9/10/2018

Anastasia Beverly Hills - recenzia na paletku Norvina

Na meniny sa mi splnil môj ďalší kozmetický sen, keď som od manžela dostala najnovšiu paletku očných tieňov od Anastasia Beverly Hills - Norvina. Paletka mi učarovala už pri prvých odhaleniach a náhľadov na ňu na instagrame spomínanej značky či samotnej Norviny, čo je dcéra zakladateľky tejto značky. Osobne som sa na paletku veľmi tešila, keďže Norvina je veľmi zaujímavá a krása žena a jej líčenia sú neskutočné!
Ako viete som veľká fanúšička značky Anastasia Beverly Hills a toto nie je prvá paletka, ktorú mám (snáď ani posledná hehe). Obal paletky klasicky nesklamal. Je to luxus na prvý dotyk! Niekomu semišový materiál môže vadiť, pretože veľa ľudí si myslí, že sa rýchlo ošúcha, alebo zašpiní. Buď si necháte paletku v originál krabici, alebo sa budete o ňu pekne starať a verte, že sa určite neopoužíva. Veď tak drahá paletka si starostlivosť aj zaslúži! Mne sa takéto spracovanie obalu veľmi páči. Pokiaľ by sa vám obal predalen zašpinil, tak nie je problém ho vyčistiť hubkou na čistenie semišových topánok, ktoré kúpite v hociakej predajni obuvy (ja ju mám z Humanicu). Semiš tým vyčistíte a nijako ho nepoškodíte.

Vrch aj spodok paletky je spojený, čiže nie je šanca, aby sa vám zlomila/oddelila jedna časť od druhej. Paletka sa dá aj ohnúť (ak napr. nechcete používať zrkadlo v nej) bez toho aby sa poškodila. Vnútri je zrkadlo dostatčne veľké, ktoré chráni ochranná fólia, na ktorej je logo značky. V Norvina paletke nájdete klasicky aj obojstranný štetec, kde jedna časť slúži na tieňovanie a druhá na klasické nanášanie tieňov, ktorý je tiež chránený obalom. Inak tento štetec je celkom dobrý a použiteľný. Jediné jeho mínus je, že o čase sa z neho zošúcha logo značky.
Norvina obsahuje klasicky 14 tieňov, ako každá paletka Anastasia Beverly Hills. V hornom rade nájdete metalické tiene, ktoré majú úžastnú maslovú konzistenciu, vďaka ktorej sa perfektne nanášajú, rozotierajú po viečku a nezlievajú sa do čiar. Pigmentácia je na vysokej úrovni, či už pri týchto, alebo matných tieňoch. Nie je potrebné si štetec ani vlhčiť pre viac metalický efekt, ako to býva zvykom v iných paletkách. Ani neviem, ktorý tej z hornej časti sa mi páči najviac, lebo každý je jedinečný, krásny a fakt dokonalý! Ani jeden z týchto tieňov nie je podobný tieňom, ktoré mám v iných paletkách, takže som nadšená.
V spodnom riadku sa nachádzajú matné tiene, ktoré dokonale ladia s tými vrchnými. S touto paletkou sa dajú vytvoriť rôzne líčenia či už na bežný deň, alebo výnimočnejšiu udalosť. Je pravda, ako aj u iných ABH paletkách, že matné tiene v paletke prášia nech použijem akýkoľvek štetec. Ale pri práci na oku už neopadávajú, čo je podľa mňa oveľa podstatnejšie, ako to, že prášia v paletke. Niektoré blogerky tvrdia, že pri takejto vysokej prášivosti v paletke sa tiene môžu rýchlo minúť. Napr. paletku Modern Renaissance mám od Vianoc 2017 a používam ju minimálne 3-4 krát do týždňa a nemám zatiaľ dierku ani v jednom tieni, ale je vidno, že ju používam. Predpokladám, že každá z nás má viacero paletiek doma, nie len jednu, čiže pochybujem, žeby niekto minul všetky tiene v paletke za extrémne rýchlu dobu. 
Matné tiene sa veľmi dobre tieňujú a nerobia fľaky na viečku. Krásne sa dajú s nimi vytvoriť prechody medzi jednotlivými farbami. Na instagrame ste sa ma pýtali, či sa do paletky oplatí investovať, ak už máte doma Modern Renaissance. Ja si myslím, že určite áno, keďže tie farby sú fakt odlišné, aj keď sa to na prvý pohľad nezdá. Mne najviac učarovali odtiene Wild Child, Rose Gold, Celestial, Soulm Love a Incense, ale celkovo sú všetky odtiene krásne.
Ja som sa do paletky totálne zaľúbila! Je to ďalší klenot v mojej zbierke. Objednali sme ju na www.anastasiabeverlyhills.co.uk, čo je oficiálny anglický eshop Anastasia Beverly Hills, z ktorého doručujú aj na Slovensko. Doprava sa pri nákupe nad 25 libier neplatí, neplatíte žiadne colné poplatky ani iné záležitosti. Balíček vám doručí kuriér a prostredníctvom e-mailu vás informujú o každom spracovaní objednávky a pohybe balíčku. Cena paletky je cca 48. Značku Anastasia Beverly Hills nájdete aj na cultbeauty.com, beautybay.com, alebo aj na feelunique.com. Odporúčam vám túto značku si objednávať buď z oficiálneho eshopu, alebo týchto certifikovaných zahraničných eshopov a nekupovať si ju na pochybných slovenských eshopoch, kde sú nielen predražené, ale nemajú zmluvu s touto značkou, čiže nikdy neviete, či ide ozaj o originál a akým spôsobom sa k produktom dostali. Takže toľko k paletke. Zaujala aj vás?

2 komentáre: