10/02/2017

Recenzia STILA a JEFFREE STAR - Stila Eyes Are The Window paletka a rúže Jeffree Star Velour Liquid Lipstick

Opäť tú máme článok zameraný na moju najobľúbenejšiu časť kozmetiky - dekoratívka! Recenziu možno ocenia tie, ktoré sa radi dozvedia niečo o zahraničných značkách, keďže vecičky, o ktorých budem písať sú opäť z beautybay.com. Pôjde o paletku očných tieňov a tekuté matné rúže. Pripravte sa na veeeeľa swatchov. Tak poďme nato!



Prvá časť recenzie bude o tejto paletke značky Stila. Ide opäť o niečo, čo nie je na Slovensku dostupné, vlastne neviem, či niekde v strednej Európe je..Každopádne to bol trošku risk z mojej strany. Oplatil sa? O tejto značke som počula pár recenzií od zahraničných blogeriek (tým nemyslím českých ani slovenských logicky). Takže som asi prvááá, čo o nej píše :-P Stila vznikla v roku 1994. Ide o značku z Indie, ktorej cieľom je priniesť na trh kozmetiku na denné aj večerné líčenie, vďaka ktorému si vytvoríte harmonický, prirodzený a nádherný makeup. Ako som si tak prezerala ich ponuku hneď ma zaujalo niekoľko produktov, ale keďže som po pár líčeniach zistila, že mi chýba paletka s matnými tieňmi v takých "must have" odtieňoch, tak už aj bola v košíku.

No neni božská?! Ako som sa pozrela na na fotku, zas som sa do nej zamilovala. Presne toto mi chýbalo! Pôvodne som chcela paletku od Urban Decay - Ultimate Basics, ale tá je pre mňa už trošku dosť drahá. Stila ma vyšla okolo 30e, čo tiež nie je málo, ale je to môj strop, čo sa týka paletiek tieňov.

Ako som spomenula všetky odtiene sú matné a pri líčení iných som zistila, že ak líčite a nemáte paletku s takýmito tieňmi, tak je to dosť na prdky. Pigmentácia je perfektná, asi na takej úrovni, ako ZOEVA. Čo sa týka prášivosti paletka nepráši a tiene mi len trošičku, skoro vôbec pri líčení nepopadali pod oko. Obal je krásny, pevný, zlatý a lesklo matný, a čo ja veĺmi ľúbim, že každý tieň má svoje meno.

Tradične mám pre vás aj fotečky swatchov paletky (ono je to tak opačne odfotené, ale presné popisy odtieňov sú na fotkách):



Paletku som skúšala viac krát, ale väčšinou v kombinácií s inými paletkami. Jedno jesenné líčenie som si pripravila aj do článku:

Druhá časť bude venovaná rúžom, na ktoré ste sa ma mnohé pýtali na mojom instagramovom účte a hlavne vás zaujímali swatche na perách. Ide o tekuté matné rúže od Jeffree Star. Kto to je? Je to proste veľký típek a pánko! Milujem dizajn jeho kozmetiky a som vdačná mojej kolegyni Radke(u), že vďaka nej som sa konečne odvážíla niečo si od neho kúpiť. Takže, aby ste vedeli toto je Jeffree Star (buď ho miluješ, alebo nenávidíš):

Vidíte aký má božský rúž? Poďme k tým, čo som mala tú česť ich skúsiť. Začneme "nude" trojicou:

Na tejto fotke sú zľava: Androgyny, Rose matter a Mannequin. Začnem prvou nevýhodou, lebo ich je minimum podľa mňa a tou je to, že časom ak ten rúž milujete a neviete si bez neho predstaviť svoj život, je viac ako pravepodobné, že sa vám zošúcha text z obalu.

Aplikátory sú super nie sú mäkké, ani moc tvrdé. Taký ideálny, zlatý stred. Krásne obkreslia pery. Rúžiky si kúpite na beautybay.com a stoja okolo 18e, ale bývajú aj v akcií za 14e. Pre niekoho stále veľa, ale verte tomu, že to neoľutujete.


Tento odtieň sa mi celkom páčil, myslím, že je vhodný na bežné nosenie hocikde. Jeffree má všetky možné odtiene cez uletené, festivalové, nude, červené a podobne.

Rose matter mal oranžový nádych, ale veľmi príjemný a tá vôňa! Ako cukríčky. Tento mi pripomínal veľmi môj obľúbený Honest od the Balm.
Mannequin sa mi teda vôbec nehodil a vypadala som v ňom, ako mŕtvolka, samozrejme inému typu môže sadnúť. Ďalšia trojica bude trošku pesterjšia.

Ďalším plusom sú aj tie nádherné krabičky. Ak si ich radi odkladáte, určite spestria vašu zbierku. Inak sa rúže veľmi dobre otvárajú aj zatvárajú a je nulová šanca, žeby ostali nejako pootvorené a vyschli. 

Rúže prežijú vodu aj jedlo. Avšak treba si dávať pozor na mastné a olejové jedlá, vtedy väčšina zíde z pier, ale to je tak asi u každého rúžu. Verte tomu, že ako si ho ráno dáte, poobede z práce s ním pôjdete domov, možno len trošku stratí na intenzite farby. Toto sú: Redrum, Calabasas a Designer Blood.
Krvavá červená, to je ono! Avšak treba si dať pozor, nie každému sa táto výrazná červená môže hodiť, treba si nájsť tú svoju a Jeffree má tých červených odtieňov požehnane.
Aj tento je nádherný a myslím, že toto je práve ten odtieň, čo sekne proste každému.
A ako si môžete všimnúť, každý rúž mi nejako inak formuje pery, neviem čím to je možné, ale je to tak :-D Alebo neviem fotiť presne z toho istého uhlu (to je asi viac pravdepodobné). Designer blood má na tejto fotke síce hnedé odtiene, ale na dennom svetle je skôr tehlový. A teraz ešte dva odtiene pre odvážne.
Čierny rúž nie je len tak bežne dostupný hocikde v drogérií a už vôbec nie kvalitný - toto je Weirdo. Jeffree Star má vo svojej kolekcií ružov nielen matné, ale aj matné metalické rúže akým je aj tento No tea, no shade.

Rada by som ešte spomenula, že tieto rúže a aj iné majú u každej ženy trošičku iný odtieň, pretože nie každá sme ten istý typ, každá má iný tvar pier a podobne. Čo mne ešte trošku vadí pri týchto tmavších odtieňoch je, že musíte byť trošku trpezlivejší pri aplikácií a dať tomu zo začiatku čas, keďže rúže zaschnú asi do stotiny a keď z pery vyjdete, musíte sa pohrať s vatovou tyčinkou a upravovať. Takže to chce dobrý štetec a kalíšok trpezlivosti. Plusom je na druhej strane to, že všetky rúže sa môžu nosiť aj ako linka na oči.

Tento jediný sa mi zdal na perách trošku lepkavý.
A tento je podľa mňa storený na jeseň a zimu, aj keď mne tie metalické rúže moc nesedia. Okrem tekutých rúžov má aj klasické v perfektných obaloch, ktoré sa mi páčia dokoncia viac, ako obaly Gerard Cosmetics.

Je to proste náboj, ale ak máte dobrú predstavivosť môžete si predstaviť aj iné veci, ako napríklad hmm vesmírnu loď? :-D
Tento odtieň Star witness mi prišiel trošku totožný s Rose matter, takže máte  teoreticky na výber, ktorý obal si vyberiete. A ešte swatch:
Tak, čo našli ste si ten svoj odtieň? ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára