7/22/2020

Mix micelárok Mixa - recenzia na micelárne pleťové vody

Už dlho som nemala takého dlhodobého produktového favorita, akým sú micelárne pleťové vody od Mixi. Mojej zmiešanej pleti vyhovujú počas celého roka! Vďaka tomu, že majú v ponuke viac druhov si viem podľa aktuálnej potreby a stavu mojej pleti prispôsobiť aký druh budem používať. Konečne skončilo moje dlhoročné hľadanie ideálnej micelárky!


Optimal Tolerance (upokojujúca micelárna voda)

(cena: notino - 5,93 , dm - 6,19€)

Minulý rok som od jesene mala pleť v hroznom stave, keďže sme sa sťahovali (v podstate až dvakrát). Sústredila som sa najmä na to, aby to Hanka v pohode zvládala.  Seba som dosť zanedbávala hlavne, čo sa týkalo starostlivosti o pleť. Vtedy ma zachránila micelárka Optimal Tolerance, keďže moja pleť bola maximálne podráždená, citlivá a nesedelo mi nič. V starostlivosti o ňu som musela začať od znova a od základu, ktorým pre mňa je micelárka. Už po týždni bolo vidno prvé výsledky. Podráždenie pokožky postupne mizlo spolu so suchými miestami okolo pier, nosa a v strede čela. 



Anti - Imperfection (zmatňujúca micelárna pleťová voda)

(cena: notino - 5,45 , dm - 6,19€)

Postupne som sa dostala do "klasického" stavu mojej pleti, ktorým je zmiešaná pleť. Mastná T - zóna, červené miesta na pleti a rozšírené póry. S týmito chybičkami krásy bojujem najviac. Dlho som to neriešila, ale s narastajúcim vekom sa oveľa viac sústredním na starostlivosť o pleť. Tak som si povedala, že je najvyšší čas to riešiť. Zas som sa vrátila k základu a googlila som ostatné druhy micelárnych vôd Mixa. Anti - Imperfection je pre takúto pleť ako stvorená! Po pár týždňoch sa moja pleť začala oveľa menej lesknúť. Zdá sa mi, že aj póry sú o niečo málo menej výraznejšie. Hlavným pozitívom je menej mastiaca sa pleť, čo teraz počas horucích letných dní veľmi oceňujem.



Very Pure (micelárna pleťová voda bez alkoholu, vône, s 99,6%ingediencií prírodného pôvodu)

(cena: notino - 5,75 , dm - 6,19€)

Najnovším prírastkom do rodinky micelárnych pleťových vôd Mixa, ktorá je vhodná pre všetky typy pleti je Very Pure. Ocenia ju najmä tie z vás, ktoré uprednostňujú produkty na pleť bez alkoholu, vône a s obsahom prírodných ingrediencií. Čo je zaujimávé, že ju môžete používať aj na vaše detičky, ktorým ňou môžete utierať znečistenú tvár, či ruky. To som ešte nikdy u inej značky nepostrehla. Vy áno? 




Vo všeobecnosti platí, že každá jedna micelárna pleťová voda perfektne odličuje makeup, či už ten výraznejší, alebo bežný denný. Odlíči pleť aj oči. Avšak ak uprednostňujete na oči osobitý druh odličovača, tak Mixa myslí aj na vás.


Bi-phase Cleanser Optimal Tolerance (dvojfázový odličovač očí)

(cena: notino - 4,94 , dm - 4,19€)

Mojim obľúbeným produktom je aj menší 125ml dvojfázový odličovač očí. Používam ho hlavne pri výraznejších líčeniach, vodeodolných produktoch, či ťažko odlíčiteľných maskarách. Odličovač Optimal Tolerance sa skladá z dvoch častí. Jedna je olejová a druhá vodná. Používam ho tak, že si ho nanesiem na tampónik, priložím si ho na oči a nechám chvíľku posobiť, aby rozpustil to, čo mám na očiach. Potom už len utriem smerom dole z očí. Žiadne trenie, či naťahovanie viečka nehrozí. Inak toto je jediný odličovač, ktorý obsahuje oleje, z ktorého ma neštípu oči. A ak ste sa vždy trápili s odličovaním glitrov, tak toto si musíte kúpiť. Ide to s ním ako po masle.




Našli ste aj vy svojho favorita medzi micelárnými pleťovými vodami? Ak nie, tak by ste sa mali pozrieť na ponuku značky Mixa. 

2 komentáre: