8/27/2017

Oriflame - recenzia dekoratívnej, telovej a pleťovej kozmetiky

Už koncom základnej školy chodili moje spolužiačky s katalógmi Oriflame či Avon. Zo začiatku (keď som mala asi 14-15 rokov) sa mi zdal Avon fajn, ale potom sa mi z neho začala sušiť pleť a z ceruziek/maskár, ktoré som milovala sa mi začali zapaľovať oči (ale ako píšem, bolo to dávno asi pred 10 rokmi ahm..). Takže som prešla na Oriflame a pripravila som si pre vás recenziu mnou často používaných produktov.


Rúže Oriflame the ONE


Keď začali byť v kurze matné rúže, ani Oriflame nezaostával. V ich katalógu nájdete aj tekutné matné rúže, ale ja som dala prednosť týmto klasickým Colour Ultimated Matte Lipstick. Rúže majú perfektnú pigmentáciu, úžasnú výdrž a sú cenovo úplne prijateľné.


Ich jediná nevýhoda je,že im trošku dlhšie trvá kým sú úplne matné, skôr by som ich nazvala polomatnými. Ale mne sa to páči plus ma vôbec nevysušujú, nemusím si pod ne dávať balzam, ako pri iných matných rúžoch. Vo svojej zbierke mám dva odtiene:

Oriflame - the One - Vivid Pink

Oriflame - the ONE - Berry crush
Tretím takým špeciálym rúžom je Power Shine Lipstick - rúž s trblietkami. Ide o metalický rúž striebornej farby, ktorý ja používam na vrch matných rúžov, ak z nich chcem mať metalické a vypadá to proste božšky! Takže ak si aj vy chcete z hociakého matného, alebo aj iného rúžu urobiť metalický, tak vám tento Power Shine Lipstick z Oriflame určite odporúčam. Avšak neobjavuje sa v ich katalógoch pravidelne, je to skôr taká limitka a mali ju aj v iných odtienňoch. Mňa zaujal tento strieborný odtieň:

Oriflame - the ONE - Glitzy Gold
Štvrým rúžom, ktorý mám z Oriflame je taký klasický rúž tiež z the ONE kolekcie, ktorý som si ale nekúpila, ale dostala som ho od Zuzky - mojej maniackej parťáčky a rodinky :-) Je tiež polomatný a nádherne vonia. Pre mňa je jeho vôňa taká typicky rúžová, lebo mi pripomína detské časy, keď som sa hrabala u maminy v kozmetickej taštičke a pamätám si, že jej rúže takto voňali. Tento rúž má ale trošku slabšiu výdrž, po jedle/obede je potrebné ho nakomplet obnoviť. A dostal sa ku mne tento odtieň:

Oriflame - the ONE - Vivid Violet


Ceruzky na oči the ONE Oriflame


K Oriflame produktom sa dostávam vďaka mojej spriaznenej duši Livike, ktorá ma vždy poteší s najnovším katalógom. Väčšinou si kupujem produkty, čo sú v akcií, lebo oni keď majú akcie, tak sú vecičky zľacnené aj o polovicu. Tak som sa dostala aj k týmto ceruzkám na oči.



 Ako prvú som skúsila High Impact Eye Pencil Metallic v odtieni Grey Smoke, čo je čierna ceruzka s trblietkami (swatch nižšie). Ceruzka sa mi veľmi osvedčila, je mäkká, ale neláme sa, vydží hodiny hodinujúce na oku a nerozmazáva sa. Už mám teraz doma druhý kus v tomto odtieni. Zaujal ma z tejto metalickej kolekcie aj zelený odtieň Sparkling green, takže som si osvojial tiež. Okrem týchto metalických ceruziek mám rada aj takú klasiku - čiernu ceruzku, ktorá je tiež na tom kvalitovo, ako aj tie metalické.


Sypké očné tiene the ONE Oriflame


Prvý som dostala ako darček a zamilovala som si ho, tak som si kúpila ďalšie dva odtiene a na ceste ku mne je už aj tretí. Tieto sypké očné tiene sú, ako pigmenty od NYX - majú v sebe krásne trbietky, oživia každé líčenie a keď si ich dáte do kútiku oka nádherne zožiaria váš pohľad. Ich jedná nevýhoda je, že majú len 5 odtieňov. Ja mám doma Mint, Peach a Nude.


Štetce na líčenie


Oriflame má aj svoje štetce za celkom rozumné ceny. Ja som chcela skúsiť aspoň jeden a kúpila som si ho dávnejšie, keď som nemala ešte svoje sady od Morphe a Bh cosmetics.


Majú štetce na celú tvár a ja som sa rozhodla pre tento obojstranný na očné tiene. Na jeden strane je ploský štetec a na druhej hubkový aplikátor. Štetec som použila pár krát a bola som s ním spokojná, avšak keďže mám už lepšie štetce ho už moc nepoužívam. Ale ak chcete štetec dobrý za skvelú cenu, určite ich skúste.

Laky na nechty the ONE Oriflame


Oriflame má samozrejme aj svoju radu lakov na nechty. Niektoré sú menej kvalitné, iné sú perfektné. V ich katalógoch nájdete široké spektrum farieb lakov od výmyslu sveta. Ja mám tieto tri.


Páči sa mi na nich, že stačí jedna vrstva a máte 100% farbu, čo je fajn lebo, keď lak na nechtoch moc vrstvíte, tak sa vám nechty začnú štiepiť. Teda aspoň u mňa to tak je. Výdrž je tiež pomerne dobrá - také 4 dni vydržia na nechtoch určite.


Pleťová kozmetika Pure skin Oriflame


Najskôr som skúsila denní čistiaci gél Pure skin - Face wash. Je určený ma mastnú a problematickú pleť. Ja napriek tomu, že mám plet citlivú, tak je aj mastná hlavne v Té zóne. S týmto gélom si čistím pleť skoro každý večer a je dobrý aj na doodličovanie, proste po ňom pleť zostane úplne čistá.


Druhá vecička na pleť je Pure skin - blackhead clearing mask. Je to peeling - pleťová maska na čierne bodky. Nanesiete si ju na pleť, necháte pôsobiť 5 minút a opláchnete. Pleť je po nej hebká a pri naozaj pravidelom používaní vás čiernych bodiek zbaví, teda u mňa to fungovalo aspoň na nose. Tretí pre mňa zázrak je mini gél Pure skin - SOS spot gel. Pokiaľ sa vám vyhodí na pleti nejaká zákerná vyrážka potriete si ju týmto gélom a do 2 dní je fuč. A garantujem vám, že to naozaj funguje ;-) 

Vychytávky Oriflame k pleťovej kozmetike


Okrem rôznych druhov kozmetiky v katalógoch Oriflame nájdete aj rôzne vychytávky, ako je napríklad táto látková čelenka na gumičku, ktorá perfektné udrží vlasy, keď sa odličujem, alebo si dávam masky a peelingy.


Prednedávnom bol boom okolo konjakových špongií a Oriflame nezahálaľ tiež a do svojej ponuky zaradil túto milučkú špongijku tiež. Ona je úplne tvrá, ale keďu namočíte do teplej vody, zmäkne a narastie asi do trojnásobnej veľkosti. Je fajn an čistenie aj odličovanie pleti.

Z Oriflame som skúsila aj telový sprej, ktorý je pre mňa nevyhnutnosťou v lete, kedy potrebujem trošku schladiť a osviežiť. Tento môj je s vôňou levandule a fíg. A posledná vychytávočka je sprej na nohy, ktorý som nedávno dostala k meninkám. A nie je to len taký obyčajný sprej, ale je to sprej na nohy proti tvorbe otlakov. 


Neviem, ako vy, ale ja si môžem dať hociaké kvalitné topánky a aj tak ma odtlačia. Tento zázrak som skúsila asi v najvhodnejšom teste fungovania - na svadbu, kde som trsala do štvrej rána v lodičkách. Pred tým, ako som si ich obula, som si nohy nasprejovala týmto sprejom, ktorý inak aj príjemne vonia a poviem vám, že ani jeden odtlač či plúzger, alebo ošúchanie som nemala! Takže, ak máte aj vy takýto problém, odporúčam vám toto všetkýmu desiatimi.

Používate niečo od Oriflame aj vy? Dajte mi vedieť do komentáru! :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára