11/19/2019

Ako sme s Hankou testovali novinky z rady Calming Nights od baby Dove

Tento článok bude o kozmetike z trošku iného súdka. Bude o detskej kozmetike značky baby Dove. Vďaka tomu, že som ich ambasádorkou na stránke modrykonik.sk máme spolu s dcérkou možnosť otestovať  ich novinky z rady Calming Nights.

Čím je rada Calming Nights špeciálna? Okrem toho, že neobsahuje žiadne farbivá, ani sulfáty, ako aj ostatné produkty baby Dove je obohatená o vôňu harmančeka, ktorý má upokojujúce účinky na spánok detí aj dospelých. Harmanček upokojuje zmysly a pripraví dieťa na nerušený a pokojný spánok. 

Umývací gél aj telové mlieko Calming Nights sú vhodné na každodenné použitie. Na svoje si prídu aj detičky s citlivou pokožkou, ktora zostáva vďaka týmto dvom produktom čistá a hebká. 

A nebojte sa ju používať aj vy milé maminky! Telové mlieko som si obľúbila aj ja, keďže mám veľmi suchú pokožku, ktorá je po holení  (hlavne na nohách) častokrát podráždená. 

Telové mlieko Calming Nights mi s týmto problémom viditeľne pomáha. My sme si týchto dvoch nováčikov veľmi obľúbili. Ak by ste ich chceli skúsiť aj vy mali by byť dostupné v predajniach dm drogerie markt. 

1 komentár:

  1. Určite sa pôjdem po nich popozerať. Už dlho ich chcem vyskúšať a naša Alžbetka nemá žiadny kožný problém takže bude rada keď zase zmením kozmetiku a donesiem niečo nové. Ďakujem za tip

    OdpovedaťOdstrániť