6/27/2020

Krémový prírodný dezodorant Sun&Moon Kozmetika

Už je to viac, ako mesiac, čo testujem pár kúskov z Jankinej prírodnej kozmetiky značky Sun&Moon. Z vašich reakcii na instagrame viem, že vás najviac zaujal prírodný krémový dezodorant. Preto som rozhodla, že mu venujem dlhšiu recenziu spolu s rozhovorom s Jankou, ktorá je odborníčka na tvorbu prídodnej kozmetiky. A na konci čĺanku vás čaka aj prekvapenie!


Z ponuky krémových dezodorantov Sun&Moon som si vybrala kombináciu Levandula&Vanilka. Tieto dve vône zbožňujem v akejkoľvek forme. Pri drogérkových dezodorantoch mi niekedy vadila príliš intenzívna vôňa , ktorá pôsobí lacno a nevkusne. Vôňa krémového dezodorantu je prirodzená, príjemná a nevtieravá. Ktoré prírodné vône najviac pohlcujú pach potu? Janka vám rada poradí:

"Príroda nám poskytla riešenie naozaj na všetko, aj na pomoc so zápachom ☺ Napríklad taká Šalvia lekárska nám pomáha zmierniť nadmerné potenie, preto ju aj ja používam ako aktívnu látku v mojom dezodorante. K bylinkám, ktoré nás krásne prevoňajú, patria tiež levanduľa, rozmarín a citrusové silice. Čajovník sa zase postará o elimináciu baktérií, ktoré spôsobujú zápach."

Pri aktívnejšej činnosti, kedy som sa viac zapotila sa ako keby obnovila (a to som ho testovala aj počas jumpingu). Je takýto druh produktu vhodný aj pre športovcov, či len na bežnú spotrebu? Janka mi ochotne odpovedala na túto otázku:

"Nevidím dôvod, prečo by nebol vhodný aj pre športovcov ☺ A čo sa týka praktickosti, od tohto leta budem mať k dispozícii aj tuhé dezodoranty vo vysúvacej tube pre ešte jednoduchšiu aplikáciu ☺" 

Tak, ako aj bežné dezodoranty, tak aj tento si môžte nanášať na pokožku podľa vašej potreby. Pri prírodnom produkte máte istotu, že si na svoje telo nenanášate žiadnu zbytočnú "chémiu" niekoľko krát za deň. Aj Janky som sa opýtala, či existuje nejaký limit v nanášaní prírodného krémového dezodorantu:

"Nanášame si ho vždy, keď potrebujeme obnoviť jeho účinky alebo vôňu. U každého je to individuálne, všeobecne ale presný limit neexistuje." 

Dezodorant som si skúsila naniesť aj tesne po holení, lebo som chcela otestovať citlivosť mojej pokožky voči nanášaniu. Počas testovania som nemala ani raz podráždenú pokožku. Pri niektorých sprejových dezodorantoch sa mi stalo, že ma pokožka chvíľu štípala a zostala podráždená. Citlivú pokožku pod pazuchami nemám, ale kvôli vám som sa Janky opýtala, či sú krémové dezodoranty vhodné aj na citlivú pokožku:

"Znášanlivosť každého produktu si treba najprv vyskúšať sám na sebe, lebo každý má hranicu znášanlivosti inde ☺ Všeobecne ale platí, že ľudia s veľmi citivou pokožkou by sa mali vyhnúť dezodorantom s obsahom sódy alebo s vysokým podielom vonnej zložky, poprípade môžu zvoliť variant úplne bez vône. U mňa si môžete vybrať dezodorant so sódou alebo bez ☺"

Ako som si dezodorant nanášala? Vždy som si ho rozotrela palcom po bruškách ostatných prstov, a tak naniesla na pazuchu. Tým pádom sa jeho krémová štrúktúra mierne rozpustila a ľahučko nanášala. Okrem toho po krémovom dezodorante vám nezostanú na oblečení žiadne fľaky. Aké sú ďalši výhody požívania prírodných krémových dezodorantov od Sun&Moon?

"Najhlavnejšou a najdôležitejšou výhodou je fakt, že neobsahujú pre telo škodlivé látky. Tieto látky môžu byť rôzne a spôsobujú napríkad upchanie potných žliaz, čím vlastne bránia telu v jeho prirodzenej činnosti vylučovania potu za účelom termoregulácie alebo zbavenia tela škodlivín. Iné narúšajú činnosť hormónov a tým pádom negatívne ovplyvňujú veľa procesov v našom tele. Okrem iného sa tieto látky spájajú s chorobami ako sú astma, neplodnosť alebo dokonca rakovina. Prírodné dezodoranty fungujú na inom princípe, ktorý je pre nás bezpečný."

Chceli by ste prírodný krémový dezodorant od Sun&Moon skúsiť aj vy? Môžte ho vyhrať! Stačí, keď v článku nájdete odpoveď na otázku: Aká bylinka nám pomáha zmieriť nadmerné potenie?
Svoje odpovede píšte do komentárov pod článok (a nezabudnite uviesť meno a priezvisko, poprípade vaše meno na instagrame ). Víťaz bude vyhlásený 7.7.2020 na mojom instagrame aj Facebooku a bude si môcť vybrať jeden ľubovoľný prírodný krémový dezodorant od Sun&Moon! 

20 komentárov:

  1. Šalvia lekárska ����

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šalvia lekárska ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný6/28/2020

    Je to bylinka Šalvia lekárska, ktorá pomáha zmierniť potenie pokožky.

    @Victoria.vive

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to šalvia lekárska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šalvia lekárska 👌 by_tatianaa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. MARTINA Katuščakova6/29/2020

    šalvia lekarska

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Šalvia lekárska 🙂 sona.kol

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný6/30/2020

    Šalvia lekárska ��
    @majka_handmade

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moja obľúbená šalvia lekárska @jeremiasova25

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Salvia lekarska ☺️ luccysha

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Salvia lekarska :) FB:Tatiana Tamperella

    OdpovedaťOdstrániť