5/20/2019

Dávam zbohom suchej pleti

Po dlhej dobe sa aj na mňa usmialo šťastie a mala som možnosť otestovať produkty na pleť a ruky od obľúbenej značky Yves Rocher. Zmenila sa moja pleť na nespoznanie?




Keď moja pleť kričala "pomóc"


Kým sa dostanem k tým najhlavnejším "hviezdam" tejto testovačky rada by som vám napísala niečo o mojej pleti. Momentálne mám zmiešanú pleť s mastnou T-zónou (čelo+nos), ale pred tehotenstvom som mala pleť normálnu. Často po odlíčení, alebo skúšaní nových pleťových masiek zvyknem mať pleť suchú hlavne, ak mi niečo nové nesadne. Keďže stále skúšam novinky musím mať vždy po ruke niečo, čo mi zabezpečí zhydratovanie. Pred pár rokmi som na svoju pleť kašlala. Vôbec som neriešila nejakú hydratáciu, séra, masky, peelingy a podobne. Natrela som sa na noc poriadnou vrstvou mastného krému a brala som to za vybavenú vec. Preto mi nešlo do hlavy, prečo mám na pleti šupinky, prečo na mne žiaden makeup nevýdrží, prečo mám pleť ako sušienku, keď sa toľko "patlám" s tým krémom. Dnes už viem, že vrstva mastného krému nestačí. Začala som používať niekoľko druho produktov, ktoré ma zachránili. Ak by ste chceli môžem vám o tom napísať článok. 

Hydratačný krém Hydra Végétal s OF20


K používaniu pleťového krému som sa vrátila po dlhej dobe. Denný krém od Yves Rocher ma zaujal pri prvom kontakte - obzeretí si krabičky a obalu. Asi nepodstatná vec, ale ja mám rada, keď kozmetika, ktorú používam dobre vyzerá. Krém je v sklenenom, pevnom obale a pôsobí celkom luxusné.
Je vhodný pre normálnu až zmiešanú pleť. Krém Hydra Végétal som si nanášala každé ráno po umytí pleti čistou vodou. Má veľmi jemnú, ľahkú a dobre rozotierateľnú štruktúru. Stačí tenká vrstva a pleť je na dotyk hebká, pružná a príjemné voňavá. Celkom mi prirástol k srdcu a budem ho rada používať aj po skončení testovania. Inak som si všimla, že je teraz v akcii za 12,50€.

Hydratačné sérum Hydra Végétal


V beauty svete asi neexistuje blogerka, ktorá nepoužíva pleťové sérum. Vždy keď sa zamýšľam nad týmto druhom produktu si kladiem otázku, či to nie je len nejaký trend, alebo sérum používali ženy už dávnejšie? Pre mňa je to stále novinka. Sérum od Yves Rocher som si nanášala večer po vyčistení/odlíčení pleti, alebo som ho používala ako podklad pod makeup namiesto bázy. Ráno som sa zobudila vždy so super hebkou a mierne rozžiarenou pleťou.
Toto sérum mi úplne nahradilo moje obľúbené látkové masky, ktoré na hydratáciu používam aspoň 3x do týždňa. Ako podklad pod makeup mi poslúžil tiež veľmi vďačne. Nikdy sa mi nestalo, žeby ma niektorý z produktov (makeup, korektor, púder) , ktoré používam na bežné, denné líčenie počas dňa vysušil. Takže aj takto sa dá zabiť dve muchy jednou ranou. Čo ma potešilo najviac je to, že mi úplne odmastí čelo, čo sa ešte žiadnemu séru nepodarilo. Sérum budem určite používať aj naďalej, pretože sa mi paci nielen jeho obsah, ale aj obal. 


Z eshopu Yves Rocher som sa dozvedela, že táto rada Hydra Végétal obsahuje ešte veľa zaujímavých produktov. Rada by som ešte skúsila čistiaci gél či tonikum, ale láka ma aj micelárna voda. Je niečo, čo vás z tejto edície oslovilo? 

Set La Gacilly


Súčasťou balíku bol aj menší balíček - Set La Gacilly, ktorý obsahoval tri miniatúry - odličovaciu vodu a dva krémy na ruky. Inak toto je podľa la mňa fakt super inšpirácia na darček pre niekoho, keďže je to bežné predajný set za 7,50€.
Od Yves Rocher som skúsila minimálne tri odličovače už dávnejšie, takže expresný odličovač na oči s nevädzou nebol pre mňa novinkou. Ja nosím kontaktné šošovky a nie každá odličovacia voda mi sadne. Napriek tomu, že je odličovač vhodný aj pre citlivé oči, tak mne vôbec nesadol. Myslím si, že to bude tou olejovou časťou, pretože moje telo má všeobecne problém s olejmi a pre oči to platí dvojnásobne. Oči som mala po odlíčení vždy podráždené a slzavé. Takže tento produkt u mňa nepochodil už dávnejšie. Ale ak by zaujal vás jeho cena je okolo 6€.
Čo ma v mini balíčku potešilo bol krém na ruky s bio arnikou Pure Arnica, pretože dávnejšie som skúsila balzam a peeling na ruky s touto bylinkou a boli skvelé! Výnimkou nie je ani tento krém, ktorý som počas testovania celý spotrebovala. Ruky mi vždy zostali hydratované, hladké na dotyk a jemne voňavučké. Inak momentálne mám na rukách atopický ekzém, takže si vždy rozmyslím, čo si na ruky dám, aby som si ho ešte viac nepodráždila. Krém na ruky s bio arnikou nemal žiadnu zlú reakciu a mojim ekzémom. Zmiernil štípanie aj svrbenie.
Tak isto sa správal aj krém na ruky a na telo Pure Camille a jeho vôňa sa mi páči ešte o čosi viac. Takže ak hľadáte kremík na ruky vhodný aj na atopickú či citlivú pokožku myslím si, že jeden z týchto dvoch splní vaše očakávania. 
Aké sú vaše skúsenosti s týmto, alebo inými produktmi značky Yves Rocher? Máte z ich produktového portfólia nejakého svojho obľúbenca?

1 komentár:

  1. Ahoj Zuzka, zaujal nás tvoj trendy blog. Ak máš záujem o spoluprácu s módnym eshopom prosím kontakuj nás na info@manzara.sk

    OdpovedaťOdstrániť