11/11/2019

Boli ste už niekedy posadnuté jedným produkom? Ja áno!

Keď niečo nové testujem, tak si dávam na čas, aby som si mohla vytvoriť presný názor. Pri tomto testovaní hrozilo riziko, že jeden produkt stihnem minút rýchlejšie, ako napísať recenziu. Takže som sa musela poponáhľať s fotením, aby som vám aspoň kúsok z neho mala ako ukázať. O aké produkty sa jedná?


Poznáte značku SPORTIQUE? Ak nie, tak si z toho nič nerobte, lebo kým ma neoslovili so záujmom o spoluprácu, tak som ich moc nepoznala ani ja. Keď som si otvorila ich web stránku - https://sportique.sk/ - našla som tam veľmi zaujímavé produktové portfólio, ktoré je určené nielen pre športovcov (ako by sa podľa názvu mohlo zdať), ale aj pre bežných spotrebiteľov. 

V ich ponuke nájdete krémy na ruky/nohy, dezdoranty, balzamy na pery, pleťové toniká, šampóny, telové mlieka a podobne. Všetky produkty sú vyrábané z najčistejších zdrojov – bez ropných a syntetických surovín, ktoré bývajú pôvodcom a nosičom alergií, toxínov a karcinogénov. To znie super, však?

Ako už fotky a moje príspevky na sociálnych sieťach napovedajú ja som mala možnosť otestovať krém na ruky a deodorant. 

Krém na ruky je mojou novou závislosťou. Jemne sladko vonia po mede a masle. Má príjemnú konzistenciu našľahaného masla, ktoré sa ľahko rozotiera na rukách a nezanecháva ich mastné.

Ruky sú perfektne hydratované a lieči na nich aj extrémne suché miesta. Ja si ho dávam niekoľko krát počas dňa a v hustej vrstve na noc.

Tuhý deodorant ma oslovil jeho sviežou, citrusovou vôňou, ktorá nie je tak výrazná, žeby mi počas dňa prekážala, ale perfektne osvieži, keď je treba. Nezanecháva na oblečení žiadne biele fľaky. 

Prvý ťah pod pazuškou ide trošku ťažšie, keďže deodorant je naozaj veľmi tuhý, ale potom sa to už "rozbehne" a ide to ľahko. Myslím, že spĺňa všetky očakávania, ktoré od produktu proti poteniu vyžadujem.

Ak vás moja recenzia presvedčila o tom, žeby ste chceli niečo od SPORTIQUE skúsiť aj vy, tak môžte využiť môj kód na 15% zľavu! Stačí ak môj kód "zuzimaniac15" zadáte pri objednávke. Inak všetky produkty sú veľmi cenovo dostupné.

Na záver by som rada s vami pozdieľala recenzie aj od iných blogeriek:

@by_tatianaa

Články z jej blogu nájdete tu:


@its1mishell

Článok z jej blogu nájdete tu:

@blog_betka


2 komentáre:

  1. Produkty sú naozaj úžasne a môžem len a len odporúčať.....a Zuzka ďakujem za zdieľanie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som mala možnosť vyskúšať tieto produkty a spraviť na nich recenziu, mne sa najviac zapáčil ten dezodorant Bergamot Lime :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť