3/07/2017

Februárové vychytávky

Marec sa nám už celkom pekne a hlavne teplúčko rozbehol. Ani vo februári som nezaháľala a nakupovala kozmetiku o sto šesť, ale samozrejme preto, lebo som ju potrebovala, nie preto, lebo som neodolala :-P (irónia 4 ever). Aké vychytávky priniesol pre mňa február?



  1. Púdrovú paletku na kontúrovanie - NYX
  2. Pigmentový tieň na oči - NYX
  3. Linka na pery, alebo oči - NYX
  4. Leskorúž - NYX
  5. Púder - PAESE
  6. Podkladová báza - PAESE
  7. Umelé mihalnice - Red cherry eyelashes
  8. Makeup - L.A.Girl
  9. Tekutý korektor na kontúrovanie - L.A.Girl
  10. Žltý korektor na kruhy pod oči - L.A.Girl
  11. Metalický rúž na pery - Gerard Cosmetics
  12. Rúž - Bourjois

Ako viete produkty od NYX mám veľmi rada, preto som využila možnosť návštevy Bratislavy a Interbeauty 2017 a kúpila si, po čom moje srdce už dlho túžilo. Kontúrovaciu paletku som si kúpila pod vplyvom viacerých blogeriek, ktoré ju vychvaľujú do nebies. A viete čo? Majú pravdu! Článok o produktoch na kontúrovanie mám v pláne napísať čoskoro, takže sa vám k nej vyjadrím hlbšie. INTENSE butter gloss - leskorúž mám už druhý. Keďže sa mi prvý osvedčil, tak som si musela proste zaobstarať ďalší. Tieto rúže majú maximálne pigmentové farby, zaručia vám dlhú trvácnosť a máte pery skutočne ako keby potreté masielkom. Zelená linka je vlasne na pery, ale ja som sa rozhodla ju nosiť aj ako linku na oči. Pigmentový tieň striebornej farby je nádherný. Najlepšie na NYX je, že je to cenovo maximálne dostupná značka, ktorá vám zaručí fakt slušnú kvalitu.

Líčenie s NYX pigments 



NYX INTENSE butter gloss - TRES LECHES


Ako viete, som veľká fanúšička aj umelých mihalníc od Red cherry eyelashes. Staré modely neprežili moje žúrovanie, tak to chcelo nové. Tentokrát som si zaobstala modely NUDE ONYX, BERKELEY a také neutrálne, overené PRIMROSE.

Takto niejako vypadá model BERKELEY - krásny, prirodzený, strapatý :-) 

Recenziu k makeupu od L.A.Girl na mojom blogu už nájdete. Keby ste ho nááhodou nevedeli nájsť, stačí kliknúť sem. Ďalšie dva produkty od tejto značky sú pre mňa top produkty na kontúrovanie (bližšie budú popísané tiež v článku o týchto produktoch). Teda hlavne ten hnedý. Žltý slúži na zakrytie kruhov pod očkami. Ak ak vás trápia títo naši večný nepriatelia, tak ho určite skúste. Jeden aj druhý stoja cca 4,10 a nájdete ich na www.krasotika.sk.


Značka PAESE mala tiež svoj stánok na Interbeauty 2017. O púdriku som vám čo to napísala tu. Podkladová báza sa dostáva na vrchol podkladových báz, ktoré som doteraz skúsila. Táto podkladová báza je určená na suchú a citlivú pleť, akú ja počas zimného obdobia mám. A zdá sa mi, že v porovnaní s podkladovou bázou od PUPA mi vďaka tejto makeup vydržal počas dňa dlhšie. Lenže sa mi už počas mesiaca dosť minula a aplikátor, teda pumpička už do seba tie zvyšky nenaberie, takže ju musím vyberať so štetcom.


No a čo by to bol mesiac bez toho, aby som si nekúpila aspoň 3 rúže. Na rúžoch si inak asi najviac ulietavam. Konečne po dlhej dobe som si kúpila metalický rúž od mojich milovaných Gerard Cosmetics (do teraz vďačím mojej maniačke Naďke, že ma s touto značkou zoznámila). Je paráááádny a chcem všetky! :-D Pre niekoho je táto fialová farba moc odvážna, ale ako ja stále hovorím - farieb sa netreba báť! Nech si o vás mysli kto chce, čo chce noste farebné rúže aké chcete, lebo je to super!

Gerard Cosmetucs - METAL Matte LIQUID LIPSTICK - Grape Crush

Z úplne iného súdku je rúž od Bourjois. Je to úplne jemnučký leskorúž, ktorý som vyhrala v súťaži cez ich instagram, takže sa oplatí sledovať nielen mňa, ale určite aj ich :-P Rúž je skôr leskom, ale veľmi príjemným. Má gélovú konzistenciu a aj keď sa lesk po pár hodinách stratí, tak farba na perách ostáva.

Bourjois ROUGE EDITION Souffle de Velvet - 04


A teraz telovo - pleťovo - vlasové kozmetické okienko. Nie len tak zo srandy sa hovorí, že bio kozmetika sa oplatí. Ja som sa o tom sama presvedčila vďaka týmto trom produktom - krém, sérum, mydlo, ktoré nájdete na www.bio-way.sk.



Ak aj vás trápi suchá pokožka na tvári, ale po celom tele, tak určite skúste tento vychytaný krémik z bambuckého masla od MYLO. Ja zvyknem mávať v zime najmä v okolí nosa, v strede čela a pri kútikoch suchú pokožku. Verte tomu, že som skúsila všetko cez kokosový olej, krémiky od Neutrogeny a aj vyšších cenových kategórií a nič mi nepomohlo, Ale toto! To je to čo som potrebovala.


Poznáte to, vek rastie, vlasy vypadávajú :-D Ale nie :-) Však mám len 25! Ale už aj to je niečo ahm..dobre, nepodstatné. Ako mám problém so suchou pokožkou v zime, tak mám aj problém s plznutím vlasov, ktoré sú v zime fakt asi všade. Najskôr som používala tonikum od Plantur. To mi celkom pomohlo, ale stále to nebolo ono. Tak som si povedala, že skúsim aj toto serúm. Používam ho už skoro mesia a výsledky sú čoraz lepšie. A veľmi pekne mentolovo vonia.


A na záver ešte pár slov k tomuto úžasnému mydielku. Ja sa odličovať s krémami, ani vodičkami nemôžem, lebo sa mi automaticky zapália oči. Takže sa odličujem mydlom. A toto je úplne božské. Mám už druhé. Nielen že sa s ním odličujem, ale vďaka časti s aktívnym uhlím sa aj peelingujem. Zabraňuje tvorbe akné, čistí pleť od nečistôt aj masnoty a pleť aj hojí. Je to proste zázrak. A takto nejako to vypadá, keď sa peelingujem


Ktorý z mojich vychytávok za február vás oslovil najviac? Dajte mi vedieť do komentáru, ja si idem zatiaľ pustiť moje obľúbené Vampire Diaries! ♥

2 komentáre:

  1. Idem skusit ten LA Girl concealer zlty:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ho skús Nadi :-) Ja som s ním veľmi spokojná a časom si plánujem kúpiť aj ten zelený na vyrážky.

      Odstrániť