11/14/2018

Z kufríka Makeup Maniac IV. - recenzia na 5 produktov od Bourjois

Pred skoro dvomi mesiacmi mali v teta drogérii akciu na Bourjois produkty - pri nákupe nad 15 ste mohli dostať linku k nákupu zadarmo. Keďže mňa linka na oči od Ardell Lash Boostier sklamala a potrebovala som novú, tak som to zobrala ako dobrú príležitosť skúsiť niekoľko nových produktov, po ktorých som už dlhšie pokukovala. Po dôkladnom testovaní vám opäť prinášam recenziu, v ktorej som okrem nich zhodnotím aj jeden produkt, ktorý mám doma dlhšie.

BB krém Healthy Mix - Anti-Fatigue - cca 10


Dva produkty sú z rady Healthy Mix, z ktorej som skúsila makeup, s ktorým som bola veľmi spokojná. BB krém je určený na unavenú pleť, ktorá potrebuje osviežiť, zhydratovať a zjednotiť tón pleti. Všetky tieto charakteristiky BB krém spĺňa. 

Vybrala som si odtieň 02 medium, ktorý mi sadol. Mám rada BB krémy počas dní, keď si nechcem pleť moc zaťažovať makeupom, alebo keď idem mimo domu len na 2-3 hodky a potrebujem primerane upravene. BB krém má slabšie stredné krytie (nedokonalosti pleti jemne prekryje, kruhy pod očami nie) a jeho výdrž sú 3 hodiny, ak si ho zafixujete aj s púdrom a sprejom. Mne to nevadí, lebo keď chcem niečo silnejšie, tak siahnem po makeupe. 

Vrstviť BB krém mi príde trošku nezmyselné, keďže si myslím, že takýto produkt používajú ženy, čo nemajú rady veľa vrstiev kozmetiky na pleti. Tón pleti zjednotí perfektne a pleti dodá zdravý lesk, čiže by som ho pre mastnú a asi ani zmešanú pleť neodporúčala. Z BB krémov, ktoré som skúsila (Nivea, Garnier, MeMeMe) by som ho zaradila medzi stred.

Podkladová báza pod makeup Healthy Mix - Anti-Fatigue - cca 7

Automaticky som k BB krému zobrala aj podkladovú bázu. Potom som sa zamýšľala nad tým, či BB krém podkladovú bázu potrebuje, preto som BB krém testovala s bázou aj bez bázy. S bázou je BB krém oveľa viac funkčnejší a vydrží dlhšie, čiže tie 3 hodiny. 

Určite by fungovala aj s makeupom z tejto rady Healty Mix, pretože báza funguje aj s makeupy od iných značiek. Skúšala som ho s makeupom od Maybelline - Fit Me aj s makeupom z Mystic&Beauty od Miss Beauty - Flawless matte foundation. Väčšina podkladov, ktoré som skúsila boli buď gélové, alebo krémové, ale túto by som nezaradila ani do jednej kategórie.

Báza je veľmi ľahučká a vôbec neviem opísať jej štrukúru, ale páči sa mi. Rýchlo sa vsiakne do pokožky a krásne vonia. Avšak mi príde trošku predražená, keďže má 20ml, stojí okolo 7€ a musím jej pomerne dosť spotrebovať kým pokryjem celú pleť.

Linka vo fixke Eye Catching - cca 7

Ako som spomínala v úvode linku som mala k nákupu zadarmo. Podľa názvu by sa ňou mali ľahko kresliť mačacie linky, vďaka špeciálne vykrojenému aplikátoru. 

Ja si linky robím už nejaký ten piatok, takže mám svoj vlastný štýl, akým si ich kreslím, čiže som tento upravený hrot moc nevyužila, ako by sa mal. Linka je samozejme funkčná aj keď som ju používala tak, ako som zvyknutá. 

Je čierna a ako aj pri iných fixkových linkách si hrúbku viete hrúbku vykresliť tak, ako vám vyhovuje. Je čiernej farby, ale nie je matná. 

Keďže nie je vodeodolná v kútikoch oka sa mi po cca 5 hodinách trošku odtláča, keď mi slzia oči, ale inak výdrži tejto linky nemám čo vytknúť. Nato že som linku dostala zadarmo som s ňou veľmi spokojná.

Ceruzka na pery Contour Edition - odtieň Cotton Candy - cca 4

Na ceruzku ma zlákal jej krásny odtieň, ktorý v mojom kufríku vždy chýbal. Nikdy som sa nevedela trafiť do takétoho odtieňu, keď som si ceruzky objednávala cez internet, takže som rada, že som ho konečne našla! 

S ceruzkou som veľmi spokojná a verím, že aj ostatné odtiene sú tak krásne a super, ako tento. Veľmi ľahko sa s ňou vykresluje línia pier, vďaka tomu, že ceruzka je tak akurát mäkká.

Vôbec neláme a nepotrebujem ju asi často strúhať, čo býva často problém tak akurát mäkkých ceruziek, či už na pery, alebo na oči. 

Zvyknem ju nosiť aj samostatne ako rúž. Pri najbližšej akcii by som rada skúsila aj iné odtiene.

Rúž na pery Rouge Velvet - odtieň 09 Fuchsia botté - cca 8 

Rúžik som vám spomínala už v niektorom článku, keďže som ho dostala v decembri 2017 od kamošky k narodeninám. Aj po tak dlhom čase si stále stojím za názorom, že je to najlepší rúž, aký som kedy z drogérie mala. 

Je matný, jemne sa odtláča, jeho pigmentácia je úžasná a výdrž by schovala aj niektoré drahšie rúže v mojom kufírku (napr. tekutý matný rúž Nabla). Pery som z neho nikdy vysušené nemala. 

Má veľmi dobre vytvarovanú aplikačnú časť, ktorá je slzičkového tvaru do mierneho špicu a tento tvar je ľahk udržateľný. 

Táto vec mi niekedy veľmi vadí u vysúvacích rúžov, že ich originálny tvar sa veľmi ťažko udržiava a potom sa ťažko nanášajú na pery. Takže za mňa vysoká spokojnosť!
Čo od Bourjois používate vy? Dajte mi vedieť do komentárov.

4 komentáre:

  1. tá linka vyzerá super a taktiež aj tá ceruzka na pery <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jooj Bourjois produkty už veľmi dlho obkukujem ale stále keď niečo potrebujem musím aj zrovna šetriť :D A to sa nejako nezhoduje s nákupom Bourjois. Najviac sa mi páčila tá linka na oči, tú by som aj ja využila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekná recenzia....mňa zaujala ta podkladová báza👍

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu velvet rtěnku miluju! Mám sice jen jeden odstín, ale je perfektní! A i ostatní vypadá zajímavě! Krásný článek Zuzi :). Dala jsem odběr a budu ráda, když se skočíš čas od času mrknout i ke mně :)

    Eliška

    OdpovedaťOdstrániť