4/11/2017

Prvá pomoc pre vyšušenú kozmetiku

Tento článok bude iný, ako ostané. Nejde o žiadnu recenziu, ale o praktický tip, ktorý mi už viac krát zachránil kozmetiku, ku ktorej som mala hlboký, citový vzťah a nechcela som ju vyhodiť. Určite to poznáte aj vy, že po nejakom tom čase vám vyschnú gélové linky na oči, alebo pomáda na obočie. V tomto prípade, ak nemáte doma kokosový olej máte ďalší dôvod, prečo si ho kúpiť.


Moja milovaná pomádka na obočie od Anastasia Beverly Hills sa mi skoro po trištvrte roku vysušila, takže som musela niečo rýchlo vymyslieť, aby som ju mohla používať bez toho, že si štetec vždy nastriekam sprejom na fixáciu makeupu. To isté sa mi stalo aj s gélovou linkou od NYX.



Takže si tak hovorím, že čo je všeobecný liek na všetko a mohol by fungovať aj na toto? No predsa kokosový olej! Takže, ako nato?




Kúpime si kokosový olej, ak ho doma ešte nemáme. Teraz je už fakt dostupný všade, ale keby ste nevedeli, tak presne tento nájdete v dm drogerie, ale aj v rôznych bio obchdoch. Nájdeme si tú najmenšiu čajovú lyžičku, akú doma máme a po častiach kokosový olej pridáme do našich vysušených chudiatok. Zmiešame so štetcami, ktoré už tak nepoužívame, pretože môžu zostať dosť mastné.



A hotovko! Kozmetika zachránená :-) Spočiatku bude trošku tekutejšia, ale stuhe. Takto vypadali po cca 2 hodinách tuhnutia:



Samotné produkty som už aj skúsila či sa tento experiment neodrazí na ich kvalite. Obidve vecičky sú proste ako nové. Síce im trvá zaschnutie o trošičku dlhšie, ale práca s nimi je opäť jedna radosť! :-)


Páčilo by sa vám viac takýchto článkov? Dajte mi vedieť v komentároch! ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára