2/19/2017

Porovanie púdrov a makeupu

Medzi moje najnovšie úlovky patrí púder od značky PAESE a makeup od L.A. Girl, tak som si povedela, že ho pre vás porovnám s tým, čo mám doma už dlhšie.


Nový púder a makeup budem porovnávať s púdrom značky MILANI a makeupom od PUPA.




Púder od PAESE som si kúpila na výstave INTERBEAUTY 2017, kde mala táto značka svoj stánok, tak som bola rada, že konečne od nic niečo skúsim, keďže kamennú predajňu zatiaľ nemajú. Púder od MILANI som si objednala v novembri 2016, a ako vidíte sami, tak sa mi už pomaličky začína míňať.


Ide o odtieň MEDIUM, ktorý mojej pleti dokonale sadol. Príjemne vonia, perfektne kryje a na pleti zmatní, čo má.


Ako vidíte ide o svetlý odtieň. Zo začiatku sa z neho vôbec neprášilo, ale po určitej dobe (cca 3 mesiace) sa z neho začalo trošku prášiť. Teraz vlastne neviem, či tú prášivosť má na svädomí samotný produkt, alebo štetec. Lebo som bola v tom, že štetec :-D Ale asi to bude štetcom, pretože ten od PAESE nepráši vôbec. MILANI púder nájdete na www.krasotika.sk a jeho cena je 6,59.


Zmatňujúci púder s argánovým olejom od PAESE je približne toho istého odtieňu, ako MILANI, možno o ministupeň tmavší. Ide o odtieň č. 3. Aj tento púder perfektne zmatní pleť, krásne dokončí celé líčenie a tiež veľmi pekne vonia. Čo sa týka dlhotrvácnosti týchto dvoch produktov, tak sa mi zdá, že púder od PAESE je na tom kvalitovo o trošku lepšie, ako MILANI. MILANI tak cca po 4 hodinách sa začína vytrácať a na pleti tvorí také vrásky. S PAESE pleť treba pre púdrovať tak cca po 8 hodinách, pričom fixačný sprej na makeup do práce vôbec nepoužívam.


Čo sa týka obalu, tak ten od PAESE sa mi zdá kvalitnejší, má v sebe zrkadielko aj púdrenku. Púder od MILANI má v sebe tiež zrkadielko aj púdrenku, ale čo je zas zaujímavejšie na tomto púdri je to oddelené "poschodie" medzi púdrom a zrkadielkom. Ale môžem vám potvrdiť, že obal od MILANI prežije aj pád :-D Púder na www.paesecosmetics.sk stojí 10,99. Ja som si kúpila ešte podkladovú bázu a mala 10% zľavičku.


Makeupy sa vám podľa fotiek môžu zdať odtieňovo úplne odlišné, ale nižšie uvidíte, že to tak nie je.



Makeup od PUPA - Active Light používam cca od polovice decembra, odkedy sa z neho minula presne polovica. Používam ho každý deň do práce či večer von, všade. Zaujal ma najmä tým bledučkým odtieňom a predsa len som chcela skúsť aj makeup od tejto značky. Makeup je veľmi ľahučký, pleť vôbec nezaťažuje, šikovne sa rozoteria, je veľmi tekutý. Má pumpičku z ktorej vám na prvé stlačenie vyjde dostatočne veľa makeupu na pokrytie skoro celej tváre. Pleť zmatní, ale čo sa týka krytia tak je potrebné použiť vždy korektor či sa jedná už o kruhy pod očami, alebo vyrážky. S výdržou je na tom asi tak, ako púder od MILANI.



Makeup od L.A. Girl som chcela skúsiť, lebo som veľmi spokojná s korektormi tejto značky. A neľutujem! Síce som najskôr váhala, lebo som sa bála, aký odtieň mi príde, ale som so svojim výberom spokojná. Má trošku oranžový podtón, ale vôbec mi to nevadí, pretože už začína vykukáť slniečko a nechcem už splývať s bielou stenou :-D Ale zas ani byť oranžová, ako niektoré dievčatá, ktoré to preháňajú so solárkom..A tento makeup mi v kombinácií s púdrom od MILANI ponúkol to, čo som hľadala. Perfekte kryje, zmatní dokonale pleť a jeho dlhotrvácnosť je perfektná! Jediná jeho nevýhoda je to, že sa trošku ťažšie rozotiera a pumpičku musíte stlačiť viackrát, kým dostanete dostatočné množstvo makeupu von. Ale inak všetky palce hore.



A teraz sa vrátme k tým odtieňom. Ako vidíte po vytlačení je tam naozaj veľký rozdiel. Ale nižšie na foto vidíte, že keď sa makeup od L.A. Girl rozotrie, tak ten rozdiel tam až taký nie je. Makeup od PUPA stál cca 11eur (fakt som si neni istá) a makeup od L.A. Girl nájdete opäť na krasotika.sk za cenu 9,80.

Ako by som to zhrnula? Asi tak, že púdre obidva by som vám určite odporúčala skúsiť, lebo to stojí zato. Makeup od PUPA len v tom prípade, ak nemáte moc problematickú pleť a aj suchú a vyhovujú vám makeupy, ktoré nezaťažujú pleť. Makeup od L.A. Girl by som odporúčila zas tým, ktoré hľadajú niečo v kvalite MAC, ale za trojnásobne nižšu cenu :-)

Majte ešte peknú nedeľku maniačky moje ♥

1 komentár:

  1. Za mňa čo sa týka makeupu je na prvom mieste Mary Kay, fakt mi to sadlo a zatiaľ aj všetkým babám, ktoré som líčila. Ale mám aj makeup od Paese, rovnako aj púder (ale transparentný) a sú to taktiež skvelé výrobky :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť