4/07/2017

Revlon vs. Milani

Celkom sa mi zapáčili tieto porovnávacie recenzie makeupov, tak som si pre vás pripravila ďalšiu. Tentokrát porovnám makeup od Revlon - Colorstay a Milani - Conceal + Perfect.




Ako som vám spomínala v minulom článku stále hľadám niečo podobné a dostupnejšie makeupu od MAC, ktorý je pre mňa stále bohom makeupov. Tak hľadám, nakupujem, testujem..Začnime teda obalom. Obidva makeupy majú fajn sklenenný obal, otvárajú sa ľahko a majú pumpičku. Čo je super, lebo vďaka nej spotrebujete presne toľko makeupu, koľko potrebujete. Obidva sú 30ml. Čo sa týka ceny Revlon stojí okolo 11eur a Milani som kúpila v akcií okolo 8eur stál. Čiže cenovo sú na tom tak podobne .





Revlon mám v odtieni 150 a je vhodný na zmiešajú, až mastnú pleť. Milani mám v odtieni 02 Natural. Odtieň Revlonu som si skúšala priamo v predajni, kde som ho kúpila (pokiaľ sa vám dá testujte si makeup priamo na krk, tak lepšie trafíte odtieň, ako keď si ho dávate na ruku). Odtieň Milani sa mi vyberal ťažšie nakoľko ho mám z e-shopu a už v popise je uvedené, že ide o makeupy so žltým nádychom. Ak nakupujem niečo takto online, tak si proste prejde google obrázky, videá či instagram.




Aj keď sa vám makeupy môžu zdať vďaka obalu a aj prvému swatch obrázku, ako dva úplne tieňovo odlišné, nie je to úplne tak :-) Revlon je fakt bledučký odtieň vhodný na zimu a pre všetky bleduľky. Milani síce pri vytlačení pôsobí, ako jedna veľká oranžáda, ale ako vidíte aj na druhom obrázku, keď sa rozotrie je len jemne hnedkastý, dodá pleti takú živšiu farbu, ktorá je podľa mňa vhodná na toto jarné prechodné obdobie. Keď sa naň dá ešte bledší púder, tak je to super. Takže, čo sa týka odtieňov obidva sú fajn.

Revlon Colorstay


Aké sú plusy a mínusy Revlon Colorstay? Takže veľký plus pre mňa je určite odtieň hlavne teda na zimu. Plusom je aj jeho dlhotrvácnosť. Makeup som nosila pravidelne do práce, čiže som ho mala na sebe minimálne 9 hodín od rána. Nehovorím, že vydržal nedotknutý celých tých 9 hodín, ale cca 5 určite. Celkom pekne zakryje aj nedokonalosti pleti, farbu pleti zjednotí, ale kruhy pod očami neprekryje. Mínusom je asi to, že ma po čase začal vysušovať. Celú zimu bojujem s vysušenou pleťou okolo pier, nosa a v strede čela (áno píšem to tu furt, ako papagáj), ale s oteplením sa moja pleť upravila a týchto vysušených miest som sa zbavila, avšak tento makeup mi ich opäť spôsobil. Makeup je naozaj vhodný pre mastnú pleť, pretože má matný finish. Takže keby ho mám obodovať dám mu asi 8 bodov z 10. Čo je celkom fajn, nie?


Milani Conceal + Perfect


Milani som si kúpila na základe mnohých pozitívnych recenzii na e-shope, kde som ho kupovala. Celkom som sa naň tešila, keďže púder od nich je fakt topka. Avšak musím vám povedať, že bol pre mňa veľkým sklamaním. Odtieň je teda fajn, taký živší konečne som nesplývala so stenou a nevypadala, ako chodiaca mŕtvola :-D Keď som si ho naniesla mala som farbu pleti pekne zjednotenú, leskla sa len tak decentne, čo v závere vyriešil púder, keďže uprednostňujem matný makeup. Avšak stále bol taký "nezaschnutý". Keď som si aj po hodine prešla prstom po pleti makeup mi zostal na prste, keď som si pleť utrela suchou vreckovou, bola celá oranžová. Skúšala som si makeup aj zafixovať sprejom, vôbec to nepomohlo. Čiže sa maximálne odtláča..Makeup by mal byť zároveň aj korektorom, čiže 2v1. Kruhy pod očami vôbec neprekryje a ani nedokonalosti ako sú napr. nejaké pupáčiky. Skúšala som ho aj vrstviť, avšak to bolo na mňa potom už moc oranžové. No a čerešničkou bolo pre mňa to, že mi po asi cca 4 hodinách začal vytvárať fľaky na tvári. Neviem no, mne teda tento makeup vôbec nesadol. Budem rada, ak mi napíšete, akú skúsenosť máte s ním vy :-)

Takže tento makeupový boj vyhráva jednoznačne Revlon! 

2 komentáre:

  1. ja mám Revlon na normálnu a suchú pleť a teda nie veľmi mi sedí.. mi robí mapy :( a na to, že mám byť pre normálnu pleť mám pocit, že tiež dosť zvýrazňuje súche miesta tka neviem.
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento je na zmiešanú až mastnú pleť. Mastné miesta mi pekne zmatnil, ale po čase ma začal vysušovať tiež. Aj kamoška mi to hovorila, čiže tieto makeupy od Revlonu sú asi len na také krátkodobé použitie :-D

      Odstrániť