11/10/2017

AliExpress nákupy - časť druhá

AliExpress by mal byť vyhlásený za návykovú drogu, pretože keď tam raz začnete nakupovať už niet cesty späť :-D Jeden článok o mojich nákupoch som už písala (môžete si ho prečítať TU). Takže sa poďme pozrieť nato, čo som tam zas pokúpila.




Začnem s organizérmi, pretože aj v minulom článku som vám ukázala moje dva organizéry na rúže, ktoré stadiaľto mám. Je to pre mňa praktická vec, keďže mám ráda, keď každá vec má svoje miesto hlavne, čo sa týka kozmetiky. Okrem toho sú organizéry podľa mňa aj pekným doplnkom v kúpeľni, alebo v mojej izbe. Takže som si objednala ďalšie tri.
Po tom prvom - na púdre som už dlho pokukovala, ale stále sa mi jeho cena zdala vysoká. Nenašla som ho lacnejšie ako 11-12e, čo mi príde dosť zato, že je to z Ali, pretože by som si rovno mohla objednať z tých, čo predávajú na stayunique. Ale mala som šťastie a nakoniec som ho našla v akcií za 7,93e! Je vidno, že to je kvalita a na balení si dali záležať. Mne zatiaľ vždy prišlo všetko v krabičke. Píšem to preto, lebo niektoré blogerky tvrdia, že pokiaľ to nie je značka je to len "čínsky shit". Nie som síce odborník na plasty, alebo z čoho sa toto vyrába, ale myslím, že toto je fakt to isté. Druhý organizér mám na vatové odličovacie tampóniky za 2,20e - konečne sa mi neváľajú hocikde po kúpeľni. A tretí organizér je na vatové paličky do uší (na ten už link nie je aktívny, ale stál 1,56e).

Linky sú tu:

  • Organizér na púder: klikni TU
  • Organizér na vatové tampóny: klikni TU



Asi sa pýtate, čo je ta prvá okrúhla vec hore. Na instagrame som vám písala, že je to taký rýchlo čistiť na štetce. To čierne je hubka, ktorá je vložená do plechovej nádobky. Určite si aj vy počas líčenia utierate ten istý štetec do vreckoviek, pretože ho chcete použiť ešte na inú farbu. Presne na toto to slúži, že si ten štetec vyobtierate do hubky a je čistý. Fakt to funguje! A je to fajn pokiaľ sa ponáhľate a nemáte čas čistiť štetce aj od makeupu aj korektoru, keď napríklad líčite aj iných. Samozrejme nie je to náhrada za úplné čistenie! O štetce sa treba starať a čistiť ich. Táto veciča ma vyšla na 1,52e. Ďalej som si objednala dve ostré pinzetky na kamienky či už na nechty, alebo pri kreatívnom líčení, ktoré stáli dve dokopy 1,11e. Ešte som si dopriala aj aplikátory na rúže, lebo niekedy sa mi pery líčia lepšie s týmto aplikátorom, ako so štetcom, ale prišlo mi ich až 100ks za 2,33e, takže som sa podelila s kolegyňami. No a treťou vecou je pláštenka, ktorá sa zapína okolo krku na suchý zips a teda veľmi praktická vecička prilíčení druhých.


Linky:

  • Špongiový čistiť na štetce: klikni TU
  • Ostré pinzety: klikni TU
  • Aplikátory na rúž: klikni TU
  • Kozmetický plášť na suchý zips: klikni TU

Keď som zverejnila túto glitrovú paletku na instagram, tak ste ma zavalili veľkým množstom správ. Ja si teda kozmetiku z Ali absolútne neobjednávam, ale zbadala som toto u viacerých blogeriek, tak som sa zas raz nechala ovplyvniť a kúpila som si ju. Za tie peniaze som to proste riskla! Stála 5,71e. Najskôr som sa mierne bála či mi nezhoria oči, ale nezhoreli!


Čo sa týka pigmentácie tá je perfektná, až na ten prvý biely tieň, ten je veľmi slabučký, ako vidíte aj na foto skoro ho nevydno, ale myslím, že pekne oživí každý biely tieň. Skúsila som 4 glitre na líčenie a to troma technikami. Najskôr bez fixátora, čo samozrejme bolo nemožné, pretože všetky glitre musia byť nanesené na fixátor/primer pod glitre inak budú opadávať ako sviňa!


Ďalej som skúšala ako fixátor primer pod glitre od Beauty Bakery a Drop&Fix od PAESE. S tým to bola už iná káva! Po 5 hodinách mi neopadol ani jeden jediný glitrík, dokonca sa mi ani nezlepili do jednej čiary. Rozdiel medzi tými dvoma fixátormi som asi nepostrehla žiadny (teda okrem ceny a dostupnosti).
Takže za mňa tieto glitre áno! Keby ich mám porovnať s jedným glitrom od OPV, čo mám doma, tak sa mi zdajú asi lepšie, lebo tieto sú jemnejšie zlisované a ten OPV mi po 3 hodinách začal opadávať. Avšak musíte si nájsť správny štetec, lebo sa dosť ťažko nanášajú na oko, treba ich naozaj aplikovať kým fixátor nezaschne, aby sa doslova prilepili na oko. Skúšala som si ich dávať aj prstom, ale to mi teda vôbec nešlo a nejde mi to ani s tienmi, ktoré majú v sebe shimmeri, takže ja som verná len a len štetcom.
Takže nech si každý urobí názor podľa seba. Určite by som si nikdy nikdy nekúpila nejaké napodobeniny, alebo fejky na Ali to nie. Výlučne nakupujem všetko len z overených kamenných predajní, alebo e-shopov s vysokou mierom dôverhodnosti. 




Ale proste takáto vec zaujme podľa mňa každého, nehovoriac o tom, že my blogerky skúšame asi fakt všetko. Inak táto značka Beauty Glazed má vo svojej ponuke asi všetko napodobeniny. Nájdete tam aj napodobeninu Morphe paletky so spoluprácou s Jaclyn Hill, či Desert Dust od HUDA beauty.

Link na glitrovú paletku Beauty Glazed: klikni TU
Na Interbeauty mi veľmi padli do oka takéto kamienky, ktoré sa dajú využiť nielen pri nechtoch, ale aj pri líčení, takže keď som prišla domov už aj som ťukala Aliexpress a hľadala. 12ks týchto dekorácií/kamienkov, alebo ako by som to nazvala stálo dokopy 2,56e a prišlo to aj v peknej krabičke. Na Interbeauty som za jedno dala 2e, keby som to tak bola vedela..
Už dlhšie som pátrala aj po tom, kde kúpiť kamienky na tvár, keďže som líčenie s nimi videla u veľa blogeriek a keďže rada experimentujem chcela som ich aj ja. Zas mi Ali vyšiel v ústrety a našla som presne, čo som hľadala. Už len urobiť to líčenie. Ak bude hotové určite ho pridám na intagram aj Facebook. Cena spolu bola 3,08e.

Linky:

  • 12ks krabičiek s kamienkami: klikni TU
  • Kamienky na tvár: klikni TU

A teraz z trošku iného súdka. Od kedy som objavila Ali si už vôbec nekupujem bižutériu v nákupných centrách. Veľa krát sa mi stalo, že som tam našla fakt tú istú vec predraženú aj 3-5 násobne.
Linky:

  • Choker so srdiečkom (1,54e): klikni TU
  • Brmbolčekový náhrdelník (3,86e): klikni TU
  • Srdiečkové náušnice (2,46e): klikni TU
  • Ananásové náušnice (2,79e): klikni TU
  • Ježkovské náušnice (0,97e): klikni TU
  • Kvietkové náušnice (0,73e): klikni TU

Na Ali je faakt asi všetko. Našla som tam aj tieto dve vecičky, ktoré sú takými praktickými pomôckami pri fotení, alebo točení - statív na smartphone a selfie svetielko! Statív mi prišiel len dnes, takže som ho ešte moc neotesovala, ale myslím, že cez víkend ho skúsim. Je vhodný teda na mobily, ale aj na foťáky. Neviem, ako to je so zrkadlovkou, lebo tú nemám. No a selfie svetielko je taká dosť vtipná vec, ale nakoľko si nemôžem dovoliť pre mňa vysnívaný lightring, tak sa zatiaľ budem musiet asi uspokojiť s týmto. Cena statívu bola 8,17e a selfie svetielko stálo 4,95e.

Linky:

  • Statív:klikni TU
  • Selfie svetielko: klikni TU

Avšak ceny týchto produktov sa stále menia, buď sú ešte nižšie, alebo vyššie. Takže, čo ste si z Ali kúpili vy? 

2 komentáre:

  1. Anonymný2/23/2018

    Máte veľmi pekný blog, len niekedy mi tá gramatika fackuje oči. Tá Morphe paletka je od Jaclyn, nie Jacklin. Neberte to v zlom, len chcem poradiť v dobrom, dajte si viac pozor na gramatiku. Som editorka, tak mi to veľmi bije do očí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pripomienku.Mrzí ma,že vám moje preklepy fackujú oči,určite na tom popracujem ;)

      Odstrániť