11/28/2018

AliExpress nákupy - časť štvrtá

Od júna, kedy som zverejnila tretiu časť o nákupoch na AliExpress už ubehlo niekoľko mesiacov a za ten čas sa mi to znova nazbieralo pár vecí, ktoré som si objednala. Keďže články tohto typu máte radi prinášam vám ďalšie recenzie, linky a ceny produktov.

Ako aj v predošlom článku aj v tomto si produkty rozdelíme do viacerých kategórií, aby to bolo pre mňa, ale hlavne pre vás prehľadnejšie.

1. Kozmetika

Možno ste si všimli na mojich sociálnych sieťach, že som si z AliExpress objednala pár efektových lakov na nechty značky Born Pretty. 

Z ich oficiálnej stránky sa nedá objednať na Slovensko, preto táto značka spolupracuje s AliExpress, kde nájdete ich oficiálny obchod, ale aj obchody, ktoré ponúkaju rôzne zľavy na laky a príslušenstvo. Táto značka nie je u nás moc známa, ale v zahraničí si veľa blogeriek ulietava na ich lakoch. Instagram je plný nechtových videopostup, kde si baby tvoria fakt krásne nechty pomocou Born Pretty lakov. 

Moja zbierka je obohatená o 4 laky tejto značky a aj skvelý pilník. Laky sú nádherné a ich odtiene originálne. Myslím, že ich ponuka zaujme nejednu z vás. Avšak treba si k nim kúpiť aj vrchný top coat lak, aby vám vydržali na nechtoch viac ako 2-3 dni. 

S pilníkom som veľmi spokojná. Väčšinou sa mi pilníky skleneného typu veľmi rýchlo otupili, alebo necht nijako neupravili. Tento je stále funkčný a okrem toho veľmi dobre vyzerá. Ďalšou objednávkou z kategórie kozmetika bola moja obľúbená hubka na rýchle čistenie štetcov. O tomto produkte som vám už v jednom článku o nákupoch na Ali písala, ale našla som ho v oveľa lepšej cene a vo výhodnejšom balení. Link je tu a u tohto predajcu som objednala aj všetky laky, takže ich nájdete v jeho ponuke.

Čo sa môže opotrebovať na tomto produkte je hubka, čiže tá najdôležitejšia časť a nájsť len samostatné hubky bez plechového obalu je nemožné. Aspoň mne sa to nepodarilo. Za 1,80€ kúpila nový plechový obal až so 4 hubkami, čo mi podľa mňa vystačí na minimálne 2 roky. Jedinou nevýhodou je to, že vrch obalu až tak dobre netesní, čiže sa otvára ak ho otočím dolu hlavou, takže ho musím mať vždy stabilne umiestnený v kufríku. Link je tu.

2. Módne doplnky

Aké by to boli nákupy na Ali, keby som si neobjednala žiadnu bižutériu. Od posledného článku mi pribudli v zbierke dva páry nových náušníc, ktoré som si objednala hlavne kvôli tomu, že veľké a výrazné náušnice vyzerajú veľmi dobre na fotkách. Obidvoje sú strapcové. Prvé zelené ma vyšli na 1,56€ a sú naozaj krásne! Strapčeky sú jemnučké, ľahkučké a celkovo nezaťažujú ucho. Link k nim je tu

Druhé sú kombinované s kamienikami. Strapce sú dršnejšie a strapatejšie, ako pri tých prvých.  Stáli len 1,66€ a link je tu.

Čo vás zaujalo na instagrame bola moja nová taška na laptop, ktorú som už veľmi potrebovala, keďže stará už doslúžila nielen kvôli zipsu, ale aj celkovému opoužívaniu. 

Slovenské ochody ponúkajú veľký výber tašiek na laptop, ale mňa veru nič neoslovilo. Nemala som ani nejakú konkrétku predstavu, ale nič mi nepadlo do oka a to, čo by ma aj celkom uspokojilo stálo majland. 

Takže som naťukala Ali, hľadala a našla som! Krásnu, elegantnú tašku, ktorá sa zapína na zips, vpredu ma vrecko uzatvareneľné na magnet a vzadu ďalší vačok na zips. 

Vnútro je vystlané hebkým plyšom a napriek tomu, že nemá žiadne vnútorné priehriadky sa mi tam okrem laptopu zmestí nabíjačka, podložka pod myš a samotná myška.

Taška absolútne nesmrdí, pôsobí veľmi štýlovo a kvalitne a je k nej aj nastaviteľný remienok cez plece, ktorý sa dá odopnúť a pripnúť späť. 

Tašky v podobnom dizajne som našla na sk e-shopoch a predajniach aj dvakrát drahšie, takže túto kúpu zatiaľ absolútne neľutujem. Cena tašky bola 18,72€ a link k nej je tu.

Podprsenku na kojenie, ktorú som si kúpila na základe kladných recenzii na jednej stránke. Podprsenka mi veľmi dobe sadla po obvode aj veľkostne košíkmi plus k podprsenke bola pribalená aj časť z háčikmi, ktorá sa dá prišiť, alebo nahradiť za pôvodnú. 

Cítim sa v nej veľmi pohodlne. Podprsenka tiež nijako nesmrdela, prišla nepokrčená a veľmi pekne zabalená. Kúpila som ju za 4,26€ a link k nej je tu.
Posledným kúskom z tejto kategórie je mini suknička pre našu malú princeznú. Najskôr som sa obávala, že čo mi príde aj keď feedbacky boli pozitívne, ale nakoniec som veľmi milo prekvapená! Sukňa je na gumu a prišla mi k nej aj celkom pekná čelenka. Sukničku chcem využiť na fotenie, na ktoré je ako stvorená! Ešte som objednala podobnú sukničku v šedej farbe, ale tá mi ešte neprišla, takže o nej nabudúce. Cena bola 2,69€ a link je tu.

Túto vec neviem kam zaradiť, takze ju spomeniem tu. Veľmi sa mi páčia mesačné fotky detičiek/bábätiek, kde je pekne vidno, ako rastú do krásy. Takéto fotky sa dajú poňať všeliako a ja som sa rozhodla, že našu malú budem fotiť na tejto deke. Prvé mesačné fotenie máme už za sebou a už sa veľmi teším na tie ďalšie. Inak na Ali nájdete veľké množstvo týchto dék, takže ak sa vám nepáči táto, alebo chcete nejakú pre chlapčeka určite nájdete. Len treba objednať dostatočne skoro, pretože pri tejto trvalo viac ako mesiac kým prišla. Cena bola a link je tu.

3. Kuchyňa

Prvé dva produkty budú možno trošku nudné, ale od kedy ich mám ich používam každý deň. Prvá je silikónová hubka na umývanie riadu. Asi každá z nás, čo pečie vie že po čistení riadov od cesta môže ísť klasická hubka do koša, keďže zvyšky cesta, alebo aj iných častí idú veľmi ťažko z hubky dole, prilepia sa na ňu a je už nepoužiteľná. Takto som veľmi často hádzala čisto nové hubky do koša, preto som sa rozhodla objednať si silikónovu hubku na riad. Na tejto hubke sa neudržia žiadne zvyšky cesta, alebo iných surovín a pre úplne prečistenie ju dám vždy aj do umývačky. Hubka stála 1,79€ a link k nej je tu.

Druhým produktom sú hubky na čistenie vysokých pohárov, váz, fliaš a podobne. Ďalšia praktická vecička do kuchyne, ktorú som nevedela nájsť ani v jednej predajni s domácimi potrebami. Za cenu 1,44€ mi prišli rovno dve. Čo sa mi moc nepáčilo bolo nedostatočné zabalenie produktu. Keďže hubky sú mäkké prišli dosť uležané, pretože ich predajca zabalil len do obyčajnej sáčkovej obálky, ale po prvom namočení nabrali svôj pôvodný tvar. Link k nim je tu.  Nasledujúce tri produkty potešia tie, ktoré radi pečú, ako aj ja. Prvým je malinký silikónový valček na cesto. Je v podstate dobrý a plní svoju úlohu, ale objednala som si ho hlavne preto, lebo podľa obrázku by sa mali dať odšróbovať bočné úchytky, čo sa mi do teraz nepodarilo. Buď to ide veľmi ťažko, alebo som ešte neprišla na systém, ktorým sa dávaju preč. Cena valčeku bola 3,07€ a link k nemu je tu.

Ďalšia vec je veľmi nápomocná pre baby, čo radi pečú tortičky a zdobia. Vždy som vo videách obdivovala podnos, ktorý sa točí a uľahčuje zdobenie torty hlavne po bokoch. Kamošky si zo mňa robia srandu, že na Ali nájdem fakt asi všetko, takže som našla aj takúto vychytávku, ktorá ma vyšla len na 5,86€! Link je tu.

Poslednou objednávkou v tejto kategórii sú košíčky a topperi na cupcakes, alebo muffinky. To je taká moja závislosť, a aj keď ich až tak často nepečiem, tak nákupu košíkov neodolám. Tieto sú fakt krásne. Pôvodne som ich chcela použiť na jednu letnú oslavu, ale prišlo troška neskôr, ako som predpokladala, takže ešte stále čakajú na svoje využitie. Obidva druhy aj s toppermi ma vyšli na 5,39€ a nájdete ich tu.

4. Organizéry

Prvý ogranizér je kozmetický a myslím, že zaujme nejednu makeup maniačku. Ja som si objednala rovno dva, keďže ceruziek na oči a pery mám veľmi veľa. Mala som ich v kufríku vždy len upevnené gumičkou, čo bolo neprehľadné, zaberalo veľa miesta a nepôsobilo to ani nejak esteticky. Organizéry sú z veľmi pevného a kvalitného materiálu. 

Nie je to žiaden lacný plast. Prišli zabalené v krabici a tie boli ešte obalené hrubou vrstvou polystyrénu, ktorý bol zabalený v sáčkovej obálke, takže bezpečnosť nadovšetko. A čo sa mi na nich najviac páči, že sa do nich zmestia klasické tenké ceruzky, ale aj tie hrubšie. Cena obidvoch bola 13,27€ a link k nim je tu.

Nasledujúce organizéry sú určené na oblečenie. Ja som si ich objednala, aby som mala prehľad a pekne usporiadané oblečenie pre naše bábätko. 

Organizéry nesmrdeli, ale aj tak som ich vystriekala hypoalergénnym, čistiacim sprejom značky Lovela. Bála som sa ich dať do práčky, keďže vnútro je z kartónu, takže predpokladám, žeby sa tam zničili. 
Prišli veľmi dobre zabalené a sú skladatelné, takže keď ich už nebudem potrebovať zložím ich a odložím.

Takto mám prehľad, čo kde v skrini je a všetko má svoje miesto a to sa mi páči. Link k menším organizérom je tu a k tým väčším je tu.

Po obchodoch som hľadala aj nejaký pekný box na hračky, ale nič ma opäť neoslovilo. Asi som moc náročná. Na Ali som našla tento krásny a roztomilý boxík s ježkom.
Je obrovský, pevný a zmestí sa do neho veľmi veľa hračiek. Vnútro je umývateľné, takže nebol problém ho umyť.
Po bokoch má šikovné úchytky, takže keď budem potrebovať môžem si ho hocikde jednoducho preniesť. Inak mali v ponuke boxy s rôznymi zvieratkami a mala som problém si vybrať. Box stál 9,32€ a nájdete ho tu.

Posledné dva boxy som tiež objednala pre našu Hanku. V jednom má veci na kúpanie a v druhom mastičky, kvapky a podobne. Bolo k nim pribalené aj lanko a drievko, vďaka ktorým sa dajú zavesiť na stenu, ale to využijem až potom, keď bude mať svoju vlastnú izbu. Jeden box stál 1,04€ a link je tu.
Toľko k mojim nákupom na AliExpress. Momentálne čakám na ďalších 12 balíčkov, takže sa máte na čo tešiť aj nabudúce.

2 komentáre:

  1. Zamilovala som sa do tých zelených náušníc! :O
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidím, že máš pekný prehľad, nielen o kozmetike. Asi ta budem občas otravovať otazkami😊😊😊

    OdpovedaťOdstrániť