10/25/2018

Z kufríka Makeup Maniac III. - 5 noviniek od Mystic&Beauty + heslo na zľavu v predajni OC Galéria Nitra

Dnes som si pre vás pripravila recenziu o piatich novinkách v mojom kufríku od Mystic&Beauty, ktorá predáva produkty značiek MeMeMe, Miss Beauty, Kubiss London, 2True, Divine a JFenzi. A ako bonus sa v závere článku dozviete veľmi užitočnú informáciu pre všetky nákupné makeupové maniačky, ktoré radi ušetria pri nákupe.

Miss Beauty - podkladová báza pod tiene Eyeshadow primer - 3,65

Podkladová báza pod očné tiene je novinkou v ponuke Mystic&Beauty. Doteraz sa totižto žiadna báza pod tiene v ich ponuke nenachádza, takže ak vám toto v ich ponuke chýbalo problém je už vyriešený. Báza sa nachádza v tube, z ktorej sa veľmi ľahko vytláča von. 

Viete si vytlačiť presne toľko produktu, koľko potrebujete. Je jemnej telovej farby, čiže zakryje aj zafarbené žilky na viečku a nemusíte už použiť korektor. Veľmi dobre sa rozotiera a zachne do pár sekúnd. Bázu od Miss Beauty nie je potrebné prepúdrovať. Možete po zaschnutí hneď nanášať tiene bez toho, aby tvorili fľaky z tieňov na viečku. 

Dá sa nanášať prstom aj štetcom. Je len na vás, ako máte vo zvyku bázu pod tiene na viečko nanášať. V poslednej dobe je tredom nanášať podkladovú bázu pod tiene nielen na vrchné viečko, ale aj pod oko v okolí spodných mihalníc teda na miesto, kde sa zvykne vykresliť spodná linka či už pomocou tieňov, ceruziek, alebo kombinácie obidvoch. Aj túto bázu môžete použiť na tieto miesta.

Miss Beauty - paletka tieňov Eyeshadow Quad - 5

Paletku som vám spomínala už viackrát na mojich sociálnych sieťach. Myslím si, že kombinácia farieb, ktoré sa nachádzajú v tejto paletke by nemala chýbať u žiadnej ženy ktorá sa rada líči. 

Či už nosíte tiene každý deň, alebo len príležitostne. S paletkou Eyeshadow Quad si dá vytvoriť líčenie jemné aj výrazné.

Tiene sú dostatočne pigmentované, ale ak máte radi veľmi výrazný metalický efekt odporúčam si štetec navlhčiť fixačným sprejom napr. aj tým od Miss Beauty, ktorý nájdete tiež v ponuke.

V paletke je aj aplikátor, ktorý ja síce nepoužívam, ale dajú sa s ním tiene dobre naniesť na viečko.



Divine - umelé mihalnice - 2,95€

Pokiaľ ste z Nitry, alebo okolia a často navštevujete OC Galéria Nitra, tak sa nezabudnite zastaviť v stánku Mystic&Beauty, kde okrem všetkej kozmetiky, ktorá je na ich web stránke nájdete aj viacero modelov umelých mihalníc značky Divine a aj lepidlá na umelé mihalnice.

Veľa krát ste sa ma pýtali či sú v drogériách dostupné dobré umelé mihalnice a nikdy som vám nevedela nič odporučiť, nakoľko si myslím, že ponuka mihalníc v dmke je veľmi chudobná, čo sa hlavne kvality týka. 

Teraz vám už konečne budem môcť odporučiť miesto, kde si kúpite mihalnice, ktoré nie sú drahé, vyzerajú na oku pekne a môžete si vybrať model aký sa vám páči. Ja som skúšala jeden model, ktorý ma zaujal výzorom, ale aj tým, že je použiteľný pre každú ženu. 

Mihalnice mierne predĺži aj zahustí. Pamätám si, že podobný model má aj značka Ardell, ale mne vôbec nevyhovoval, pretože mi nedržal v kútiku oka. Tento model má veľmi ohybný pásik, čiže sa ľahko prispôsobí tvaru oka, a keďže je úplne tenučký nie je potrebné dokreslovať hrubú linku. 

Ak budete mať cestu do OC Galéria určite sa choďte na mihalničky pozrieť.

MeMeMe - hydratačný olej Golden Angel 24K - 39€

Na testovanie tohto produktu som sa tešila asi najviac, keďže patrí medzi jeden z best sellerov! Tento hydratačný olej pôsobí luxusne nielen svojim balením, ale aj obsahom, kedže obsahuje čiastočky z 24K zlata. Olej môžete zaradiť do svojej každodennej starostlivosti o pleť namiesto krému, alebo hydratačných masiek. 

Pokiaľ ma po zobudení čakajú nejaké vybavovačky v meste a budem sa líčiť, tak po rannom umytí tváre si na pleť nanesiem jednu - dve kvapky oleja a potom už nemusím používať podkladovú bázu pod makeup, keďže mám pleť dostatočne hydratovanú, čo je pred líčením veľmi dôležite! Ak ma však nečaká žiadne líčenie nanesiem si olejček na pleť pred spaním, čo mi zaručí že sa počas spánku pleť veľmi dobre zhydratuje a bude hebká, jemná a hlavne zhydratovaná počas celého dňa. 

Verím, že počas zimného obdobia mi tento olejček zabezpečí maximálnu hydrátáciu. Okrem toho nádherne vonia, veľmi príjemne sa rozotiera a pokožka po ňom nie je mastná.

Miss Beauty - makeup Flawless Matte Foundation - 4,35€

Počas jesene a zimy sa vždy vraciam k matným makeupom. Flawless Matte Foundation je tiež novinkou v ponuke Mystic&Beauty a je určený pre dievčatá s mastnou, zmiešanou a normálnou pleťou. 

Všetky zmatňujúce makeupy nie sú vhodné pre suchú pleť. Skôr by som ho odporúčala pre mladú pleť, pre ktorú je tento produkt ideálny nielen svojimi vlastnosťami, ale aj cenou. Na výber máte zo 4 odtieňov, kde si prídu na svoje aj poriadne bleduľky, ale aj dievčatá s tmavším typom pleti, a ak sa neviete rozhodnúť medzi odtieňmi dajú sa medzi sebou veľmi ľahko miešať. 

Makeup nie je príliž tekutý, ale ani sa ťažko nerozotiera, čiže má ideálnu konzistenciu. Krytie je stredné a dá sa vybudovať vysoké krytie bez toho, aby ste mali efekt nepríjemnej masky. 


Makeup som si nanášala na pleť hubkou aj štetcov a rozdiel medzi krytím som nevidela, takže opäť je len na vás s čím si budete tento makeup nanášať. Pomer cena vs. kvalita si myslím, že je dosť slušný a tromfne hociktorý drahší drogérkový makeup.

Okrem vyššie spomenutých noviniek v ponuke Mystic&Beauty pribudli aj kozmetické štetce značky 2True! Na výber máte štetce určené na líčenie tváre čiže na púder, makeup, lícenku a kontúrovanie tváre, a čo sa týka štetcov na očí tak samozrejmosťou sú klasické štetce na nanášanie tieňov, ale štetce určené na tieňovanie. Štetce sú husté, hebučké a majú krásne farebné rúčky, vďaka ktorým oživia zbierku štetcov každej makeup maniačky.

A na záver sľubovaná info pre všetky makeup maniačky. Ak na predajnom mieste v OC Galéria Nitra (stánok oproti obuvy CCC a salóne Matrix) preukážete, že sledujete môj profil a profil Mystic&Beauty na instagrame, alebo Facebooku, tak máte zľavu na celý nákup 5%

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára