4/02/2017

Marcové farebné úlovky

S marcom sa nám konečne oteplilo a to sa prejavilo aj na úlovkoch, ktoré som si kúpila. Zamerala som sa hlavne na veselé farby, ktoré v mojej zbierke chýbali. Tento mesiac bol pre mňa bohatý najmä na tiene, po ktorých som dlho túžila.



OPV Gorgeous II


Na túto paletku tieňov som čakala neskutočne dlho kým bude dostupná aj na nejakom slovenskom e-shope a dočkala som sa. Hneď, ako som ju uvidela v ponuke ako novinku, tak som ju proste musela mať. Je to moja najdrahšia paletka, ktorú vo svojej zbierke mám, ale tie peniaze stáli zato.

OPV Shadow palette Georgeous II

Tá pigmentácia je neuveriteľná. Ak máte radi tiene s trblietkami/shimmerom, tak si určite prídete s touto paletkou na svoje.Pri líčení stačí naozaj len jedna vrstva a krásny lesknúci efekt je na svete. Nižšie nájdete aj swatch.

Keď miluješ NYX, tak nie je čo riešiť



Tento mesiac sa tiež nezaobišiel bez niečoho od NYX, veď ako inač :-) Dlho som chcela niečo mega farebné, veselé a keď mi kamoška Majuška oznámila, že ide do BA, hneď som jej pribalila zoznam aj so super farebnou paletkou od NYX - ULTIMATE SHADOW PALLET. Čo sa týka pigmentácie je dobrá, hlavne pri tých modrých, zelených tieňoch. Pri tých ružovejších to chce trošku viac vrstvenia, ale výsledok je nádherný:

NYX ULTIMATE SHADOW PALLET

K tejto paletke mi pribudli aj dva ďalšie pigmenty v zelenej a ružovej farbe a to sú proste pecky! Vždy keď sa mi naskytne príležitosť nákupu v NYX si kúpim ďalšie dva. To je vlastne moje oneskorené novoročné predsavzatie! :-D

NYX pigments


A keď už farebne, tak poriadne. Môj prvý modrný tekutý rúž, ktorý som si kúpila opäť pod vplyvom blogeriek.

Aký by to bol mesiac bez niečoho na pery


Čo mesiac to sa mi rozširuje moje zbierka rúžov. Počas marca mi pribudli dve ceruzky na pery značky Jordana a matný rúž z Oriflame.


L.A.Girl a Oriflame

Čo sa týka ceruziek na pery, tak sa trošku ťažšie nanášajú, treba trochu viac na pery pritlačiť. Ale výdrž majú fantastickú. Matný rúž od Oriflame nádherne vonia, dlhotrvácnosť je perfektná a cena je proste neodoľateľná - len cca 3,50! Farby máte tu:





Revlon vs. Milani a podkladová báza od w7



Stále sa snažím nájsť niečo cenovo lacnejšie porovnateľné s makeupom od MAC. Na makeup od Revlonu som narazila náhodou. Poznáte to, idete si po nákupnom centre a zrarzu, z ničoho nič vás vcucne do predajne s dekoratívnou kozmetikou a je jasné, že neodítete na prázdno. Takže asi tak, som prišla k makeupu od Revlon. Na makeup od Milani som si brúsila zúbky už dlhšie, opať vďaka blogerkám a veľmi pozitívnym recenziám. Špeciálny porovnávací článok týchto dvoch makeupov pre vás už chystám, čiže nebudem teraz nič prezrádzať. Ale poviem vám toľko, že Milani má od MAC veeeeľmi preveľmi ďaleko.. Čo sa týka podkladovej bázy od w7, tak tá je fajn. Je síce hnedá, ale nijako pokožku nesfarbí, nevysušuje, príjemne sa rozotiera a pleť pekne pripraví na makeup. Ja som s ňou veľmi spokojná. Jediné mínus je, že pri vytláčaní poletuje všade naokolo..



Revlon, Milani, w7


A na záver len v skratke. O maskare od PUPA ste si článok odo mňa už prečítali, ak nie, tak klikajte tu.




Pigment od Oriflame je už môj druhý. A ako aj pri NYX aj Oriflame má tieto pigmenty vo veľmi dobrej kvalite a v krásne pigmentovaných farbách. Ale sú o niečo drahšie, pokiaľ nie sú v akcií.


Kúpili ste si počas marca aj vy niečo, po čom ste dlho túžili? :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára