8/06/2017

Porovnanie maskár od GOSH - recenzia Show Me Volume mascara a Lash Sculpting Fibre mascara

GOSH je dánska značka dekoratívnej kozmetiky, ktorá je u nás bežne dostupná v predajniach fann parfumerie. Okrem dekoratívnej kozmetiky v ich sortimente nájdete aj laky na nechty, telovú, pleťovú kozmetiku aj kozmetiku na vlasy. Vo svojej zbierke mám už zopár GOSH kúskov, ktoré kvalitné a perfektne sa mi s nimi pracuje. Ako dopadli v testovaní maskary?


GOSH - Show Me Volume mascara 

Prvú som si kúpila Show Me Volume maskaru, hlavne kvôli kefke. Uprednostňujem kefky s prirodzenými štetinkami presne, ako ju má táto. Maskara je čiernej farby, má 12ml určená na objem .


Mala by sa vypoužívať do 6 mesiacov. Používam ju každý deň do práce už skoro dva mesiace a zatiaľ nevysychá ani neopadáva, čo je teda dosť veľký úspech. Keby neskúšam rada nové veci, tak by som jej asi zostala už navždy verná :-) Jediné mínus, čo má, že sa nenáša moc dobre na spodné mihalnice. Jej cena je okolo 9 eur.


GOSH - Lash Sculpting Fibre mascara

Táto maskara bola v akcií a keďže som potrebovala nejakú inú kefku na spodné mihalnice, tak som sa rozhodla, že ju skúsim. Je inak super, že vo fann parfumerií mávajú skoro každý mesiac nejakú super akciu na GOSH produkty. Cena tejto maskary je okolo 10e a ja som ju so zľavou kúpila za 7e. 


Mám ju doma druhý týždeň a nepoužívam ju len na spodné mihalnice, ale aj na vrchné (väčšinou najskôr použíjem prvú maskaru a potom túto). Zatiaľ som s ňou veľmi spokojná a s takýmto druhom kefky sa mi oveľa lepšie líči aj druhých. Kefka má tiež prirodzené štetinky, vytvorí mihalniciam krásny objem, predĺži ich a nasmeruje na jeden smer vďaka malým vláknam, ktoré v sebe obsahuje.


Obidve maskary rozhodne stoja na skúsenie. Zdajú sa mi oveľa lepšie ako the Vamp od PUPA, ktoré niektoré z vás označuju ja topky.

Skúsili ste niektoré maskary od GOSH aj vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára