11/26/2017

Trend It Up - recenzia najnovších úlovkov

Pre veľký záujem na instagrame som sa rozhodla napísať o produktoch Trend It Up aj recenziu číslo dva (prvú si môžete prečítať tu). Väčšinu týchto produktov som si kúpila v zľavách, ktoré mala dmka na túto značku počas septembra. Sú medzi nimi perfektné kúsky, ale aj také ktoré ma moc neohúrili.


Začnem lakmi na nechty, tie ma vyšli každý jeden asi na euro, čo je super cena. Trend It Up ma fakt bohatý výber farieb lakov na nechty, na každé ročné obdobie, udalosť či vašu náladu.
Osobne ich mám rada, lebo aj dobre držia, je síce pravda, že po dvoch dňoch sa začnú trošku odlupovať z okrajov nechta, ale sú to úplne mini kúsočky.
Ich laky sú rozdelené do rôznych kategórií, takže si viete vybrať presne, čo potrebujete. U inej značky som takéto precízne rozdelenie asi ešte nevidela.
A ešte okrem toho rozdelenia majú laky aj v menších a väčších baleniach, takže keď si lakujete nechty málo bude vám vyhovovať asi to menšie balenie a lak vo väčšom vám aspoň neuschne a nemusíte vyhadzovať peniaze aj lak do koša.

POP LASHES KHOL MASCARA

Ani vlastne neviem, prečo som si túto maskaru kúpila. Asi som proste zas len pohlahľa cene, kedže stála 2,49. Je to asi najslabší kúsok, aký od tejto značky mám. Nič mi s mihalnicami neurobila, nepredĺžila, nezahustila ani nevytočila. Proste ich len nafarbila a to je všetko a ani tá kefka nie je bohviečo..Na druhej strane, keď ju už mám vyhadzovať ju nebudem a zvyknem si s ňou prejsť mihalnice keď si lepím umelé, aby tie moje boli zafarbené, ale druhý krát by som si ju teda určite nekupovala.

INTENSE COLOR EYELINER WATERPROOF, COOL BREEZE LIQUID EYELINER

Začnem tou slabšou linkou, ktorou je tá biela. Bola súčasťou limitky a cenu si už nepamätám, ale viac ako 1,50e to asi nebolo. Veľmi ma potešilo, že v dmke mali bielu linku, pretože tie sú veľmi ťažko dostupné v bežných drogériách. Veľmi často ju využívam najmä pri mojich kreatívnych líčeniach, kedy je fakt potrebná. Avšak ako si aj môžete všimnúť nižšie na swatchoch je veľmi slabučko pigmentovaná. Raz som si s ňou robila dvojlinku na oku a musela som naniesť až tri vrstvy kým bola naozaj biele. Dosť dlho zasychá na oku a viacnásobným vrstvením praská na oku.
Na druhej strane musím povedať, že zvyšné dve linky sú perfektné a lepšie tekuté linky som asi nikdy nemala. Majú nádherné metalické farby ešte tusím v ďalších dvoch odtieňoch a čo je najhlavnšejšie sú naozaj vodeodolné. Ako si tú linku ráno nanesiete na oko, takú ju budete mať, až kým sa neodlíčite. Cena je okolo 2,50e sa mi zdá, ale nie som si teda úplne istá. Ak túto linku už nemáte, určite si aspoň jednu kúpte.

EXPERT ILLUMINATING FLUID&BASE

Túto rozjasňujúcu bázu som si kúpila, kvôli celkom dobrým ohlasom, ale mňa až tak nenadchla oproti tým bázam, čo som skúsila a čo mám doma. Má veľmi zvláštnu arómu a žeby nejako rozjasnila pleť sa mi teda moc nezdá. Obsahuje síce také mini trblietky, ale zdá sa mi, že to každý makeup aj tak prekryje a žiaden rozjasnený efekt som si nevšimla. Nie je gélová, ale krémová, vsiakne sa rýchlo do pokožky, ale pripadá mi ako hociaký iný denný krém, čo mám doma, lebo ja som u báz zvyknutá nato, že mi na pokožke vytvoria takú hebkú a gélovú vrstvu a ze mi vyplnia póry. No táto nič také nerobí. Ale zas niekomu to môže vyhovovať. Možno tie, ktoré bázu vôbec nepoužívate len krém, tak by ste toto mohli skúsiť, aby ste si mohli povedať, že máte bázu pod makeup. Je to taký typ dekoratívky, ktorý mňa nejako nepohoršil ale zas ani neohúril.

CONTOUR & GLIDE EYELINER

Tu ma oslovila veľmi pekná farba tejto kontúrky, takú som ešte vo svojej zbiera vôbec nemala. Je mäkká a dobre sa s ňou kreslí, neláme sa a napriek tomu, že je mäkká sa nejako rýchlo nemína.


Ja si ju nanášam na celé pery a potom dám rúž, pretože tým, že je taká maslová ako keby, tak si myslím, že robí aj dobrý podklad pod rúž. Avšak samostatne bez rúžu sa nosiť nedá, lebo výdrž nemá nijakú.

METTALIC EYE SHADOW

Tiene Trend It Up v paletkách ma teda moc nelákajú a tie, čo som skúšala v dm na ruke sa mi ani nezdali nejako dobre pigmentované. Avšak tieto jednotlivé metalické tiene sú nádherné. Majú ich ešte v ďalších troch odtieňoch. Ja som si vybrala tento modro strieborý. Nato, že to je jednotlivý tieň je to balenie dosť veľké a je v ňom aj veľa produktu.
Aj na obale je napísané dá sa používať na sucho aj na morko (čiže s navlhčeným štetcom). Mne sa páči tak aj tak. Nižšie môžete vidieť ten rozdiel ako vypadá tieň nanesený so suchým štetcom a ako s navlhčeným. Tieto metalické tiene sa dajú použiť aj ako rozjasňovač a teraz sú tie s modrými odleskalmi veru in.
Takže toľko k mojim úlovkom Trend It Up. Ak ste aj vy využili zľavu v dmke na túto značku budem rada, ak mi napíšete do komentárov, čo ste si kúpili vy.

4 komentáre:

  1. bázu mám taktiež a tiež mi pripomína skôr krém, ale tak dávam si ju pod makeup :) ale ceruzky od Trend it up mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som mala tú špirálu a za mňa teda tiež nie, mala som pocit ako keby mi ani nenamalovala riasy, prišla mi taká suchá, našťastie som si ju kúpila ked bola vo výpredaji za 1€ lebo inak škoda peňazí

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Trend it up kozmetiku som si hneď veľmi obľúbila, ale z týchto noviniek ma nejak extra nezaujala takmer žiadna. Možno ešte tak konturka. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si veľmi obľúbila, a tak si po čase uvedomujem, že aj keď moc kozmetiku v drogérkach nenakupujem, tak od Trend it up vždy niečo v košíku skončí :-)

      Odstrániť