9/12/2017

Letné vychytávky a prepadáky - recenzie Esteé Lauder, sephora, M.A.C, trend IT UP a viac!

Leto sa nám nenávratne skončilo už pred dobrým týždňom, a keďže ja som spomalená a neviem napísať článok presne 1. septembra o letných úlovkoch, ako iné blogerky, tak ho tu mám pre vás, až teraz. Toto leto mi prinieslo veľa super veciečiek, ale po dlhšom testovaní som na niektoré názor zmenila. Tak poďme nato.


trend IT UP

Článok o mojich prvých úlovkoch ste si prečítať už mohli. O tom, že som si túto značku obľúbila svedčí aj to, že svoju zbierku stále rozširujem. Čo v mojej zbierke pribudlo?


Svoje miesto si u mňa našli dve tekuté linky na oči. Prvá v strieborno-šedom odtieni - 050 Intense color eyeliner waterproof. Táto linka je skutočne a nepochybne vodeodolná a perfektné pigmentovaná. Nepraská a ani ma z nej neštípu oči. Druhá linka je bielej farby - 010 Cool breeze liquid eyelier, ktorá je z limitky, takže ak ste si ju nekúpili, kým bola v dmke, tak ju tam už pravdepodobne nenájdete. Potešilo ma, že ide asi o prvú bielu linku z drogérie. Čo sa týka pigmentácie, treba dať dve vrstvy, kým je skutočne biela a pokiaľ sa snažíte už o tretiu vrstu, tak vám v kútiku oka popraská. Teda aspoň mne sa to stalo.


Mnohé české blogerky si pochvaľovali ceruzku na oči Waterdrop brow liner waterproof, tak jasná vec, že som po nej siahla aj ja. Je fajn, že ceruzka je vykrojená do trojuholníkového tvaru, je mäkká a má na druhom konci aj štetec na učesanie obočia a rozmazanie farby po obočí, čo je pri tejto ceruzke určite potrebné, inak pôsobí moc tvrdo a nie je dobre rozmazaná po okrajoch obočia. Ja mám odtieň 020 (swatch vyššie na foto). Dve vecičky mi boli aj darované vďaka mojej Evke, ktorá ma potešila na meniny darčekom v podobe matného rúžu a ceruzky na pery. Vybrala pre mňa ako stvorené odtiene:

trend IT UP Contour & glide lipliner - 463

trend IT UP Ultra matte lipstick - 463
S ceruzkou aj rúžom som samozrejme spokojná. Odtieň rúžu je totožný s odtieňom Merlot od Gerard Cosmetics, takže keby ste hľadali lacnejšiu a dostupnejšiu verziu nájdete ju v dmke. Vodu rúž aj ceruzka prežil, horšie to bolo s mastným jedlom, kedy už boli fuč.


SEPHORA

Tieto vychytávky som si priniesla z medových týždňov z Grécka. Ide o jednotný dlhotrvajúci tieň s glitrami v odtieny Fairy princess, ktorý je úplne rozprávkový a ľutujem, že som si nezobrala k nemu ešte aspoň jeden. Glitríky neopadávajú a tieň krásne drží aj bez bázy.


Ďalej som si priniesla tekutú linku na oči v odtieny 05 Lively Purple, ktorá je trošku slabšie pigmentovaná - treba aplikovať dve vrstvy, ale rýchlo schne a potom nepraská, takže je to celkom v pohode. Tretím je tekutý matný rúž Cream lip stain v extravagantnom odtieni 20.


Drží ako divý a ide velice ťažko dole, takže predpokladám, že aj ostatné odtiene sú takéto kvalitné.


M.A.C

Štvrtým úlovkom z dovolenky v Grécku bol tento, môj prvý M.A.C rúž, o ktorom som vám už básnila na instagrame.


Krásne hydratuje pery a tien odtieň je neskutočný! Ešte k tomu som ho kúpila v zľave, takže hviezdy boli proste na mojej strane :-)


Podkladové bázy pod makeup

Toto leto som si osvojila aj moju prvú vecičku z dekoratívnej kozmetiky od MARY KAY, ktorú som si kúpila na notino.sk. Je to určite najdrahšia báza, akú som kedy mala, ale poviem vám, že stojí zato. Ak máte radi gélové bázy, ktoré vám vyplnia každý jeden pórik, zanechajú pleť jemnú a zaschnú asi do sekundy, tak toto je ono. Na druhej strane  je pre mňa veľkým sklamaním podkladová báza z Oriflame, s ktorou som bola zo začiatku spokojná, keďže mi hydratovala pleť, ale potom som prišla nato, že sa mi na nej neskutočne topí každý jeden makeup, je jedno ako silno si to zafixujem, takže pre mňa už ako báza nikdy viac.


Púder a makeup

Toto leto prišla do fann parfumerie nová značka BRONX COLORS. Tento púder zmatní pleť, pekne zjednotí farbu, nerobí fľaky, avšak neskutočne práši a to je asi aj dôvod, prečo sa k nemu už viac nevrátim, ale určite rada skúsim od nich niečo ďalšie. Dopriala som si aj vysnívaný makeup od Esteé Lauder legendárny Double Wear Stay-in-Place v odtieni Fresco. To je proste ono! Vysoké krytie, maximálne zjednotenie farby pleti, dokonalé zmatnenie. Ale samozrejme má aj svoje nevýhody. Hlavnou je, že nemá pumpičku (čo som vôbec netušila) a keďže je dosť tekutý, musíte byť maximálne opatrný. A ďalšou nevýhodou je, že si myslím ja osobne, že tie, ktoré máte fakt suchú pleť, tak na vás bude tento makeup vypadať, ako maska.


Vlasová kozmetika

Na instagrame ste mali možnosť vidieť unboxing balíčku z notino.sk, ktorý obsahoval šampón na farbené vlasy REVLON. Vďaka tomuto šampónu sa mi moje farbené vlasy pekne lesknú, avšak ak po ňom nepoužijete masku, kondicionér, alebo olej, tak vlasy ostanú ťažké. Maska od Kallos - Frutta nádherne cukríkovo - ovocne vonia, avšak sa mi vlasy po nej veľmi mastia. No a do tretice to moc u mňa nevyhral ali 3 miracle oil od AUSSIE, čo som bola teda dosť prekvapená, lebo ich kozmetiku mám rada. Neviem prečo (možno mi poviete vy), ale keď si olej dám pred umytím, mi šampón vôbec nepení a keď si ho dám zas po umytí so šampónom mám vlasy mastné. No proste celé zle, výber tejto vlasovej kozmetiky mi teda fakt nevyšiel.


Peeling na tvár a odličovacie utierky

A na záver opäť niečo pozitívne. Broskynkový peeling som dostala tiež ako darček od mojej Majušky, ktorá mi prezradila, že ho kúpila v TESCU, čo ma prekvapilo, pretože ten peeling je fakt pecka! Nádherne vonia, má v sebe mini peelingové kúsočky a nevysušuje mi pleť. Ďalším objavom boli micelárne obrúsky Balea, ktoré používam najmä, ak sa stane, že mi tiene popadajú pod oči, alebo ak mám len ľahký makeup. Je super, že narozdiel od iných nevyschnú hneď po pužití.

Toľko k mojicm letným radostiam a katastrofám. Čo urobilo vám radosť počas tohto leta?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára