4/06/2018

Veľká recenzia noviniek v dekoratívke, alebo moje posledné zimné nákupy

Na začiatok článku sa vám musím pochváliť, že od začiatku tohto roku nenakupujem kozmetiku v takých veľkých množstvách, ako minulý rok. Nie žeby to bolo moje predsavzatie, ale nastal čas šetriť a je to možno neuveriteľné, ale dostala som sa do štádia, kedy mám fakt všetkého veľa a možno aj moc. Naozaj toto píšem? No je to veru tak. Avšak pár noviniek sa od januára u mňa predsa len objavilo.

Rimmel Lasting Finish Foundation odtieň 103 True ivory

Na tento makeup som natrafila nahodou počas nákupu v Tescu, kde mali na celý sortiment značky Rimmel 25% zľavu. Potrebovala som nejaký makeup na bežné denné nosenie, tak som sa rozhodla, že skúsim tento. A keď tak rozmýšľam je to asi tretia vec, čo od tejto značky mám. Makeup je fajn, ľahučký, dobre sa rozotiera, odtieň mi sadol. Čo sa týka krytia nie je slabé, ale ani vysoké. Je to taký lepší stred, ale vrstviť ho neodporúčam, lebo potom zalieza do vrások. Výdrž je fajn a hlavne sa mi páči, že sa nelesknem po pár hodinách, ako pri iných makeupoch. Celkovo som s týmto makeupom od Rimmelu spokojná na bežné denné nosenie, ale na večernú, alebo slávnostnejšiu príležitosť, by som po ňom nesiahla.

Rimmel Stay Matte Liquid Lip Color odtieň Blue Iris

Rúžik v tejto odvážnej farbe som si kúpila počas výpredajov na feelunique.com. Dlho som po ňom pozerala v dmke, ale cena mi prišla príliž vysoká (nie som si presne istá cenou, ale zdá sa mi, že stojí okolo 10€). Na feelunique som ho kúpila za cca 3,50€. Odtieň asi neulahodí hocikomu, ale ja som presne takýto hľadala. Proste sa mi páčia tmavé odtiene. Okrem farby aj to, že ma nevysušuje. Takéto tmavšie až čierne rúže si ale podľa mňa vyžadujú najskôr ceruzku na pery, lebo mňe osobne sa ťažšie nanášajú na pery respektíve sa mi ťažšie odhaduje línia pier. Plus majú tendenciu sa po pár hodinách rozpíjať a to robí aj tento odtieň,čiže. Ale za tú sumu a to, že takýto rúž vynikne na každej fotke som spokojná.

theBalm Meet Matt(e) Hughes odtiene Faithful a Sentimental

Ďalší produkt z feeluniqe, ktorý bol v akcií a o pár dní aj v akcií na notino. Pôvodná cena týchto rúžov sa pohybuje okolo 17-18€. Na feelunique ma vyšiel na cca 14€ a na notino za cca 10€. Tieto rúže mám asi najradšej zo všetkých, čo doma mám a považujem ich za top tekuté matné rúže. Zato som tejto akcií nevedela odolať. Obidva tiene sú takej istej kvality, ako tie, čo už doma mám. Sú príjemne mentolové, keď si ich nanášam, stačí tenučká vrstva, pretože sú maximálne pigmentované, prežijú všetky druhy nápojov, nerozpíjajú sa a po jedle miznú z vnútornej pery, ale to sa dá zachrániť. Keď si ho ale dám poobede dolu celý stačí mi na to zvlhčená utierka, s ktorou ide ľahko dole. Pri tomto rúži vám odporúčam, aby ste si ho zbytočne nevrstvili a nedávali si ho tonu na pery, lebo potom jeho výdrž klesá a tento rúž to ani nepotrebuje.

Jordana Sweet Cream Liquid Lip Color odtiene Strawberry Sundae, Tiramisu, Rose Macaron

Matné rúžiky z krasotika.sk vám moc predstavovať asi nemusím, lebo si myslím, že ich každý pozná. V mojej zbierke rúžov mi chýbali také bežne nositeľné a nie moc výrazné odtiene, ktoré potrebujem hlavne keď niekoho líčim. Nevedela som si vybrať, tak som si objednala rovno tri. Čo sa týka týchto rúžov nezaradila by som ich medzi rúže, z ktorých odpadávam, ale nie je to ani prepadák. Osobne si myslím, že za tú cenu (5,96€) sú dobré. Nevysušujú, krásne sladko vanilkovo voňajú a sú príjemné na perách. Aplikátor majú super, nanášajú sa ľahko a ak sa vám stane, že vyjdete dá sa to ľahko napraviť. Výdrž si myslím, že majú takú istú ako tekuté matné rúže od Nably. Avšak keď pod ne dáte aj ceruzku ich výdrž je oveľa dlhšia.

Jordana Made to last Liquid Eyeshadow odtieň 01 Forever Sand

Nikdy som nebola fanúšikom takýchto tekutých tieňov na oči, lebo som mala skúsenosť, že sa mi vždy zliali do jednej čiarky, alebo sa na viečku odtláčali. Tento tieň ma príjemne prekvapil. Má  krásnu zlatú, leskú farbu a nič z toho, čo som pred tým spomenula nerobí. Som s ním spokojná, ale stále neviem prísť na chuť takémuto druhu tieňov, takže po iných odtieňoch asi nesiahnem. Stál 5,16€ a tiež ho mám z krasotika.sk.

L.A.Girl Lipliner Pencil odtieň Mauve

Tak ako aj pri rúžoch, tak aj pri ceruzkách som zistila, že mi chýba nejaký základný, prirodzený odtieň. Nie je to moja prvá ceruzka tejto značky, a keďže s predošlými som bola spokojná, tak som vedela, že ma nesklame. A ani nesklamala. Odtieň splnil moje očakávania a kvalita je tiež veľmi dobrá. Lepšia, ako ceruzky od Trend It Up a Jordana. Cena ceruzky bola 2,90 a tiež ich nájdete na krasotike.

Maybelline The Falsies Push Up Angel

Po tejto a druhej maskare som siahla na základe mnohých dobrých recenzií. Pri tejto som sa najskôr veľmi obávala kefky, keďže má netradičný tvar a umelé štetinky. Táto maskara sa mi páči viac, ako tá druhá. Mihalnice predĺži, nezlepuje ich, krásne ich vytočí a dobre sa mi nanáša aj na spodné mihalnice. Na objeme ale nepridá. Som s ňou celkovo spokojná, ale viac mi vyhovovala maskara od L´oreálu Paradise Extatic. Má však jednu veľkú výhodu a to hlavne pri líčení iných, že kefka nepichá do oka, a keďže má štetinky len z jednej strany nemusím sa báť žeby sa odtlačila pod oko. Kúpila som ju v dmke, ale cenu si už nepamätám.

Maybelline Lash Sensational Waterproof

K tejto maskare som prišla omylom a môžem si zato vlastne sama, lebo som si detailne neprečítala, že je vodeodolná. Chcela som tú klasickú verziu, lebo ma skvelé recenzie. S touto som neni absolútne spokojná. Mihalnice zlepuje, nedodá im objem a ani ich nevytočí. Nič s nimi nerobí, len ich zafarbí a zlepí. Čo sa týka vodeodolnosti tú spĺňa, ale až tak, že sa veľmi ťažko odličuje aj s prípravkami, ktoré sú určené na vodeodolný makeup. Za mňa toto teda vôbec nie.

Makeup Revolution London Conceal and Define Concealer odtieň C1

Korektor, ktorý ovládol asi všekty baby, ktoré sledujem na instagrame. Priznám sa, že produkty tejto značky (ako aj Freedom makeup či I ♥ Makeup) nevyhľadávam a ani ma nijako nezaujímajú, keďže ide o napodobeniny drahších značiek a ja nemám rada, keď niečo nie je originálne. Aj tento korektor by mal byť napodobeninou Tarte Shape Tape Concealer. Ten je na mojom wishliste veľmi dlho, ale keďže táto značka je dostupná len v Amerike človek sa k nej len tak ľahko nedostane a pošta z Ameriky na SR stojí okolo10€. Neviem teda posúdiť či je to naozaj to isté, alebo nie. Odtieň mám najsvetlejší a sedí mi. Má mega veľký aplikátor, čo sa mi osobne páči, ale ja si korektor aj tak vždy zapracovávam hubkou. Krytie je vyššie, nevysušuje ma a nemám pocit, žeby mi zaliezal do vrások. Som s ním celkovo spokojná a momentálne je mojim najobľúbenejším spolu s korektorom od L.A.Girl. Kúpila som ho na pinkpanda.sk za cenu 5,60€.

Freedom Makeup Pro Artist Pro HD Pro Empty Palette

Počas Black Friday som si na beautybay objednala magnetickú paletku, avšak malá mi bola. Reálne sa do nej zmestí 9 tieňov len veľkosti Makeup Geek. Tie samostané, čo mám od Nabla, alebo OPV sa tam moc nezmestia. Paletka je pevná, má v sebe veľke zrkadielko a je dobre uzatvárateľná. Kúpila som ju tiež na pinkpanda a vyšla ma na 8,62€.

essence Long Lasting eye pencil odtieň Life in pink

Po tejto ceruzke som siahla z dôvodu, že je to podľa mňa asi prvá ružová ceruzka na oči, ktorú som v dmke videla. Long lasting ceruzky od essence patrili kedysi k mojim obľúbeným, ale už farebné ceruzky nenosím tak často, ako kedysi. Táto ružová je jemne metalická a má naozaj veľmi dobrú výdrž. Toto je presne ten produkt, ktorý kúpite za pár eur a budete s ním maximálne spokojné. Dá sa nosiť aj ako ceruzka na pery.

essence Glow like a mermaid highlighter

Rozjasňovač s veľmi pekným dizajnom som dostala ako darček od kamošky. Veľmi ma to potešilo, lebo veď pozrite sa na tej dizajn! Osobne sa mi na toľko páči, že sa do neho bojím aj siahnuť, lebo nechcem narušiť tu peknú štrukúru. Ale samozrejme, že som ho už pár krát skúsila. Je to inak prvý rozjasňovač, čo mám z drogérky, keďže takéto púdrové mám len dve paletky od Sleek a od Anastasia Beverly Hills. Samozrejme, že kvalitovo sa to porovnať nedá, ale ak aj vás bavia produkty, čo majú farebný dizajn a postačí vám jemné prirodzené rozjasnenie, tak sa vám bude páčiť aj tento rozjasňovač.

Catrice Sun Lover Glow bronzing powder

Bronzer je pre mňa taká zvláštna kategória, lebo je to vec, čo používam každý deň, ale ešte stále som nenašla top bronzer, ktorý by vyriešil moje večné dilemy pri výbere tohto produktu (na mojom wish liste sú bronzery od Too Faced, ale to je už iná cenová kategória). Na tento som narazila náhodou v dmke, keď som potrebovala nový a nechcela som naň moc utratiť. Takže som sa riadila inštinktom, že si zoberiem ten, čo je najviac vypredaný. Nie je zlý, ale tiež to nie je ten, čo by ma chytil za srdce. Má v sebe jemné trblietky, odtieň nie je moc výrazný, čo sa mi páči, keďže som dosť bledý typ. Pekne sa s ním tieňuje, ale mám pocit, že keď sa aj zafixujem po pár hodinách je fuč.

COVER FX Contour Kit

Túto perfektnú značku pozná na Slovensku veľmi málinko ľudí. Bude to asi tým, že nie je u nás dostupná, ale viete si nájsť ich produkty na beautybay.com, alebo cultbeauty.com. Je to anglická značka, ktorá je známa tým, že ponúka vo napr. jeden produkt vo veľkom množstve odtie§ov (ich makeup má 40 odtieňov). Ich produkty sú vysoko kvalitné a používajú ich mnohí profi vizážisti na svetových molách, pri fotení kampaní, a keď si googlite zoznam top produktov vždy sa v popredných priečkach nachádzajú aj ich produkty. Sú crutelty free. Cenovo sú trošku vyšší. Čo sa týka tejto paletky, kúpila som ju od kamošky, ktorá mi ju novú ponúkla za polovicu (cena sa pohybuje okolo 48 dolárov) plus mám k nej aj štetec. Paletka je krémová, krásne sa s ňou kontúruje/tieňuje a veľmi ľahko sa rozotiera/zapracováva do pokožky. Nezanecháva fľaky a pekne sa spojí so zvyškom makeupu. Ja som maximálne spokojná. Okrem toho má aj elegantný a bezpečný obal.

COVER FX Illuminating Setting spray

Fixačný sprej, ktorý som našla vo viacerých svetových zoznamoch top fixačných sprejov. Kúpila som si väčšie balenie (120ml - 24,50€). Sprej majú v dvoch verziách v zmatňujúcej a v rozjasňujúcej. Ja som si vybrala ten rozjasňujúci, keďže používam matné makeupy, ale mám rada, keď ten finish je rozjasnený a pleť pôsobí zdravšie. Osobne som si myslela, že najlepší sprej, aký som kedy mala je od Pixi (recenziu nájdeš tu), ale tento ho totálne tromfol! Keď si sprej nastriekam na pleť necítim, žeby mi niečo padlo na pleť, len ako keby ma niečo jemné pohladkalo príjemne po pleti. Neviem vám to opísať, ale toto som ešte veru nezažila pri žiadnom fixátore, ktorý som do teraz mala. Nie je vôbec parfumovaný a ani nesmrdí po chémii. A tá fixácia je neskutočná. Je to moja momentáne asi najväčšia láska. A nebojte sa toho, že je rozjasňujúci, pretože sa lesknú ako diskogula určite nebudete.


City Lashes umelé mihalnice modely London, New York, Bratislava, Downtown

Ak ma sledujete na instagrame, tak si si mohli všimnúť, že od kedy mám tieto mihalnice iné ani nepoužívam, čo je dostatočne vido aj na fotkách. Neviem si vybrať, ktorý model sa mi páči najviac, lebo sú všetky dokonalé. 

Každé som mala na sebe minimálne 5krát, a ako vidíte je čas ich trošku ošetriť, teda aspoň ten nalepovací pásik, lebo na umelé mihalnice si samozrejme maskaru nedávam. 

No a treba oceniť aj originálne obaly a názvy mihalníc. To sa mi fakt páči. 

City lashes doručujú z Írska, ale pani majiteľka je zo Slovenska, takže doručenie je celosvetové a pri nákupe nad 35€ poštu neplatíte. 

Mihalnice sú cenovo dostupné stoja okolo 7€. 

NYX Glitter primer

Preslávený primer, alebo lepidlo na glitre mám konečne aj ja. Som s ním spokojná. Primer je biely a zaschne do priesvitna, čiže by ste naň mali glitre nanášať kým je biely. Glitre s ním držia perfektne a vraj je dobrý aj na pigmenty. To som ešte neskúšala, ale verím tomu, že to bude fungovať.

NYX White Liquid Eyeliner

Bielu linku na oči som mala zatiaľ len od Trend it up, ale nie je tak pigmentovaná, ako by som si predstavovala. Treba ju vrstviť a potom praská. Biela linka od NYXu je pigmentovaná perfektne hneď na prvý ťah štetcom, ale po čase praská tiež, čo ma trošku sklamalo. Ale aj keď praská drží na oku veľmi dobre. To praskanie nie je nejako moc viditeľné, ale pokiaľ radi fotíte detaily líčenia, tak na fotke to vidno je.

NYX Shadow Stick odtiene Dangerously a Find your fire

Shadow Stick sú vlastne tiene v ceruzke. Tieto mám veľmi rada. Mala som v zbierke len jeden odtieň - zelený, s ktorým som maximálne spokojná. Tento produkt je dlhodobo v dopredaji, lebo by sa nemal už tuším ďalej viac vyrábať, tak som to poistila a kúpila si ďalšie dva odtiene. Ak máte aj vy radi pestré farby, dlhotrvajúce ceruzky, ktoré sa nerozmazávajú, tak by ste si aspoň jeden odtieň mali určite zabostarať.

NYX Eyeshadow Base

Čierna podkladová báza pod tiene je pre mňa novinkou, keďže som dlho netušila, že niečo takéto vôbec existuje. Všimla som si pri viacerých tutoriáloch, že si baby dávajú čierny podklad pod tiene a potom mi jedna holka na instagrame písala o čiernej báze od NYXu, žeby mala oveľa viac zvýrazniť farbu tieňov. Hlavne by mali vyniknúť duochrómové tiene, alebo sa využíva aj ak chcete použiť rozjasňovač ako tiene. Nejak jej ešte neviem prísť na chuť, ale verím, že sa to časom zmení.
A na záver ešte pár swatchov vyššie spomenutých produktov:



Používate aj vy niektorý z týchto produktov?

2 komentáre:

  1. veľmi sa mi páčia tie rúže od Jordana - krásne farby <3 a taktiež tie mihalnice, tie sú akože fakt krásne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú veľmi veľa odtieňov tie Jordana rúže, človek si nevie poriadne vybrať :-)

      Odstrániť