11/19/2017

YVES ROCHER - recenzia na francúzsku kozmetiku

Yves Rocher je kozmetika, ktorá ako som si všimla si našla medzi nami veľa fanúšikov. V ich ponuke nájdete rôzne druhy kozmetiky na vlasy, telo, pleť, dekoratívnu kozmetiku a veľa iného. Už od augusta sa chystám napísať túto recenziu, avšak až teraz som sa k tomu dostala. Aspoň som stihla všetko dôkladne poskúšať.



Yves Rocher som spoznala minulý rok cca koncom leta, kedy si otvorili kamennú predajňu aj u nás v Mlyny Nitra (už je aj v OC Galéria). Prvú vecičku, ktorú som od nich skúsila bol olejček na suché a poškodené vlasy, o ktorom som vám písala na Instagrame hneď, ako som ho minula. Bola som s ním veľmi spokojná. Pár z vás mi potom písalo, že si ho išli kúpiť tiež, čo ma veľmi potešilo. Neviem, či to bolo tou dobru recenziou, ale tesne po nej mi k sviatkom rodina či kamošky pokúpili všetku túto kozmetiku, o ktorej vám budem písať, takže ceny vám neprezradím. Mňa to veľmi potešilo, lebo som bola rada, že skúsim od nich aj ďalšie veci. 

Regeneračný šampón na suché, alebo poškodené vlasy

K tomuto šampónu som mala aj balzam na vlasy, ktorý som už ale minula a zabudla som si obal odložiť na recenziu, tak mi ho hádam odpustíte. Šampón obsahuje 96% zložiek rastlinnéh pôvodu. Ja mám farbené vlasy a pokiaľ nepoužívam vlasové prípravky určené na poškodené, alebo suché vlasy, tak sa mi začnú štiepiť končenky. Vlasy si umývam asi 2 krát do týždňa (moc sa mi nemastia). Táto dvojica  - šampón aj balzam sa o moje vlásky o dokonale starajú, čo cítim na dotyk a aj vidím na pohľad. Dokonca aj pri poslednom farbení vlasov, keď som prechádzala z hnedej melírovanej s "blond" na ryšavú ma kaderníčka (sťahovala mi farbu vlasov peroxidom) pochválila po mesiaci a pól, že sa mi vlasy vôbec nezničli a nemusela mi ich ani podstrihnúť. Myslím, že tomu určite dopomohli aj tieto dva produkty. Šampónik (aj s balzamom) používam asi od augusta a do konca mesiaca ho už spotrebujem. Balzam som teda minula skôr, lebo ten večne spotrebujem rýchlejšie, ako šampón. Ale určite sa k tejto dvojici vrátim, keď si pôjdem kúpiť nový šampón.

Sprchový gél Lotosový kvet a šalvia

Ako vidíte, ten som už minula. Vôňa neskutočne príjemná, svieža a nevtieravá. Veľmi som si tento sprchový gél obľúbila. Pokožku som mala po ňom hebkú a voňavú. Balenie tiež super, keďže väčšina sprcháčov je mega veľkých a podlhovastých, tento sa mi zmestil do tašky aj keď som niekam cestovala. Majú ich ešte v rôznych iných vôňach.

Rastlinný telový peeling s marhuľovým púdrom

Momentálne namiesto sprchového gélu používam tento peeling, lebo podľa mňa sa dá používať aj tak. Všetky produkty Yves Rocher krásne voňajú. Nie je to až také intenzívte, ako napr. veci od Balea, ale toto je taká príjemná vôňa a hlavne ma nevysušujú, ako Balea produkty. Ja, ako viete nemám moc rada extrémne parfumované veci, a preto mi toto vyhovuje, že aj keď to vonia nie je to také intenzívne, žeby ma z toho rozbolela hlava, alebo by mi to časom začalo až liezť na nervy. Aj tento peeling vonia, ako marhuľkový džemík. Obsahuje jemné zrnká , ktoré odstraňujú nečistoty a odumreté časti u pokožky. Pred tým som mala takýto peelingový sprcháč z Oriflame a tento je sto percent lepší, aj keď menší.

Orientálny sprchový olej

Z tejto orientálnej sady mám dva produkty. Tá ich vôňa je naozaj veľmi špecifická (to myslím v dobrom) a príde mi taká luxusná. Pred tým som nikdy sprchový olej neskúšala. Bála som sa, že bude pokožka potom moc mastná. Neviem aké sú iné sprchové oleje, ale tento teda mastný vôbec nie je. Obsahuje bio argánový olej z Maroka vďaka čomu, pokožka zostané hydratovaná a extrémne jemná. Keď vyjdete zo sprchy tak vám pokožka stále krásne vonia a je dokonale hebká. Aj keď sa podľa foto zdá, že ho asi moc nepoužívam, ale verte tomu, že ho milujem.

Žiarivá maska s marockým koalínom na tvár a vlasy

Keď som si prvý krát prečítala, že je to na tvár a aj vlasy zdalo sa mi to veľmi čudné. Ale dala som tomu šancu. Maska vonia úžasne. Presne tak isto, ako olejček vyššie. Tiež obsahuje bio argánový olej z Maroka, ružovú vodu  a výťažky z kukurice. Má to takú konzistenciu, akú som ešte pri maskách na vlasy ani na pleť nevidela. Pripomína mi to termix s mini peelingovými zrnkami zmiešaným s bahnom (no ahm..neviem či si to viete predstaviť :-D ). Na tvári bola maska príjemná, cítila som sa ozaj ako v nejakom bahennom kúpeli, kde by som mala presne takúto masku na tvári. Ale ako maska na vlasy sa mi to zdá veľmi zvláštne kvôli tej koznistencií, lebo sa mi to veľmi ťažko nanášalo na vlasy, nedalo sa to moc zmasírovať do nich a prišiel mi celý ten proces taký divný. Vlasy sa mi dali dobre rozčesať po umytí, ale mala som ich tvrdé. Takže za mňa na tvár ano, ale vlasy nie.

Ľahký sypký puder - odtieň BEIGE

Yves Rocher má aj dekoratívnu kozmetiku. Počula som veľa chváľ na ich maskary. Ja som zatiaľ z dekoratívky neskúsila nič okrem tohto púdru (aj keď rada by som). Je to asi najsvetlejší odtieň. Ja labutienky nepoužívam, lebo sm zatiaľ natrafila len na tvrdé, alebo také na ktorých mi zostal všetok púder, alebo som sa mi s nimi púder aplikovať nijako nedal. Táto labutienka je mäkučká, celkom dobre sa mi s ňou pracuje, ale aj tak som verná štetcu na púder. Púder je veľmi jemne zomletý,  krásne zafixuje makeup a nezalieza do vrások. Pleť zostane jemná a nepôsobí ako hrubá vrstva. Za mňa celkm fajn. Iné sypké púdre okem tým fixačných transparentých som ešte neskúšala, ale tento sa mi zdá celkom fajn.

Takže asi toľko k mojmu hodnoteniu týchto produktov od Yves Rocher. Mňa to, ako darček k sviatku od blízkych veľmi potešilo a aj ja som tam už dva krát bola na nákup darčekov, takže ak neviete čo, myslím, že týmto nič nepokazíte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára