10/20/2017

GOSH COPENHAGEN - recenzia noviniek v mojej zbierke

Ako som vám už naznačila v predošlom článku mám naplánované 3 recenzie o produktoch, o ktoré ste sa zaujímali. Prvá recenzia bude zameraná na značku GOSH a ich novinky v mojej zbierke. Bude ich konkrétne 5.

GOSH- REBEL EYES MASCARA

V minulom článku som vás informovala o tom, že GOSH mal počas septembra akciu 1+1=3 a tak som prišla k trom produktom, medzi ktorými bola aj moja nová maskara. O dvoch maskarách GOSH som vám recenziu písala (nájdete ju tu), čiže toto je tretí druh, ktorý od nich skúšam.

Páči sa mi z nich najviac. Na moje prekpavenie mi viac vyhovuje umelohnotný typ kefky - riasy vytočí a predĺži a dodá im aj objdem. S umelohmotnými kefkami mám skúsenosť takú, že mi zvyknú pichať štetinky do oka, tieto to vôbec nerobia. Pre mňa stačia dve vrstvy a som spokojná, čo pri iných maskarách som si musela dať niekedy až 4.

Myslím, že som pre seba našla konečne favorita medzi maskarami a budem sa k nemu vracať. Mám ju už skoro dva mesiace a zatiaľ nevyschla, ani neopadáva, dokonca sa ani neodtláča na pohyblivé viečko.

Veľa z vás sa ma pýta akú značku maskár mám najradšej a v poslednej dobe hovorím len o GOSH. Reakcie sú také, že podľa vás rýchlo vyschnú, mne sa to teda ešte nestalo. Každá, ktorú som mala vydržala minimálne 3 mesiace (čo je v porovnaní s drogériovými maskarami trikrát dlhšia doba). Cena je 10e.

GOSH - LIP OIL 004 Rapsberry

Druhá vec, ktorú som si vybrala počas akcie vo fann parfumérie bol tento olejček. Ja som ten typ, čo nepoužíva balzamy na pery. Proste im neverím, nechce sa mi ich pravidelne nanášať, plus mám na sebe skoro stále matné rúže, pod ktoré si dávam bázu. Keď už niečo na hydratáciu a regeneráciu pier, tak buď hojivý zázrak z Oriflame, alebo kokosový olej. Preto ma zaujal olejček od GOSH, ktorý pery hydratuje, dodá im lesk a žiarivý vzhľad. 
Síce olejček počas dňa nepoužívam, ale dávam si ho na pery vždy pred spaním a ak fotím nejaké swatche do článkov či na moje fanpage (instagram, Facebook), tak mi slúži dobre na regeneráciu. Som s ním teda veľmi spokojná. Má super aplikátor, s ktorým sa ľahučko nanáša. 

Niekedy sa mi zdá, že moje pery nabrali objem po jeho aplikácií. Od kedy ho používam nemala som popraskané pery. Jednu vec, ale nechápem a to, prečo sa volá Rapsberry, pretože nie je vôbec parfumovaný. Cena je 8e.

GOSH - LIQUID MATTE LIPS 001 CANDY FLOOS

Aj značka GOSH má svoje tekuté matné rúže v 8 odtieňoch. Priznám sa, že som po nich veľmi dlho pokukovala vo fanku, ale nikdy som si nevedela vybrať odtieň, tak som si nakoniec kúpila niečo iné :-D A osud chcel, aby som tento rúž mala, tak som ho vyhrala v letnej súťaži, ktorú organizovali GOSH na svojom instagrame aj Facebooku.
Odtieň sa mi veľmi páči a myslím, že toto je typ odtieňu, čo sa hodí každému a dá sa nosiť v každom ročnom období. Proste tento odtieň nesme vo vašej zbierke chýbať! Aplikátor rúž je dobrý, šikovne si s ním viete rúž naniesť.
Avšak osobne by som nenazvala tento rúž matným, ale skôr polomatným, keďže on úplne nezmatnie respektívne neuschne do matna(ako napríklad rúže od Gerard Cosmetics) a trošičku na perách lepí. Ale prišla som na jeden trik, ako toto vyriešiť. 

Proste keď si ho na pery nanesiete, počkáte pár sekúnd a pery si odtlačíte do vreckovky a je po probléme.
Čo sa týka výdrži, tak je taká priemerná. Vodu prežije, ale po jedne si ho musíte aplikovať zas. Čo je ale dobré netvorí na perách hrudky, ako niektoré rúže, čiže keď si idete dať druhú vrstu, tak bude stále pekný. Jeho cena je 10e.

GOSH - VELVET TOUCH LIPSTICK 014 MATT CRANBERRY

Treťou vecičkou z akcie bol tento rúž, ktorý som mala teda zadarmo, lebo bol najlacnejší - stojí 8e. Keby sa to dalo porovnať s tým tekutým matným rúžom vyššie, tak by som to zhodnotila tak, že tento je naozaj matný a nelepí, dokonca sa minimálne odtláča, skoro vôbec. Myslím, že je kvalitovo na takej istej úrovni, ako rúže od Gerard Cosmetics v takomto "klasickom" prevedení.
Farba tohto rúžu mi príde ideálna na jeseň a zimu a myslím, že krásne vynikne na studených typoch tváre a bleduľkách. Tieto matné rúže majú až 22 odtieňov, ja som rada, že som si dokázala vybrať, lebo som v tomto veľmi nerozhodná.
Rúž obsahuje prírodné vosky, kyselinu hyalurónovú vďaka čomu pery vôbec nevysušuje. Výdrž má o kúsok lepšiu, ako ten tekutý matný rúž, pretože ak keď sa napapáte trošku farby z neho zostane na perách, lenže tento sa trošku drolí, takže ak si chcete dať druhú vrstu bude lepšie ho celý zotrieť.
Narozdiel od toho tekutého sa mi tento nanášal ťažsie, ale to je asi už len o preferenciách aj vás či máte radšej tekuté rúže, alebo tie klasické.
Každopádne na aliexprese nájdete asi miliardu aplikátorov, aké majú aj tekuté matné rúže, takže ďalší problém opäť vyriešený.

GOSH - LUMI DROPS 004 PEACH

Inak nazvané aj rozjasňujúce farebné pigmenty v kvapkách =  tekutý rozjasňovač. Niečo takéto som do teraz ešte nemala a dostala som sa k tomu v jednom bazáry, kde som ho zohnala o polovicu lacnejšie, ako normále. Inak stojí 10e. Ako ste si mohli všimnúť všetko, o čom tu píšem je cenovo na rovnakej úrovni.
Existujú len dva typy ľudí. Tí, čo tekuté rozjasňovače zbožňujú a tí, čo im nevedia prísť na chuť. Ja som asi niekde medzi. Práškové rozjasňovače mám asi radšej, ale keď chcem jemne rozjasnené kontúry, tak siahnem po tomto.

Viete si dávkovať množstvo sami podľa toho aký efekt chcete docieliť a akú veľkú časť na tvári chcete mať rozjasnenú, pričom pri tých práškových ak máte väčší štetec, tak sa vám dostanú aj tam, kde ste nechceli.
Tento broskynkový odtieň je síce jemnučký, ale zas nie každý sa chce ligotať ako diskogula. Plus si tieto tekuté rozjasnovače môžete aj miešať s makeupom, čo je teraz veľmi trendy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára