5/15/2020

Recenzia o produktoch Bell Cosmetics

Poznáte značku Bell cosmetics? Ja ju vnímam, ako menej známu značku. Preto som sa rozhodla skúsiť pár kúskov. Ako dopadlo moje testovanie? 


HYPOAllergenic Nude Eyeshadow (04)

Malá paletka, ktorá obsahuje 5 tieňov a stojí 4,50€. S paletkou som sa nedávno líčila v live streame na instagrame a tu je moje zhodnotenie: 


  • matný tmavohnedý tieň neopadával pri nanášaní pod oko, ale zvyšok tieňov áno (osobne mi nevadí, keď tiene opadávajú pod oči, lebo si ich líčim skôr, ako pleť) 
  • pri tieňovaní sa vytráca pôvodná vrstva farby a tvoria sa nepekné fľaky
  • tiene v paletke sú veľmi slabučko pigmentované 
  • pri vrstvení nevynikne farba, ktorú si nanášate na pôvodnú vrstvu
  • najbledší tieň je najlepšie využiteľný na jemné prejasnenie spodnej línie obočia, keďže je takmer priesvitný a má v sebe jemnučké perľeťové trblietky. 

Celkovo ma paletka neoslovila, ale možno pre ženy v zrelom veku, ktoré majú citlivé oči a tiene si dávajú len príležitostne a nie sú pri výbere náročné bude fajn.

Starlight Eye Pigment (01 Champagne)

Ako aj pri paletke, tak aj pri pigmente sa mi osvedčilo to, že tiene nestačí len naswatchovať na ruku a vytvoriť si o nich názor, ale treba ich aj reálne vyskúšať na oku. 



Odtieň pigmentu vyzerá na ruke nádherne, má krásny bronzovo zlatistý lesk a silnú pigmentáciu. Ako sa mi s ním pracovalo na viečku? 
  • pri nanášaní na oku som musela skúšať viacero techník, kým som dosiahla intenzitu, ako na ruke 
  • pigment som si nanášala štetcom aj prstom, avšak výsledok nebol taký, ako na ruke, nakoniec ho zachránili kvapky Duraline od značky Inglot, ktoré ho premenili na tekutý tieň s maximálnou pigmentáciou a leskom 
  • bez Duraline kvapiek bol nepoužiteľný.

Pre mňa je to najslabší pigment, aký som kedy skúsila (mám skúsenosť s pigmentami od značiek NYX, ColourPop, Oriflame a Inglot - so všetkými som bola maximálne spokojná). 

HYPOAllergenic Mascara

Dve maskary z rady HYPOAllergenic som skúšala ešte minulé leto. Z klasickej som mala verziu Long&Volume (predlžujúca&objemová) a ešte Waterproof (vodeodolnú). Obidve som si kúpila v teta drogérii, kde nájdete niektoré produkty tejto značky. Aké sú? 

  • mihalnice mi len zafarbili na čierno 
  • nemala som ich vytočené ani predĺžené
  • vodeodolná verzia po cca 2 hodinách veľmi opadávala pod oči. 
A teraz už prejdeme k produktom, ktoré stoja za to. 

HYPOAllergenic Long Wear Eye Pencil

Vysúvacie ceruzky mám v troch odtieňoch - v čiernej, hnedej a telovej. Všetky tri sú úžasné: 

  • používam ich najmä do vnútornej línie oka, kde skvelo držia
  • dajú použiť aj ako linka či už na horné viečko, alebo na zvýraznenie spodnej línie oka. 
  • ľahko sa tieňujú
  • sú dobrým podkladom na ďalšie tieňovanie s tieňmi. 

Ceruzky kúpite aj v teta drogérii za 3,50€.

Illumi Corector Lightening Skin Perfection Makeup Long-Lasting 

Už dlho som nemala tak žiarivú pleť, ako s týmto makeupom v kombinácii s rozjasňujúcim púdrom, o ktorom sa dočítate nižšie. 



Prečo by ste si mali tento makeup kúpiť? 
  • má stredné vyššie krytie (kruhy pod očami som musela mierne zamaskovať korektorom)
  • nepôsobí na pleti ako viditeľná, hrubá, neprirodzená maska 
  • zanechá na pleti rozjasnený finish 
  • nezvýrazňuje póry ani vrásky 
  • je ľahký a neodtláča sa

Makeup zaraďujem medzi mojich drogérkových obľúbencov. 

Hypoallergenic Face&Body Illuminating Powder

Milujem multifunkčné produkty, ktoré mi šetria miesto v kufríku, či v kozmetickej taštičke. Ak aj vy, tak by ste mali zbystriť pozornosť! 



Aké sú výhody tohto púdru? 
  • stačí jemne prejsť po celej tvári a výsledkom je rozjasnená pleť bez efektu mastnej/prehnane lesknúcej sa pleti
  • stredná fixácia makeupu, pri silnejšej odporúčam kombinovať s fixačným púdrom aj sprejom 
  • dá sa použiť aj ako rozjasňovač
  • keď ho viackrát navrstvíte dosiahnete silný, zrkadlovo - metalický lesk bez trblietok

Ak máte radi rozjasnenú pleťovku, tak kombinácia tohto púdru a vyššie spomenutého makeupu je to práve pre vás. A ešte k tomu vás to finančne nezruinuje. 

Hypoallergenic Fixing Mat Powder

Záver tejto recenzie bude patriť transparentnému púdru, ktorý je takou klasikou. Nejak ma neohúril, ale ak si ho kúpite nič tým nepokazíte:

  • dobre fixuje korektor pod očami bez pocitu suchej pleti 
  • zmatní lesklé miesta na pleti (v mojom prípade čelo, nos a bradu) 
  • na pleti je veľmi ľahký, nevytvára pocit stiahnutej a vysušenej pokožky
  • počas dňa treba lesknúce miesta prepúdrovať viac krát

Na základe týchto produktov si myslím, že produkty na pleť môže mať značka Bell cosmetics lepšie a kvalitnejšie v porovnaní s tými na oči. Aké sú vaše skúsenosti? 

1 komentár:

  1. Značku poznám, ale s produktami nemám žiadnu skusenost. Teda Bell tampony na odličovanie, to patri tiež pod tuto značku? AAk ano, tak s tými skusenost mám :-D
    Inak sa mi najviac pozdávaju tie ceruzky na oči, tie by som vedela využiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť