO LAST. Názov teda hovorí, žeby mali vydržať 12 hodín a aj to tak je. Tieto ceruzky sú neskutočne dlhotrvajúce a maximálne pigmentované. Za tú cenu 2,36e je to perfektná kúpa. Majú ešte ďalšie 3 odtiene. Na lesky na pery ja moc nie som, vadí mi to hlavne keď vonku fúka a zalepia sa mi vlasy o to. Farba tohto L.A.Girl sa mi páči veľmi, má gélovú textúru a dodá perám objem. Ale asi ako každý lesk to dlho na perách nevydrží a je potrebné, aby ste si pery stále kontrolovali pokiaľ niečo pijete, alebo jete, lebo ho budete mať všade. Ale možno, ak neviete zohnať umelú krv na Halloween, toto by mohla byť celkom dobrá alternatíva. Ďalšie odtiene si už nekúpim.
Ako ste mohli postrehnúť na mojom Facebooku, alebo instagrame, tiež som podľahla mono tieňom talianskej značky NABLA. Prvý som si kúpila odtien Alchemy, čo je duochrómový odtien, ktorý mení farby a oživí každé jedno líčenie. No a keďže sa mi tento tieň veľmi osvedčil, tak som si už vopred naplánovala, že na Interbeauty si kúpim ďalšie dva! :-D Lebo predsa len ide o limitku, tak to určite chápete..Tam mali v ich stánku vyložené všetky NABLA mono tiene (a kopu iných vecí), takže to bolo super, že som si ich mohla skúsiť priamo na ruke. Do košíku mi pribudol tyrkysový odtieň Virgin Island - krajšiu tykrysovú som asi v živote nevidela a ešte druhý odtieň Millenium - perleťovo ružový tieň s trblietkami. Všetky tiene sa krásne lesknú, to sa teda fakt vydarilo!
A keďže som to už naznačila ďalej budem písať o mojich nákupoch na Interbeauty.
Ako vidíte už podľa foto som si celkom dopriala a uletela možno aj. Ale inokedy proste nemám možnosť si nakúpiť produkty týchto značiek. Tento rok bolo pre mňa Interbeauty výnimočné tým, že som tam nešla len ako návšetvník, ale bola sm súčasťou LeRen tímu, líčila som a mala som možnosť sa pozrieť na organizovanie výstavy a prehliadok aj z iného uhlu podhľadu. V našom stánku sme mali Živú zmenáreň, kde sa mi podarilo líčiť 4 ženy a líčila som aj modelku, čo bol pre mňa neskutočný zážitok a skvelá skúsenosť.
No a okrem toho som bola proste v raji, všade okolo mňa kozmetika, super ľudia, skvelá atmosféra a trošku aj stresíky. Najviac som sa tešila na NYX stánok, kde som si toho kúpila najviac.
Dlho som si plánovala kúpiť "biely makeup", čiže zosvetlovač tmavých makeupov. Pozntáte to určite aj vy, že si v lete kúpite super makeup, ale keď vyblednete celé to obdobie bez opálenie je nepoužiteľný. Na to je dobrý tento biely zosvetlovač. Proste s ním zmiešate tmavý makeup podľa toho, ako potrebujete ten pôvodný zosvetliť. Je to možno aj výhoda, že ak začínate líčiť a nemáte peniažky na makeupy všetkych odtieňov. Nižšie vidíte výsledok, že to naozaj funguje a nijako to nepoškodí konzistenciu a kvalitu pôvodného makeupu.
Počas líčenia na Interbeauty som zistila, že môj fixačný púder od Trend it up je trošku na prd, keďže hrozne práši a robí biele fľaky, čo som si na sebe nevšimla, ale keď som líčíla iných bolo to zjavne viditeľne. Tak som si v NYX kúpila fixačný transparentný púder, ktorý je totálne jemnučko zomletý, nerobí biele fľaky a pleť po ňom zostane vyhľadená. Má síce zváštnu vôňu, ale to necítite, keď ho máte na pleti, možno len trošku pri nanašání. No a o fixačnom spreji vám napíšem potom.
Dlho som túžila aj po vyskúšaní NYX COSMIC METALS a glitroch. Z rúžov som si vybrala trošku extravagantné odtiene -  jeden cukríkovo ružový - Fuschia Fusion a zeleno tyrkysový - Electromagnetic. Tieto rúže nie sú matné, sú leské a gélového zloženia. Síce sa mierne odtláčajú, ale aj napriek tomu vám ostane farba aj lesk na perách. Po NYX glitroch som túžila tiež dlho, na poslednom Interbeauty boli vypredajné, teraz ich tam bolo až moc a ja som si nevedela vybrať, tak som si vybrala ten, čo mi padol prvý do oka. A posledný úlovok bol taký predpokladničný ošiaľ, tiene v ceruzke, ktoré som si skúsila na ruku a hneď som vedela, že to musím mať.
Na Interbeauty mala svoj stánok aj značka PAESE, ktorá je zameraná skôr na používanie tejto kozmetiky do profi salónov, ale majú svoj e-shop, kde si môžete objednať, čo potrebujete. Mňa dlhodobo zaujali ich fixačné kvapky  Drop&Fix, ktore konečne mám! Pôvodne som si myslela, že tieto zázračné kvapôčky slúžia na fixáciu makeupu (aj som to dokonca skúšala), ale nakoniec som sa vďaka komentárom na Facebooku aj Instagrame od samotných predajcov dozvedela, že tieto Drop&Fix slúžia skôr na fixáciu pigmentových tieňov, alebo ak si chcete pomocou tieňov vytvoriť očné linky. Dá sa použiť aj s makeupom, ale len zmiešať malinké množstvo. K nákupu som dostala aj veľké množstvo vzotriek, čo je podľa mňa veľmi milé.
Poslednými dvoma úlovkami z Interbeauty sú kamienky na nechty, ktoré ja chcem využívať ale aj pri líčení a vodová linka, ktorú som si kúpila za polovičnú cenu 10e v našom stánku. Mala som možnosť s ňou líčiť a červenú linku som teda ešte nevidela, takže som ju musela mať! Inak červená je hitom jesene a zimy 2017 v líčení.
Ako sa páčilo vám na Interbeauty a čo ste si doniesli mi môžete dať vedieť do komentárov!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára