9/04/2017

dekorativka.cz - recenzia značky uma cosmetics

Prednedávnom sa mi pošťastilo a vyhrala som super balíček dekoratívnej kozmetiky z českého e-shopu dekorativka.cz. Súťaž prebiehala na ich instagrame a ja som neváhala, zapojila som sa a bola jedným zo šťastných 10 výhercov. Čo balíček obsahoval?


V balíčku, ktorý mi prišiel v milom vrecúšku som mala 4 produkty značky Uma. Priznám sa, že táto značka mi pred tým nič nehovorila a o jej existencií som ani len netušila. O to viac ma tešila táto výhra a testovanie tejto kozmetiky. O značke Uma som našla pár info. Uma inak United Makeup Artist je značka nemeckej dekoratívnej kozmetiky, ktorá okrem internetových e-shopom nie je na Slovensku bežne dostupná. V ich ponuke nájdete rúže, maskary, tiene na oči, umelé mihalnice, laky na nechty a veľa ďalšieho. Inak ide o cenovo prijateľnú kozmetiku, ich najdrahšie produkty stoja okolo 5e, čo som teda našla na nete.

Uma EYE SHADOW+LINER

Ako prvú som testovala obojstrannú ceruzku na oči, ktorá má dva odtiene - čiernu (Eyeliner black) a zlato telovú (Eyeshadow Shiny Nude). Čierna časť slúži, ako ceruzka, alebo linka na oči a tá druhá, ako tieň. Ja som ich obidve skúšala, ako linku pod oko a bola som veľmi milo prekvapená. Napriek tomu, že nejde o vodeodolné odtiene, sa mi spod oka ani len nepohli.


Cenu som bohužiaľ na nete nenašla, ani jedného výrobku, ale pokiaľ by ste na túto vecičku natrafili, tak vám ju odporúčam skúsiť. Vytvoríte si s ňou pekné líčenie na deň aj noc. 

Uma PERFECT RIDGE FILTER

Lak na nechty v malinkom 8ml balení je určený na spevnenie nechtov. Používa sa aj ako podklad, alebo vrchná vrstva. Po určitej dobe používania by mal spevniť nechty a chrániť ich pred poškodením. Ja som lak použila zatiaľ len dva krát a to ako podklad. Rýchlo zaschol, netvorí hrudky (ako napríklad podkladový lak Moyra) a vytvoril dobrý základ na vrchný, farebný lak.

Uma FALSE LASHES

Tieto mihalničky ma potešili asi najviac, pretože mám rada extravagantné a výrazné mihalnice, ako sú aj tieto. Ide o umelé mihalnice z ľudských vlasov, ktoré vytvoria dramatický look a zvýraznia každé líčenie. Mihalnice sú na dotyk veľmi jemné, super držia (oveľa lepšie, ako Ardell mhalnice, ktoré sa mi večne odlepujú v kútiku oka) a nie sú moc dlhé, čiže mi netrčia nad obočie. V krabičke bolo aj priesvitné lepidlo, ktoré som ale ja neskúšila, pretože mám svoje. Zatiaľ som ich skúšala len pri jednom naozaj extravagantom líčení, ale myslím žeby sa hodili aj na príjemné večerné líčenie:

Uma BODY TATTOO

Tieto metalické tetovania na telo sa stali veľmi obľúbeným doplnkom na festivaly a iné letné akcie, ale keďže ja sa na takéto záležitosti citím už trošku pristará, tak som sa rozhodla, že ich posuniem ďalej v súťaži, ktorú sm organizovala na mojom Facebooku. Takže verím, že niekomu urobia väčšiu radosť :-)


Čo ste naposledy vyhrali vy? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára