3/12/2017

PUPA - recenzia o maskarách Vamp!

istý čas (presne od polovici decembra) pre vás testujem túto mnohými blogerkami vychválenú maskaru od PUPA - Vamp! Je to v podstate prvá vec, ktorú som si kúpila pod vplyvom blogeriek. Maskara Vamp! má dva modely. Ja som už otestovala obidva. Tu je pre vás výsledok!




Prvú som si kúpila teda v polovici decembra (tú vpravo - pozri nižšie fotky). Pred tým som mala asi s tromi maskarami od Avon, Rimmel a Catrice problém, že sa mi po 2 - 3 týždňoch vyšusili a začali opadávať, čo fakt neznášam. Táto maskara mi vydržala dva a pol mesiaca, keď začala opadávať a vyschla, čo je pre mňa zatiaľ asi rekord. Mám radšej prirodzené štetinky na maskare, lepšie sa mi s nimi rozčesáva. Maskara bola fakt skvelá. Splnila moje očakávania a potvrdila mi tvrdenia blogeriek. Najväčším plusom bola tá výdrž. Avšak sa trošku odtláčala na viečko.



Nižšie vidíte, že táto kefka vytvorí prirodzený look mihalníc, pekne ich predĺži aj vytočí, no na objeme mi nejako nepridala.


Voči druhému modelu - Vamp! EXTREME som bola troška skeptická hlavne kvôli kefke, pretože tieto druhy kefky/aplikátora mi zvyknú pichať do oka. (Neviem či je to mojou mantavosťou, alebo čím :-D) Ale tieto "umelé" štetinky ma milo prekvapili. Absolútne mi nepichajú do oka, čo sa mi stalo asi fakt prvý krát. Maskaru používam už cca 12 dní, a čo som osobne nečakala som s ňou spokojnejšia, ako s tou prvou.



Ako vidíte táto Vamp! EXTREME vytvorí oveľa výraznejší look a mne dodala viac objemu do mihalníc a aj ich pekne vytočila. Uvidím za koľko začne opadávať.


Najlepšie riešenie je aplikovanie obidvoch maskár na mihalnice. Najskôr tú jemnejšiu a potom túto "extrémnu". Ale mihalnice sú potom už trošku polepené, čo sa niekomu nepáči..



Vamp! maskary majú ešte vo dvoch odtieňoch - hnedá a modrá. Akú máte skúsenosť s touto maskorou vy? Ktorá maskara je pre vás top? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára