4/16/2018

Novinky z www.mysticandbeauty.sk

Od začiatku roka pre vás testujem kopu noviniek, ku ktorým som sa dostala vďaka spolupráci s mysticandbeauty.sk. Ak túto stránku ešte nepoznáte info o nich aj o ich ponuke nájdete v mojej prvej recenzií tu.

MeMeMe Beat the Blues odtieň Pearl Pink

Začiatkom roka som dostala balíček, ktorý obsahoval tento tekutý rozjasňovač. Je zaujímavý tým, že svojim obalom a štectom pripomína lak na nechty. Tento rozjasňovač má viacero využití.

Môžete ho použiť na rozjasnenie. Ja ho používam tak, že si pár kvapiek nanesiem na vrch líca a rozotriem prstom, alebo tenkou hubkou, čím dosiahnem jemný, prirodzený a perleťový lesk, ktorý prirodzene odráža svetlo.

Pokiaľ, ale máte radi mega highlight tak si možete prejsť ešte klasickým práškovým rozjasňovačom, ale až keď dobre zaschne aby sa vám neurobili fľaky. 

Rozjasňovač si môžete zmiešať aj s makeupom ak sa vám nepáči matný finish na pleti, alebo ak máte už zrelšiu pleť a chcete jej dodať trošku života. Cena tohto produktu je 11,65€ a kúpite si ho tu.

MeMeMe Matte Liquid Lipstick odtieň Enchanted

Súčasťou balíčku bol aj tekutý matný rúž v krásom tmavo cyklamenovom odtieni, ktorý sa mi veľmi páči. Rúž má dobrý aplikátor, nerozpíja sa a stačí jedna tenká vrstva. 

Skoro vôbec ho necítim na perách. Čo sa týka výdrže je fajn, ale s jedlom je to ako aj pri iných rúžov problematické. 

Okrem toho všetka kozmetika, ktorú nájdete na mysticandbeauty.sk je bez parábenov a obsahuje rôzne vitamíny prospešné pre pleť a pery. Cena rúžu je 14€  a nájdete ho aj v iných odtieňoch tu.

Miss Beauty Perfect Base Face Primer

Tretím produktom od Mystic&Beauty bola podkladová báza pod makeup, ktorú používam ako podklad už asi dva mesiace, keď sa líčim ráno do práce a už mi pomaličky dochádza. Táto báza obsahuje vitamín E, nie je silikónová a má krémovitú štruktúru. 
Príjemne sa rozotiera a veľmi rýchlo sa vsiakne do pokožky. Z týchto troch produktov som si ju obľúbila asi najviac. Pokiaľ hľadáte dobrú bázu pod makeup za skvelú cenu oplatí sa skúsiť túto. Jej cena je 4,65€ a kúpiť si ju môžete tu.

Miss Beauty Lipstick sealer

Čo táto vecička je? Ide o fixátor rúžu. Funguje to? Ja si myslím, že dosť dobre. Fixátor som skúšala hlavne pri rúžoch, ktorých výdrž je kratšia (čiže nižsia ako 2-3 hodinky). Väčšinou išlo o klasické, leské rúže. 

Fixátor má aplikátor ako lak na nechty, je priesvitným čiže ho môžete použiť na každý odtieň rúžu. Odporúčam ale používať nato vyhradený štetec, lebo sa môže, že sa vám aplikátor zafarbí. Jediná jeho slabšia stránka je to, že prvých pár sekúnd na perách trošku štípe, ale nie je to nič neprežiteľné a pery to nijako nepoškodzuje. Cena fixátoru na rúž je 4,65€ a kúpite ho tu.

Kubiss Volume Eyes Mascara

Druhý jarný balíček bol o niečo bohatší a obsahoval aj úplne noviky v ich ponuke. Novikou nie je táto maskara, ale obľúbi si ju každá z vás, ktorá ma rada klasické kefky s mäkkými prírodnými štetinkami, ktoré nepichajú do oka. 

Maskara je zameraná hlavne na zväčšienie objemu rias. Riasy sú po nej vytočené a zahustené. Plus má krásny farebný obal. Cena maskary je 6,95€ a nájdete ju tu.

MeMeMe Dew Pots

Táto gélová linka na oči síce tiež nie je novinka, ale je veľmi využiteľná s príchodom jari, leta a teplého počasia. A prečo? Neviem ako vy, ale keď sa oteplí ja veľmi rada začínam nosiť farebné linky a je to trendy skoro každé leto. Určite ste aj vy postrehli na sociálnych sieťach líčenia s viacfarebnými linkami. 

Ja som si vybrala tento krásny fialkovo-modrý odtieň, ale okrem neho nájdete v ich ponuke ďalších 5 odtieňov, ktoré si môžete pozrieť tu

Okrem toho, že je tento produkt použiteľný ako linka na oči, ho môžete nosiť aj ako tiene, či podkladovú bázu pod očné tiene, ako farebný základ pre tiene v podobnom odtieni. Najkajšie na ňom vyniknú metalické tiene. Cena je 10,50€.

Miss Beauty Matte Liquid Lipstick odtiene Barre All a Luscious Lily

Prvou novinkou sú tekuté matné rúže od Miss Beauty. Aký je medzi nimi rozdiel s matnými rúžmi MeMeMe? Takým najviac pozitívnym je asi cena. Tieto matné rúže stoja len 5,55€! Máte na výber tiež z 5 odtieňov a tiež obsahujú vitamín E. 

Ďalší rozdiel je asi v balení, toto balenie je také menšie šikovnejšie a "jednoduchšie". Aplikátor má dlhší, ale nie zas moc dlhý. Mne sa s ním rúž nanáša dobre. Čo sa mi páči na odtieny Barre All je to, že je veľmi prirodzený a má v sebe mini jemnučké trblietky. 

Ak patríte medzi ženy, čo nemajú rady výrazné rúže, ale majú rady ten pocit, že niešo na perách majú, čo pekne zvýrazní farbu pier, tak tento odtieň je pre vás ako stvorený. Druhý odtieň je podobný ako ten Enchanted len trošku menej ružový. 

Čo sa týka výdrže, tak si myslím, že sú presne na takej istej úrovni ako matné rúže značky Jordana. Ak ste z Nitry, alebo okolia môžete navštíviť ich stánok v OC Galéria Nitra, kde nájdete všetky ich produkty, a ak nie objednávajte tieto rúžiky tu.

Miss Beauty Fixing Spray

Za asi najlepšiu novinku považujem tento fixačný sprej na makeup. 30 mililitrové šikovné balenie, ktoré sa zmestí do každej kozmetickej taštičky, takže sprej môžete nosiť stále so sebou. Má taký klasický strek, ako má aj fixačný sprej od NYXu či Makeup Revolution a povedala by som, že je kvalitovo na takej istej úrovni ako je fixačný sprej od NYXu. Nie je zmatňujúci, ale pleť sa mi po ňom neleskne. S týmto sprejom mi vydrží makeup v pohode cca 8 hodín. Najlepšie sa mi testujú fixačné spreje, keď nosím dioprické okuliare a ak sa mi makeup neodtlačí na okuliaroch (teda na tej časti čo drží na nose). Pri tomto sa nič také nedeje, ak ho nepoužijem mám makeup na okuliaroch odtlačený hneď. Fixátor stojí 6€ a nájdete ho tu.

Miss Beauty Eye Brow Kit

Novinkou v ich ponuke je aj toto duo tieňov na oči spolu so štetcom. Avšak toto duo je na mňa moc tmavé, keďže teram mám ryšavo-hnedé vlasy a myslím, že tieto dva odtiene sú vhodné skôr pre čiernovlásky, alebo baby, čo maju tmavo hnedé vlasy. 

Takže som si ho odložila do súťaže, ktorá bude čoskoro prebiehať na mojom instagrame. Inak je cena tohto duo na obočie 3,65€.

Ak ste z Nitry a okolia všetky tieto poklady a celý sortiment si môžete pozrieť a vyskúšať na predajnom mieste v OC Galéria Nitra v stánku oproti obuvy CCC a kaderníctvu MATRIX. A pozor! Ak preukážete, že sledujete mňa aj ich sociálne siete máte 5% zľavu na celý nákup. Máte vo svojej zbierke aj vy niečo od Mystic&Beauty?

2 komentáre:

  1. Tuhle kosmetiku vůbec neznám, ale vypadá fakt jakože skvěle. :O
    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Čechách asi ani nie je dostupná sa mi zdá, je to značka známejšie v Anglicku, Rusku, Poľsku a podobne. Na Slovenku máme tiež len tohto jedného predajcu a používa sa skôr v salónoch :-) Oplatí sa skúsiť si myslím :-)

      Odstrániť