3/21/2017

Kozmetika na kontúrovanie tváre

Kontúrovanie tváre som si pri líčení veľmi obľúbila. Ponuka drogérií a e-shopov nám ponúka stále viac a viac produktov na kontúrovanie a aj pomôcok, ktoré nám ho uľahčia. Medzi taký základ, ako si vykontúrovať tvár patrí pre mňa lícenka a brozner, to by mala mať každá z vás. Avšak keďže ja rada skúšam rôzne druhy kozmetiky, tak samozrejme, že neviem odolať aj iným produktom na kontúrovanie.


GOSH - CONTOUR´N STROBE KIT (001 Light)


Túto paletku GOSH uviedol na trh minulý rok. Ja som ju získala v jednej súťaži. Obsahuje dva tmavšie tiene na kontúrovanie lícinych kostí, čela a brady. Jemnú broskynkovú lícenku a rozjasňovač, ktorý sa aplikuje na vrch lícnych kostí, nos, okolo obočia a nad a pod perami. Táto paletka mi slúži počas celého pracovného týždňa, pretože mi zaručí jemné, decentné a vhodné kontúrovanie do práce.

GOSH - CONTOUR´N STROBE KIT


GOSH - CONTOUR´N STROBE KIT

NYX - HIGHLIGHT&CONTOUR PRO PALLETE


Púdrová paletka na kontúrovanie, ktorú som si kúpila na základe viacerých pozitívnych recenzií od blogeriek/vizážistiek. Je skvelá! Obsahuje 4 tmavšie tiene, dva bledšie, jeden žltkastý a jeden rozjasňovač. Tú využívam na večerné líčenie, alebo keď mám čas sa líčeniu venovať troška dlhšie, ako 15 minút ráno. Vyhovuje mi najmä vtedy, ak líčim niekoho iného. Všetko potrebné na dokonalé kontúrovanie je v jednej paletke, čo je super!

NYX - HIGHLIGHT&CONTOUR PRO PALLETE 

NYX -  HIGHLIGHT&CONTOUR PRO PALLETE



beautyUK - ULTIMATE contour pallete


Paletka, alebo skôr už jej len zvyšky, bola mojou prvou krémovou, kontúrovacou paletkou, s ktorou sa kontúrovať v učila. Keď som si časom kúpila už iné produkty na kontúrovanie (vlastne tie nasledujúce), tak som ju už mala s čím porovnať. Odtiene sú dosť mastné, idú veľmi ťažko umyť zo štetcov a pomerne ťažko sa rozotierali. Ale aspoň, že na obale bolo vysvetlené, ktorý odtieň sa na akú časť tváre aplikuje.

beautyUK - ULTIMATE contour pallete


beautyUK - ULTIMATE contour pallete

L.A. Girl PRO.conceal


Na tieto dva krémové produkty na kontúrovanie, ktoré sú zároveň aj korektormi som tiež čítala veľmi veľa dobrých recenzií a táto moja stručná sa tiež radí medzi ne. Ako prvý som si kúpila biely korektor v odtieni Porcelain. Používala som ho zo začiatku len ako korektor. V tom ma nesklamal a je to asi najlepší korektor, aký som kedy mala. Potom som si kúpila korektor žltej farby určený na kruhy pod oči, takže tento biely používam len na kontúrovanie vrchnej časti líc/pod očami, nosa a čela (nad obočím). Ako posledný som si kúpila tmavý v odtieni Toast. Všetky majú v sebe zabudovaný aj aplikátor, ktorým sa perfektne nanášajú na pleť. Ja ich nanesiem na miesta, ktoré potrebujem, nechám trošku zaschnúť a potom s navlhčeným štetcom, alebo blendrom postupne rozotieram/roztieňujem po pleti. Sú to pre mňa zatiaľ najlepšie tekuté produkty na kontúrovanie!

L.A. Girl PRO.conceal


L.A. Girl PRO.conceal


L.A. Girl PRO.conceal

Osobne rada používam aj púdrové aj krémové produkty na kontúrovanie. Záleží to od toho, koľko mám času a na akú príležitosť líčim seba či ostatných.

 Čo uprednostňujete vy? Skúsili ste už aj vy niektorý z týchto produktov?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára