9/17/2018

Z kufríka Makeup Maniac I. - 3 úlovky essence - prepadák, alebo must have kúsky?

Keďže mesačne nemám už toľko novej kozmetiky (aspoň si to myslím) a s príchodom bábätka jej bude pravdepodobne ešte menej, tak som sa rozhodla vytvoriť novú kategóriu článkov "Z kufríka Makeup Maniac". V týchto článkoch vám ponúknem recenzie na novinky v mojej zbierke/kufríku od jednej značky, či už pôjde o jeden, tri, alebo viac produktov. V dnešnom prvom článku si prečítate recenziu na paletku tieňov Too Glam To Give A Damn, umelé mihalnice Fancy lashes a tekutý tieň Metal Shock.

essence - Fancy lashes - 2,69


Mihalnice aj paletku som dostala od kamošky ako darček k meninám. Pamätám si, že presne tieto umelé mihalnice v dmke predávali ešte pred cca 6-7 rokmi, kedy som si ich kúpila a učila sa lepiť mihalnice. Dodnes si pamätám, že napriek tomu, že som nemala absolútne žiadne skúsenosti s lepením mihalníc, tak už vtedy sa mi zdali katastrofálne. Verím tomu, že keď sa pozriete na mihalnice v krabičke zdajú sa vám pekné, husté a nevyzerajú byť ani moc dlhé. Takto ich podľa mňa vnímajú ženy, ktoré nemajú skúsenosti s umelými mihalnicami. Ako aj moja kamoška, takže ak si toto náhodou číta, nehnevaj sa aj tak ťa ľúbim. Tiež si pamätám, ako si tieto mihalnice kúpila aj švagriná na svoju svadbu, lebo chcela mať umelé mihalnice, ale keď som jej ich na skúške priložila v oku, tak jej reakcia povedala za všetko a samozrejme som ich v deň Dé nepoužila. Ale povedala som si, že si osviežim pamäť a dám im šancu. 

Dnes sa už mihalnice z tak umelého materiálu, z akého sú vyrobené tieto mihalnice od essence vôbec nenosia. Je to totálna umelina, ktorá nemôže pôsobiť prirodzene na žiadom oku a na žiadnej žene. Nehovoriac o tom, že sú až prehnane husté, príliž vytočené a jedným slovom nenositeľné. Pre môj tvar oka aj príliž dlhé. Myslím si, že neexistuje na svete osoba, ktorej by tieto mihalnice sedeli. Preto vám odporúčam, ak ste začiatočníčky, radšej si objednajte na učenie lacné mihalnice z Aliexpress, kde si v tejto hodnote kúpite minimálne 10 párov. Budú nielen lacnejšie, ale stopercentne nositeľnejšie. V krabičke je okrem mihalníc aj lepidlo, ale ja som v tomto opatrná a nedala by som si ho na oči, keďže používam už asi dva roky lepidlo na mihalnice od Ardell, ktorému maximálne dôverujem. Takže tieto mihalnice určite nie. 

essence  - Metal Shock Eyeshadow - 03 galaxy rock - 1,89

Tekutý metalický tieň som si kúpila z dvoch dôvodov. Prvým bolo, že bol v akcii za 1,89€ a druhým, že sa mi jeho odtieň celkom pozdával. Teraz si trošku ulietavam na tekutých tieňoch, tak prečo neskúsiť aj tento od essence. Je to prvý tekutý tieň, ktorý mám z drogérie (vo svojom kufríku mám ešte tiene tohto typu od značiek Jordana, Bronx Colors, Barry M a Stila).
Pigmentácia na ruke vyzerala neskutočne dobre o to viac som bola zvedavá, čo tento tieň predvedie na oku. Metal Shock ma skutočne veľmi milo prekvapil. Má v sebe mini trblietky, ktoré krásne odrážajú svetlo. Aplikátor som pri líčení nevyužila, nakoľko si nemyslím, žeby s líčenie s ním bolo precízne, takže som použila plochý štetec, ktorý mám v sade od BH cosmetics.
Keď som líčenie dokončila nechala som si ho na sebe až kým som nešla spať, lebo ma zaujímalo, či sa nebude zlievať do vrások. Mala som ho na sebe minimálne 4 hodiny a tieň sa zo svojho miesta ani len nepohol! Dokonca keď som si viečko pretrela prstom neodtlačil sa mi, čo niektoré tekuté tiene zvyknú robiť. Tento produkt hodnotím veľmi pozitívne.
Líčenie som s vami zdieľala aj na instagrame a použila som pri ňom:
  • Podkladová báza pod tiene: Artdeco - Eyeshadow Base
  • Tiene: essence - Too Glam To Give a Damn
  • Horná linka: Nabla - Dazzle Liner (Comet)
  • Spodná linka: Jordana - 12H Made to last eyeshadow pencil (Aqua last) + tyrkysový tieň z paletky essence - Too Glam To Give a Damn
  • Umelé mihalnice: Mystic&Beauty (nájdete v OC Galéria Nitra)
  • Obočie: Anastasia Beverly Hills - Dipbrow pomade (Soft brown), Makeup Revolution (paletka tieňov na obočie, ktorej názov mám zošúchaný), Ardell - Stroke a Brow (Medium brown)
  • Podklad pod makeup: Garnier - Miracle Skin Perfector
  • Makeup: Miss Beauty London - Flawless Matte Foundation (Shade 2) - www.mysticandbeauty.sk
  • Bronzer: Catrice - Sun Lover Bronzing Powder
  • Lícenka: Makeup Revolution - Ultra Blush Palette (Sugar&Spice)
  • Rozjasňovač: Anastasia Beverly Hills - Aurora
  • Rúž: Miss Beauty London - Matte Liquid Lipstick (Barre All) - www.mysticandbeauty.sk

essence - Too Glam To Give A Damn - 7,49

Ako som písala vyššie paletku som dostala od kamošky. Nejaké recenzie som o nej už zaregistrovala u českých blogeriek. Keď som ju videla prvýkrát na instagrame essence cosmetics, tak ma mierne šokovalo, prečo už aj essence má potrebu kopírovať dizajn od iných značiek. Myslím, že to už vieme všetky, že táto paletka (plus ďalšie z tejto kolekcie) okopírovali dizajn paletiek M.A.C.(cena M.A.C. paletiek je cca 34€). Čiže sa jedná o tzv. "dupe". Či je lepší, alebo horší to zhodnotiť neviem, pretože originál paletku od M.A.C. nemám, ale osobne pochybujem, žeby dosiahli ich úroveň/kvalitu. Čo si tým essence chceli dokázať netuším, ale nepáči sa mi to. Takže to je prvý mínus tejto paletky.

Priznám sa bola som trošku skeptická, keďže s tieňmi essence nemám dobrú skúsenosť. Paletku som vyskúšala pri dvoch líčeniach a tu je moje zhodnotenie. Obal sa mi páči. Nie je to až také infantilné, ako ich iné paletky. Páči sa mi, že vrch aj spodok sú pevne spojené, čiže pri páde nehrozí oddelenie vrchnej časti od spodnej. V paletke je aj zrkadielko, ktoré je podľa mňa zbytočné, lebo je príliž úzke.

Paletka obsahuje 8 tieňov metalickýchm lesklých aj matných a jeden rozjasňovač. Čo je celkom fajn kombinácia na cestovanie, keďže odtieň rozjasňovaču je veľmi pekný a nositeľný ku každému líčeniu a myslím, že aj k väčšine typov pleti. Z toto vám už vyplýva, že rozjasňovač schvaľujem a má u mňa 1 (1 -najlepšie, 5 - najhoršie)! Farby tieňov sa mi páčia, keďže ja rada nosím výraznejšie farby a mám rada rôznofarebné kombinácie pri líčení. Myslím si, že sú vhodnejšie skôr na večernejšie líčenie, ako na bežný deň do práce, alebo do školy. Ale kto rád vymýšľa určite by si našiel kombináciu aj na bežný deň.

V paletke sú dva matné tiene - väčší v slivkovej farbe a menší vo vanilkovej farbe. Vanilkový je najslabším v paletke nielen čo sa týka pigmentácie, ale aj prácou na oku. Použila som viacero druhov štetcov a nikdy som nemala žiadnu farbu na oku. Okrem toho keď som sa snažila zjemniť prechod slivkového odtieňu, tak mi ho úplne zmazal. Tento tieň to má určite za 5. Druhý matný tieň v slivkovej farbe mi na viečku chytá skôr mierne do hneda, ako do fialova. Pigmetovaný je pomerne dobre. Pri tieňovaní robí fľaky, takže som ho musela postupne a pomenej nanášať a veľa tieňovať, čo zaberá dosť času. Čiže to je tak na 3. 

Zvyšné tri malé tiene fialový, lososovo ružový a šedý sú leské, ale neobsahujú trblietky. Väčšinou takéto tiene bývajú maslovej konzstencie, ale tieto sú suchšie, no leskú sa. Fialový je veľmi slabučko pigmetnovaný na ruke pri swatchovaní, ale na oku je to lepšie. Avšak jeho veľkou nevýhodou je, že sa s ním veľmi ťažko na oku pracuje. Vytvára fľaky a pokiaľ som sa ho snažila navrstviť, tak mi mizol tam, kde sa mi ho pred tým podarilo naniesť. Z diaľky to možno nie je až tak vidno, ale keď som sa detailnejšie pozrela na líčenie, tak to bolo dosť výrazne vidno. Takže to má za 4. Šedý tieň je tiež slabo pigmentovaný, ale je na tom o niečo lepšie ako vanilkový a fialový, čiže mu dám 4. Čo túto trojicu ako tak zachraňuje je lososovo ružový tieň, ktorý je dobre pigmentovaný na ruke. Na oku odporúčam použiť biely podklad pre dobrú pigmentáciu, alebo si navlhčiť štetec. Takže mu dávam 3. 

Najviac ma prekvapili tri väčšie tiene s trblietkami, ktoré musím uznať sú naozaj veľmi dobre pigmentované, až som bola mierne šokovaná, keďže v paletke, ktorú som mala pred tým od essence boli katastrofálne. Žeby si essence v tomto polepšili? Zlatá, tyrkysová a aj ružovo - šedá (asi?) sú spolu s rozjasňovačom tým najlepším, čo v tejto paletke je. Či som si štetec navlhčila, alebo nie boli prudko použiteľné. Jediné také mini mínus má tyrkysový tieň, ktorý nie je až taký tyrkysový na viečku, ako v paletke, ale o niečo tmavší, takže zato má 2. Zvyšné dva tiene si zaslúžia tiež 1.
Aj toto líčenie ste mohli vidieť na mojom instagrame aj Facebooku. Pri ňom som použila kozmetiku, ktorá je dostupná v drogérií:
  • Tiene:  essence - Too Glam To Give a Damn
  • Linka: trend IT UP - Cool Breeze
  • Vnútorná linka: Catrice - 18h Colour&Contour Eye Pencil (030 Stella McBrowny)
  • Obočie: Catrice - Eyebrow Stylist (030 Brow-n-eyed Peas)
  • Maskara: Maybelline - The Falsies Push Up Angel
  • Gél na obočie: Rimmel - Brow This Way
  • Podklad pod makeup: Garnier - Miracle Skin Perfector
  • Makeup: trend IT UP - Matte Beauty Percection
  • Bronzer: Catrice - Sun Lover Bronzing Powder
  • Lícenka: trend IT UP - Coco Bronze
  • Rúž: Maybelline - Color drama
Ak by som mala napísať nejaký súhrn k tejto paletke, tak ja osobne by som si ju nekúpila no na druhej strane som vďačná kamoške, že mi ju dala k meninám, lebo sa môj názor na tiene od essence aspoň trošku vylepšil. Ale ak vy patríte medzi essence maniakov, tak vás táto paletka určite poteší a myslím, že nebudete ľutovať tých cca 7€ už len kvôli tomu peknému rozjasňovaču (ktorý môžete kludne nosiť aj ako tieň) a trom krásnym metalickým tieňom. 

4 komentáre:

  1. Fuu, tak tým kopírovaním ma essence zarazilo.. škoda..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa to dosť zarazilo veru, kto vie o čo im tým išlo :-D

      Odstrániť
  2. S paletkami od essence tiež nemám nejaké dobré skúsenosti a celkovo ma tá značka sklamala. Aj linka sa mi strašne na očiach rozlievala. Ten tekuty tieň vyzerá zaujímavo, možno dám tomu ešte šancu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Linky som neskúšala, moc si essence nekupujem, väčšinou to len dostávam od kamošiek a podobne, ale ten metalický tieň stojí za vyskúšanie :-)

      Odstrániť